1. #1
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Wie wil mijn scriptie checken op spellingsfouten en zinsconstructie.

    Ik betaal je 100 euro.
    Wel hbo niveau he, en het zijn 2 rapporten de ene is 90 pagina's, de andere is 35 pagina's.
    Ik zoek ook echt iemand die FOUTLOOS zijn spellingskennis nog weet.

    Liefst stuur ik het je aanstaande dinsdag avond en dan wil ik het woensdag voor 12.00 terugkrijgen.

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    68
    07-09-2009

    Google op tekstspEllen. Dit is een ouddocente Nederlands die verslagen nakijkt op taal. Je betaalt haar per bladzijde. Ik denk da je zelfs goedkoper uit bent als je t door haar laat nakijken. Dan weet je ook zeker dat het door een prof. gedaan wordt. Ze levert snel en goed werk! Succes.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    161
    05-09-2010

    Citaat Geplaatst door DarkEyess Bekijk reactie
    Google op tekstspEllen. Dit is een ouddocente Nederlands die verslagen nakijkt op taal. Je betaalt haar per bladzijde. Ik denk da je zelfs goedkoper uit bent als je t door haar laat nakijken. Dan weet je ook zeker dat het door een prof. gedaan wordt. Ze levert snel en goed werk! Succes.
    Dacht het ff mooi niet... Niemand gaat voor 80 ct. per pagina nakijken op spelling (eu 100 / 125p.). En zeker niet iemand die van taal haar beroep heeft gemaakt.

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    68
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door Nightaudit Bekijk reactie
    Dacht het ff mooi niet... Niemand gaat voor 80 ct. per pagina nakijken op spelling (eu 100 / 125p.). En zeker niet iemand die van taal haar beroep heeft gemaakt.
    Zij vraagt 1.55 per pagina. Heeft al een aantal verslagen voor mij nagekeken en levert prima werk.

  5. #5
    Getrouwd.

    Reacties
    606
    16-12-2008

    Stuur mij maar een PM-berichtje

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    394
    22-05-2010

    Citaat Geplaatst door DarkEyess Bekijk reactie
    Google op tekstspEllen. Dit is een ouddocente Nederlands die verslagen nakijkt op taal. Je betaalt haar per bladzijde. Ik denk da je zelfs goedkoper uit bent als je t door haar laat nakijken. Dan weet je ook zeker dat het door een prof. gedaan wordt. Ze levert snel en goed werk! Succes.
    Hoi ik heb gegoogled, maar helaas zie ik niet op haar site staan dat ze verslagen na kijkt op spelling?