1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Iemand die hier open en bloot verkondigt dat joden niet te vertrouwen zijn, en dat dat heel logisch en normaal is, is ofwel totaal gek, of totaal gebrainwashed.


    Kies maar.

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Jij bent echt gestoord serieus. Ik ben vredelievend naar iedereen die mij vrede teruggeeft. Ik heb Joden ontmoet in het werkleven en nooit heb ik hun vijandig of onrespectvol benaderd. Je wilt me argumenten niet ontvangen en begrijpen.
    Doe wat je wilt maar je komt echt achterlijk over.

  2. #152
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Ik lul tegen Doed M als je op zou letten. Die zegt dat joden niet te vertrouwen zijn.

    Is dat iets wat ik zou moetn laten lopen?


    Ben je het er mee eens misschien?



    En hoek?

    M....




    uhm




    laat maar
    Nee daar ben ik het niet mee eens


    En inderdaad laat maar
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Oke wijs eens waar staat dat ik racistisch ben tegen Joden.

    DudeMaster,

    Van aanhalingsteken tot aanhalingsteken.

    En niet alleen tegen joden: ook tegen "andere groepen".
    Racistisch tot op het bot en ik vind het treurig dat je dat zelf niet ziet.

    Wat vind jij van die teksten waarin ik "jood" heb vervangen door "Marokkaan?"
    Zijn jouw uitspraken over joden dan nog steeds onschuldig? Kom nou!


    Noord
    Nothing works....

  4. #154
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Iemand die hier open en bloot verkondigt dat joden niet te vertrouwen zijn, en dat dat heel logisch en normaal is, is ofwel totaal gek, of totaal gebrainwashed.


    Kies maar.
    Pfff koppige tokkie.

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

    O you who have believed, do not take the Jews and the Christians as allies. They are [in fact] allies of one another. And whoever is an ally to them among you - then indeed, he is [one] of them. Indeed, Allah guides not the wrongdoing people.
    [5:51Quran]

    https://quran.com/5:51
    -------------------------------------

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الَّذِينَ اتَّخَذُوا دِينَكُمْ هُزُوًا وَلَعِبًا مِّنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِن قَبْلِكُمْ وَالْكُفَّارَ أَوْلِيَاءَ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ

    O you who have believed, take not those who have taken your religion in ridicule and amusement among the ones who were given the Scripture before you nor the disbelievers as allies. And fear Allah , if you should [truly] be believers.

    https://quran.com/5:57



    Ik kan zo wel doorgaan eigenlijk.

  5. #155
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    DudeMaster,

    Van aanhalingsteken tot aanhalingsteken.

    En niet alleen tegen joden: ook tegen "andere groepen".
    Racistisch tot op het bot en ik vind het treurig dat je dat zelf niet ziet.

    Wat vind jij van die teksten waarin ik "jood" heb vervangen door "Marokkaan?"
    Zijn jouw uitspraken over joden dan nog steeds onschuldig? Kom nou!


    Noord
    Jij mag ervan vinden wat je wilt, Ik heb het inmiddels uitgelegd.
    Ga vooral door met het shockeren en het kortzichtig denken. Vooral niet doordenken en begrijpen waar het vandaan komt.

  6. #156
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Voor zionistische IDF terroristen? nooit.
    Citaat Geplaatst door kenjouniet Bekijk reactie
    Vieze sletten, lekker voor ze.
    Citaat Geplaatst door Sandd Bekijk reactie
    Voor moordenaars en bezetters?
    Ben je gek?
    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Respect voor het leger van de duivel

    Zo praten de mensen in het Amerikaanse leger ook,
    en die in het Israelische leger ook, en de mensen van IS ook.

    Net als die lui die hier juichen als er een aanslag in Turkije is.
    Die praten ook zo.

    Precies dezelfde praat, totaal geen respect voor mensen.

    Jullie zijn dus precies hetzelfde!
    Net als dat PVV volk.

    Ik mag hopen dat Peter R de Vries ook bij jullie op bezoek komt.

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Mathijs Bekijk reactie
    Marokkanen zijn niet te vertrouwen zegt Noord en jij lult met hem mee.

    In de hoek jij.

    Thijsje, Thijsje,

    Fantastisch! Je duikelt middenin een topic en kakelt onmiddellijk als een kip zonder kop mee!
    Briljant en zónder weerga!


    Noord
    Nothing works....

  8. #158
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    DudeMaster,

    Joh, dan mis je heel wat.....


