1. #301
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Dus zijn alle Moslims racisten omdat zij geloven in de Koran?

    DudeMaster,

    Stop eens met dit soort spelletjes, joh.
    Ik heb genoeg islamitische collega's gehad om te weten dat er moslims zijn die er anders over denken.

    Jij praat in ieder geval niet voor díe moslims. En of je het nou leuk vind of niet, wilt erkennen of niet, er zijn gewoon veel geloofsrichtingen en interpretaties binnen de islam.
    Dat is één.

    Jij bent het hier die zeer discriminerende en racistische uitspraken doet.
    Je praat daarbij niet voor "de moslims", je geeft je eigen opvattingen weer.
    Dat is twee.

    Als er moslims zijn die anno 2016 die teksten nog steeds serieus nemen, uitdragen en praktiseren dan hangen die wat mij betreft inderdaad een racistische versie van de islam aan.
    Het is maar goed dat mijn beeld van moslims niet bepaald wordt door mensen met opvattingen als die van jou en die je zo krampachtig loopt te verdedigen!
    Dat is drie.


    En als je daar op aangesproken wordt ga je enerzijds op de ad hominem toer, anderzijds zwak je je uitspraken wat af.
    Tja. De opvatting die ik daar over heb hou ik maar voor me.


    Noord
    Nothing works....

  2. #302
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    DudeMaster,

    Stop eens met dit soort spelletjes, joh.
    Ik heb genoeg islamitische collega's gehad om te weten dat er moslims zijn die er anders over denken.

    Jij praat in ieder geval niet voor díe moslims. En of je het nou leuk vind of niet, wilt erkennen of niet, er zijn gewoon veel geloofsrichtingen en interpretaties binnen de islam.
    Dat is één.

    Jij bent het hier die zeer discriminerende en racistische uitspraken doet.
    Je praat daarbij niet voor "de moslims", je geeft je eigen opvattingen weer.
    Dat is twee.

    Als er moslims zijn die anno 2016 die teksten nog steeds serieus nemen, uitdragen en praktiseren dan hangen die wat mij betreft inderdaad een racistische versie van de islam aan.
    Het is maar goed dat mijn beeld van moslims niet bepaald wordt door mensen met opvattingen als die van jou en die je zo krampachtig loopt te verdedigen!
    Dat is drie.


    En als je daar op aangesproken wordt ga je enerzijds op de ad hominem toer, anderzijds zwak je je uitspraken wat af.
    Tja. De opvatting die ik daar over heb hou ik maar voor me.


    Noord
    Geen enkel oprechte moslim zal ontkennen wat er staat in de Koran. Doet iemand dat wel dan ontkend die de woorden van Allah.

    Ik geef gewoon oprecht mijn mening kort en kracht of uitgebreid. Jij bepaalt niet hoe ik spreek en hoe ik antwoord.
    Het is niet mijn schuld dat jij niet eens denken maar meteen hysterisch klaagt.

    Maar goed jij weet het allemaal beter. Ga toch eens een keer met pensioen Noord.

  3. #303
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Die zijn er zeker maar de Joden staan wel bekend om een bepaakd verleden. Btw zulke oproepen van pas op en meng niet met deze groep komt vaker voor in de Koran en Hadith. Niet alleen naar de ongelovigen maar zelfs naar Moslims toe. Dat er ook onder de moslims mensen zijn waar wij voor moeten oppassen en niet mee samen moeten gaan. Dus je hysterische gedrag raakt noch kant noch wal.

    DudeMaster,

    En je snapt echt niet dat je met deze tekst het "hysterische gedrag" van Jakko nog maar weer eens legitimeert, hè?


    Noord
    Nothing works....

  4. #304
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    DudeMaster,

    En je snapt echt niet dat je met deze tekst het "hysterische gedrag" van Jakko nog maar weer eens legitimeert, hè?


    Noord
    Het is gewoon een feit dat Joden een bepaald verleden hebben. Dat jij moeite hebt met geschiedenis is niet mijn probleem.
    Ja we dienen oplettend te zijn en ik ga mezelf niet weer herhalen maar dat geldt voor meerdere groepen inclusief moslims. Heb je daar problemen mee jammer voor jou dan.

    Niks mis met woorden als oppassen en waarschuwen. Jij bent de gene die meteen woorden gebruikt als racist enzovoort.
    Boeit verder ook niet we hebben jou allang door.

  5. #305
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Duimpje omlaag.

  6. #306
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Het is gewoon een feit dat Joden een bepaald verleden hebben. Dat jij moeite hebt met geschiedenis is niet mijn probleem.
    Ja we dienen oplettend te zijn en ik ga mezelf niet weer herhalen maar dat geldt voor meerdere groepen inclusief moslims. Heb je daar problemen mee jammer voor jou dan.

    Niks mis met woorden als oppassen en waarschuwen. Jij bent de gene die meteen woorden gebruikt als racist enzovoort.
    Boeit verder ook niet we hebben jou allang door.
    Helaas te makkelijk deze dagen.

  7. #307
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Nou als je het hele joodse volk niet vertrouwd en dat denkt te kunnen ophangen aan je geloof ..maakt je nog steeds een racist en in dit geval een jewofoob
    Als jij niet verder kunt lezen dan 2 of 3 reacties dan maakt jou dat een handicapt.

  8. #308
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Moetoe Bekijk reactie
    SO naar deze Palestijnse strijder, Moge Allah het van hem accepteren. Ameen.
    jij bent gek in jouw hoofd, denk je nou echt dat zoiets wordt geaccepteerd?

  9. #309

  10. #310
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    jij bent gek in jouw hoofd, denk je nou echt dat zoiets wordt geaccepteerd?
    Dit is een troll, negeer hem maar.

  11. #311
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Niet meer nodig.

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Nja je hebt eigenlijk niks meer te willen je denkt toch niet dat ik met een walgelijk vent als jou nog een discussie aanga.