1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.296
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Truck rijdt in op voetgangers in Jeruzalem

    Minstens drie mensen zijn zondag om het leven gekomen toen in Jeruzalem een vrachtwagen op een promenade inreed op voetgangers.



    Minstens vijftien anderen raakten gewond, van wie twee ernstig. De politie spreekt van een terroristische daad.

    De chauffeur van de truck is doodgeschoten, zo berichtte de radio.

    De aanslag vond plaats direct bij de muur die de oude binnenstad van Jeruzalem omgeeft. Volgens de politie lagen er na de aanrijding overal op de promenade lichamen van slachtoffers.

  2. #2
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Walgelijk, die aanslagen op burgers. Waar ze ook gepleegd worden en wie de slachtoffers ook mogen zijn.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Walgelijk, die aanslagen op burgers. Waar ze ook gepleegd worden en wie de slachtoffers ook mogen zijn.
    De doden zijn vier militairen;

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/2..._Israel__.html

    (Niet dat dat iets afdoet aan de laffe aanslag)

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Precies maar zou wel meer nieuwa willen horen over wat de joden allemaal doen en mee wegkomen. Lijkt eel of daar nooit over gesproken mag worden.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    680
    14-08-2016

    Citaat Geplaatst door JoeProx Bekijk reactie
    Aanslag op terroristische zionistische militairen Peej.


    Probeer een andere bril want je lijdt aan dyselexie

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Dot soort dingen zullen alleen toenemen sinds Donald Chump de Israeli s Al Quds gunt als hoofdstad

    Let the war begin

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Zij beheersen de publieke opinie. Als zij onschuldige pakistaanse familie uitelkaar opblazen met een drone dan is het collatoral damage by the war on terror.

    Als je je land verdedigd in Palestina, dan ben je een terrorist

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    47
    16-11-2014

    Burgers? Bezetters bedoelen jullie denk ik. Palestina bezet, haar volk grotendeels verjaagd, die er nog zijn geterroriseerd. Voor degene die de nos als info bron nemen boek even een reis ernaar toe en zie het met je eigen ogen wat daar gebeurd. Free Palestina.

  9. #9
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Ik ben een fel tegenstanders van de Israëlische regering en haar leger. In mijn ogen zijn dat oorlogsmisdadigers die Palestina besetten en de Palestijnen gevangen houden.

    Maar ik ben ook tegen dit soort vormen van zinloos geweld tegen burgers. Daarmee verlaag je tot het niveau van de Israëlische oorlogsmisdadiger.

    Als je dan toch uit bent op de dood van mensen, val dan een jieuwe nederzetting van kolonisten aan. Of een legerbasis, of de Knesseth. Maar geen nietsvermoedende burgers.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.756
    03-10-2004

    @peej zal ik je huis ook ff buldozeren en je familie in gevangenis gooien ga jij dan doen alsof er nix aan de hand is

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.864
    24-01-2016

    Lightbulb Palestijnse verzetsstrijder rijdt in op zionitische bezetters : vier doden

    Een Palestijn is in Jeruzalem met een vrachtwagen ingereden op een groep militairen die zojuist uit een bus was gestapt. Het Israëlische leger meldt dat daarbij vier doden zijn gevallen, drie cadetten en een officier. Zeventien militairen zijn gewond geraakt.

    De chauffeur werd door militairen doodgeschoten. De politie spreekt van een terroristische aanslag. Volgens premier Netanyahu wijst alles erop dat de dader een aanhanger van IS is. Netanyahu was kort na de aanslag ter plekke met minister Lieberman van Defensie.
    Militairen op excursie

    De plaats van de aanslag is de Armon Hanatziv-promenade, die uitkijkt op de oude ommuurde stad van Jeruzalem. Volgens correspondent Monique van Hoogstraten was de bus vol militairen daar net aangekomen voor een excursie.

    Toen de militairen waren uitgestapt, reed de vrachtwagen op hen in. Daarna keerde de vrachtwagen om en reed nogmaals op de militairen in. Toen kwamen de overige militairen in actie. Ze trokken hun wapens en schoten de vrachtwagenchauffeur dood.

    http://nos.nl/artikel/2152009-palest...ier-doden.html

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Zeg dit tegen alle ezels aan arab en amazigh zijde die elkaar tot de bot afkraken.

    Wees 1 en laat je niet door een ander uit spelen. Gezien onze geschiedenis hebben we daar heel wat ervaring mee dus leer ervan.

    En tegen de smerige tokkies zeg ik alleen 1 ding:

    اللَّهُ أَكْبَرُ ، اللَّهُ أَكْبَرُ

    أَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ

    أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ اللَّهِ

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door F40 Bekijk reactie
    Zeg dit tegen alle ezels aan arab en amazigh zijde die elkaar tot de bot afkraken.

    Wees 1 en laat je niet door een ander uit spelen. Gezien onze geschiedenis hebben we daar heel wat ervaring mee dus leer ervan.

    En tegen de smerige tokkies zeg ik alleen 1 ding:

    اللَّهُ أَكْبَرُ ، اللَّهُ أَكْبَرُ

    أَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ

    أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ اللَّهِ

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.309
    02-01-2017

    Ik maak me zorgen om de vergeldingsacties die nu gegarandeerd gaan volgen. Zionisten beschouwen het hun recht zichzelf te verdedigen, ook als zoiets verward wordt met het stelen en bezetten van andermans grond.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door Koning_Zita Bekijk reactie
    Ik maak me zorgen om de vergeldingsacties die nu gegarandeerd gaan volgen. Zionisten beschouwen het hun recht zichzelf te verdedigen, ook als zoiets verward wordt met het stelen en bezetten van andermans grond.
    Die maken ze altijd wel, ook al hebben de Palestijnen niks gedaan