1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.313
    25-02-2011

    Arrow Onafhankelijkheid van de Rif of hervormingen? Kom dat zien.

    Wel na een bloedige confrontatie verlost van de kolonisator. Afgelopen weken zag je dat het Marokkaanse regime volledig het spoor bijster is. Zo'n volksbeweging hebben zij nooit verwacht. En mochten er nog gekke dingen gebeuren...mohim ik houd mn hart vast. Als ik het regime was zou ik mij vrijwillig terugtrekken uit het bezette land. De connectie zal nooit meer hetzelfde zijn. Denk je dat M6 als vanouds door lhocima gaat rijden? Dan hebben jullie niks gevolgd.

    Riffijnen zitten overal in Marokko, mocht er iets gebeuren dan is het afgelopen met de staatsveiligheid.
    Of dikke hervormingen met snelheid, knielen dus. Of terugtrekken zoals gezegd.

    Bij geweld is niemand gebaat. De kolonisator al helemaal niet. Sahara zal m ontglippen, Polisario zit m op de hielen haha. Riffijnen zijn het zat, plus kennen de klappen van de zweep, last but not least.. WAT EEN EENHEID.

    Want laten we (mensen die Marokko kennen, niet van Hawaii en 555) eerlijk zijn.. het leven is daar echt slecht als je niet vermogend bent. Shab casa hebben een nog slechter leven. Riffijnen kunnen nog altijd bij elkaar terecht.


    Ps. Ik heb reacties gelezen in die verwijderde waarvan ik echt schrok. De helft komt met halve feiten of onjuistheden, de ander is een pathalogische leugenaar.. maar wel vermakelijk.

    De beste reactie was die ene over dat het GEWELDIG is in Marokko. Geen belangrijke voorzieningen, maar gelukkig wel de M tot de C Donalds.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    twee mensen kregen blauwe oog twee dagen geleden toen de ME een demo in hoceima stopte

    ZELFS IN NEDERLAND TIJDENS VOETBALRELLEN GRIJPT DE ME HARDER IN.

    Dat is al een teken dat marokko vooruitgang boekt qua mensenrechten
    of dacht jij de je in algerije ook zo zacht word aangepakt.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.313
    25-02-2011

    Wat is je punt?

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door flipm0de Bekijk reactie
    Wat is je punt?
    Dat fitnazaaiers in marokko VEEL HARDER AANGEPAKT MOGEN WORDEN, daar val jij ook onder.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.313
    25-02-2011

    Hahaha! Ik heb jou tussenhaakjes gegooid.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Izan187 Bekijk reactie
    Ik vind dit geluid heel belangrijk. Wat je nu ziet is een groepje diehard Azulisten die op het punt staan om hun Republiek uit te roepen.
    Ze roepen het misschien niet hard op maar hebben dat allemaal voor ogen. InshaeAllah zal het Koninklijke Leger korte metten met ze maken en voorgoed tot invalide knuppelen.
    Marokkaanse leger wil gewoon niet ingrijpen onder het mom van mensenrechten, vrijheid van demonstreren blablabla.
    Maar er zal toch echt een tijd moeten komen dat een paar leiders van die azulisten een bezoekje naar temara moeten brengen voor een goed gesprek

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.313
    25-02-2011

    @stront

    Gelachen om jouw reacties zojuist.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.313
    25-02-2011

    Citaat Geplaatst door Alcoholist.. Bekijk reactie
    Marokkaanse leger wil gewoon niet ingrijpen onder het mom van mensenrechten, vrijheid van demonstreren blablabla.
    Maar er zal toch echt een tijd moeten komen dat een paar leiders van die azulisten een bezoekje naar temara moeten brengen voor een goed gesprek
    Dat zou echt fuckedup zijn.

    Chaos. Zowel in het westen als in de Rif als in Marokko zelf.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.313
    25-02-2011

    Citaat Geplaatst door Izan187 Bekijk reactie
    Jij bro snapt het helemaal. Ik ben continue aan het duimen voor het moment dat de oproerpolitie hun tanden eruit slaat.
    Ik ben helemaal klaar met deze Azulisten die ons geliefde Koninkrijk uitdagen.
    Turken zijn al een stapje verder door F16's en het leger op de PKK te slaan. Als wij ze niet nu meteen verpletteren zullen ze later burgerslachtoffers maken.
    Burgerslachtoffers gaan al vallen bij aanhouding van Nasser.

    Jij weet niet waar je over praat gast. Maar wel geinig.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.313
    25-02-2011

    Citaat Geplaatst door Izan187 Bekijk reactie
    Ja gisteren een groepje kansloze uitkeringstakkers van een stuk of 30 voor de ambassade.
    Wow. Publieke opinie over Marokko is nu echt geschaad in de wereld.
    Zodra mensen weten wat voor achterlijke onderontwikkelde debielen die Azulisten zijn zal heel de wereld jullie keihard uitlachen.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Citaat Geplaatst door Izan187 Bekijk reactie
    Jij bro snapt het helemaal. Ik ben continue aan het duimen voor het moment dat de oproerpolitie hun tanden eruit slaat.
    Ik ben helemaal klaar met deze Azulisten die ons geliefde Koninkrijk uitdagen.
    Turken zijn al een stapje verder door F16's en het leger op de PKK te slaan. Als wij ze niet nu meteen verpletteren zullen ze later burgerslachtoffers maken.

    Hhhhhhhhhhhh chill man de azulisten willen publiciteit creeeren en het sentiment peilen op het internet.

    Dit zijn ouderwetse tactieken

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    430
    22-05-2016

    Als de rust is teruggekeerd dan worden degenen die de onrust hebben aangestoken opgepakt en zien ze een paar jaar geen zonlicht. Marokko is een rustig, stabiel land en elke fitnazaaier zal vroeg of laat hard worden aangepakt.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Haha wat een onzin, wat voor volksbeweging. De meerderheid van de mensen in al hoceima zat gewoon rustig thuis met de kinderen.
    Het zijn vooral idioten, die nooit tevreden zullen zijn. Met zafzafi op nummer 1.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Haha wat een onzin, wat voor volksbeweging. De meerderheid van de mensen in al hoceima zat gewoon rustig thuis met de kinderen.
    Het zijn vooral idioten, die nooit tevreden zullen zijn. Met zafzafi op nummer 1.
    zafzafi is al JAREN bekend bij de politie
    sinds 2013 hij kritiek begon te hebben op de overheid wil niemand hem werk geven.
    Sindsdien begon hij in groepjes te demonstreren tegen alles en nog wat.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Alcoholist.. Bekijk reactie
    zafzafi is al JAREN bekend bij de politie
    sinds 2013 hij kritiek begon te hebben op de overheid wil niemand hem werk geven.
    Sindsdien begon hij in groepjes te demonstreren tegen alles en nog wat.
    Ja dat er niet genoeg werkgelegenheid is, daar heb je helemaal gelijk in. Je moet de juiste mensen kennen op dw juiste plek om een baan te krijgen. Maar dat is een probleem in heel Marokko, hij heeft overigens banen aangeboden gekregen maar hij slaat ze af
    Daar voelt hij zich denk te goed voor. De demonstraties die ze nu houden hebben vooral de boodschap van een onafhankelijke arif
    Kijk wat de arabische lente de andere landen heeft gebracht, alleen maar achteruitgang ipv vooruitgang.
    Wie gaat de onafhankelijke staat van arif regeren? Zafzafi
    Er gaat een stammenoorlog ontstaan om macht en dan heb ik nog niet eens over de verschillende dchars binnen iedere stam.