    Noord
    Ik heb het geluisterd alleen nu ben ik gestopt met luisteren.
    Ik weet nu wat muziek is en wat voof effect het kan hebben. Daarom dus mijn besluit om het niet meer te luisteren. Geloof me ik mis helemaal niets

  9. #159
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    Thijsje, Thijsje,

    Fantastisch! Je duikelt middenin een topic en kakelt onmiddellijk als een kip zonder kop mee!
    Briljant en zónder weerga!


    Noord
    Haha je bent inmiddels echt zielig aan het worden. Het is duidelijk waar je mee bezig bent jij, Jakko en paar andere leden.
    Mensen als Mathijs zijn oprechte mensen die vrede en respect verdienen. Nooit hoor ik hem kwaad spreken en ook al hebben we verschillen over het leven. Altijd benaderd die moslims en Islam met respect. Daar kun jij nog eens wat van leren Noord.

  10. #160
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Marokkanen die zo denken als Dude zijn een gevaar voor onze samenleving ..
    Simple as that
    Wauw grote statement. Nu mag jij uitgebreid verklaren waarom ik een gevaar voor de Nederlandse samenleving ben?

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Pfff koppige tokkie.

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

    O you who have believed, do not take the Jews and the Christians as allies. They are [in fact] allies of one another. And whoever is an ally to them among you - then indeed, he is [one] of them. Indeed, Allah guides not the wrongdoing people.
    [5:51Quran]

    https://quran.com/5:51
    -------------------------------------

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الَّذِينَ اتَّخَذُوا دِينَكُمْ هُزُوًا وَلَعِبًا مِّنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِن قَبْلِكُمْ وَالْكُفَّارَ أَوْلِيَاءَ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ

    O you who have believed, take not those who have taken your religion in ridicule and amusement among the ones who were given the Scripture before you nor the disbelievers as allies. And fear Allah , if you should [truly] be believers.

    https://quran.com/5:57



    Ik kan zo wel doorgaan eigenlijk.

    DudeMaster,

    Als er gelovigen zijn die menen dat dat soort uitspraken uit de 6e, 7e eeuw nog steeds, ook in ons land, gepraktiseerd moeten worden dan horen die gelovigen én hun versie van het geloof niet in ons land thuis.


    Noord
    Nothing works....

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Jij mag ervan vinden wat je wilt, Ik heb het inmiddels uitgelegd.
    Ga vooral door met het shockeren en het kortzichtig denken. Vooral niet doordenken en begrijpen waar het vandaan komt.

    DudeMaster,

    Sorry, maar je hebt niets uitgelegd.
    Je beroept je op jouw interpretatie van jouw geloof.
    In mijn ogen is dat een gevaarlijk en discriminerend geloof dat hier, in deze vorm, niet thuishoort.


    Noord
    Nothing works....

  13. #163
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    DudeMaster,

    Als er gelovigen zijn die menen dat dat soort uitspraken uit de 6e, 7e eeuw nog steeds, ook in ons land, gepraktiseerd moeten worden dan horen die gelovigen én hun versie van het geloof niet in ons land thuis.


    Noord
    Op wat voor manier wordt het gepraktiseerd. Even kijken of je slimme uitspraken beter kunnen begrijpen.

  14. #164
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Omdat jij het zelfde doet als wilders zonder uitzondeing joden neerzetten als niet te vertrouwen .
    Precies wat wilders doet met Marokkanen met zijn minder minder minder opmerking..

    Beide doen jullie dat ook nog eens uit overtuiging van dat het zo is..nergens op gebaseerd .

    Haha ik lach me rot. Heb je me.vorige uitspraken gelezen waar ik bepaalde dingen dus niet zei over Joden. Lees het effe en kom dan weer terug wanneer je beseft hoe dom deze reactie is.

  15. #165
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Haha je bent inmiddels echt zielig aan het worden. Het is duidelijk waar je mee bezig bent jij, Jakko en paar andere leden.
    Mensen als Mathijs zijn oprechte mensen die vrede en respect verdienen. Nooit hoor ik hem kwaad spreken en ook al hebben we verschillen over het leven. Altijd benaderd die moslims en Islam met respect. Daar kun jij nog eens wat van leren Noord.
    Ik benader een ieder in Den benginne met respect...mensen die dat respect beantwoorden kunnen een potje breken...de rest

    Ps dat wat je nu aanhaalt uit je religie (welke ook te vinden is in het jodendom en de christelijke religie) is de voornaamste reden voor mij om als Gelovig persoon me niet aan te sluiten bij een religie.
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.