+ Reageer
Pagina 21 van 23 EersteEerste ... 11 19 20 21 22 23 LaatsteLaatste
301 tot 315 van 333
    Ça vaut la peine

Reacties
    7.593
    20-02-2016

Citaat Geplaatst door Sprinkles Bekijk reactie
    Wat u er beter dan het geven van aalmoezen beter dan bidden en vasten..?
    Ik zie het niet zo kortzichtig maar jij wel. Dus nogmaals kun je me vraag beantwoorden?

Ça vaut la peine

Reacties
    7.593
    20-02-2016

Van wie komt deze tekst Dude..
    Vertel me dat eerst eens..doet geen belletje rinkelen?
    Moet ik nog een stukje plaatsen?

"Dan is dat wel de verzoening van vriend met vriend "
    Kun je ons vertellen wat er staat in deze 2 verzen uit de Koran?

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

O you who have believed, do not take the Jews and the Christians as allies. They are [in fact] allies of one another. And whoever is an ally to them among you - then indeed, he is [one] of them. Indeed, Allah guides not the wrongdoing people.
    [5:51Quran]

https://quran.com/5:51
    -------------------------------------

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الَّذِينَ اتَّخَذُوا دِينَكُمْ هُزُوًا وَلَعِبًا مِّنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِن قَبْلِكُمْ وَالْكُفَّارَ أَوْلِيَاءَ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ

O you who have believed, take not those who have taken your religion in ridicule and amusement among the ones who were given the Scripture before you nor the disbelievers as allies. And fear Allah , if you should [truly] be believers.

https://quran.com/5:57

.

Reacties
    11.689
    16-12-2014

Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Kun je ons vertellen wat er staat in deze 2 verzen uit de Koran?

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

O you who have believed, do not take the Jews and the Christians as allies. They are [in fact] allies of one another. And whoever is an ally to them among you - then indeed, he is [one] of them. Indeed, Allah guides not the wrongdoing people.
    [5:51Quran]

https://quran.com/5:51
    -------------------------------------

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الَّذِينَ اتَّخَذُوا دِينَكُمْ هُزُوًا وَلَعِبًا مِّنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِن قَبْلِكُمْ وَالْكُفَّارَ أَوْلِيَاءَ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ

O you who have believed, take not those who have taken your religion in ridicule and amusement among the ones who were given the Scripture before you nor the disbelievers as allies. And fear Allah , if you should [truly] be believers.

https://quran.com/5:57

Ça vaut la peine

Reacties
    7.593
    20-02-2016

Laar maar met jou valt niet te praten..
    Stik niet in je haat..
    Ik heb nergens gezegd dat ik Joden haat dat maak jij er weer van. Jullie tokkies hebben echt moeite met begrijpend lezen.

Ça vaut la peine

Reacties
    7.593
    20-02-2016

Citaat Geplaatst door Moestuinafa Bekijk reactie
    Eerste gaat erover dat joden en Christen nog wel eens samenspanden tegen Mohammed.

De tweede is grof gezegd wie geen fundamentalist is is de tijd niet waardig.
    Klopt en naar wie is de eerste gericht? Btw er staat bij de 2e wat anders en niet fundamentalist.

Ça vaut la peine

Reacties
    7.593
    20-02-2016

Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Haha ironisch.

Ça vaut la peine

Reacties
    7.593
    20-02-2016

Aan moslims gericht, ofwel zorg voor je eigen volk ipv het aan een ander over te laten.
    Vertaal dit eens. do not take the Jews and the Christians as allies. They are [in fact] allies of one another. And whoever is an ally to them among you - then indeed, he is [one] of them

Niet proberen van een appel een peer te maken.

MVC Lid

Reacties
    3.196
    14-07-2014

Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Jakko is 57 las ik ergens, Hij is pas ook bompa geworden.
    .

Ça vaut la peine

Reacties
    7.593
    20-02-2016

Deed ik dat net niet al dan? De rest lijkt me logisch, wie tijdens strijd (in ruime zin) met een van die groepen is, is ook met die ander en kan dus niet vertrouwd worden dat die je zal helpen.
    Is er nu een strijd gaande?

MVC Lid

Reacties
    18.685
    13-05-2005

Met alle joden vanwege hun joods zijn? Nee.
    Wel met de staat Israel.

Maar jij maakt er een rassenoorlog van: Zuckerberg=een jood=verdacht.

Is er nu een strijd gaande?

Ça vaut la peine

Reacties
    7.593
    20-02-2016

Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Met alle joden vanwege hun joods zijn? Nee.
    Wel met de staat Israel.

Maar jij maakt er een rassenoorlog van: Zuckerberg=een jood=verdacht.
    Jep jep rassenoorlog mensen op straat vermoorden komt allemaal logica uit je mond. Als je het niet erg vindt zou je willen opzouten.

Ça vaut la peine

Reacties
    7.593
    20-02-2016

Dat hangt er vanaf hoe je strijd ziet, er is geen uniform islamitisch leger versus een Christelijk leger dus in dat opzicht nee. Als het gaat om gewoon gewapende gevechten uit naam van dan zie je dit wel. Laat staan als je het ruim ziet tot aan handel e.d. aan toe, dan is het onmiskenbaar.
    Maar is wel degelijk conflict tussen mensen die zichzelf Joods noemen tegen Moslims. Btw ook Moslims onderling dat ontken ik ook niet. Plus je ziet de eerste punt goed nee geen uniform Islamitische leger.

MVC Lid

Reacties
    18.685
    13-05-2005

Nee, ik wil van jou nog even een antwoord waarom jij Zuckerberg vanwege zijn joodszijn verdacht maakt.

bij voorbaat dank

Jep jep rassenoorlog mensen op straat vermoorden komt allemaal logica uit je mond. Als je het niet erg vindt zou je willen opzouten.

MVC Lid

Reacties
    18.685
    13-05-2005

Er zijn zat joden die die strijd niet zien. Je hebt het over Zionisten van de staat Israel. Niet over joden.

dat maakt jou een racist.

Maar is wel degelijk conflict tussen mensen die zichzelf Joods noemen tegen Moslims. Btw ook Moslims onderling dat ontken ik ook niet. Plus je ziet de eerste punt goed nee geen uniform Islamitische leger.

Ça vaut la peine

Reacties
    7.593
    20-02-2016

Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Nee, ik wil van jou nog even een antwoord waarom jij Zuckerberg vanwege zijn joodszijn verdacht maakt.

bij voorbaat dank
    Nja je hebt eigenlijk niks meer te willen je denkt toch niet dat ik met een walgelijk vent als jou nog een discussie aanga.