1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Ibtilah-al Bekijk reactie
    Je hebt openlijke en verborgen narcisten.
    Beide voelen geen empathie of hebben geen geweten.

    Maar ik huil om wat ik lees hier

    Huil.

    Ik huil bij alles wat mooi, verdrietig is, ik voel je haat !!
    Dat geloof ik egt dat je huilt.

    Daarom dak het zeg, leert normaal te doen en je zal meer respect krijgen. Het ligt niet altijd aan een ander

  2. #62
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ibtilah-al Bekijk reactie
    Je bent een echte narcist als je herhaaldelijke vorm van agressie toont zij het direct of indirect en hierbij geen empathie voelt.

    Maar. Narcisten kunnen doen alsof ze empathie hebben.
    Maar in werkelijkheid hebben ze je achter je rug al gepland hoe ze de volgende x je beter kunnen pakken.
    Het is allemaal bedrieglijk, toneelstukjes spelen en voordoen alsof ze goeie mensen zijn totdat de maskertje valt.
    Hoe kan je aan een persoon zien aan de uiterlijke daden dat het een echte narcist is? Agressief worden betekent niet direct narcist zijn en ook kun je niet aan de buitenkant zien dat een persoon geen empathie voelt.

    Genoeg mannen en vrouwen die agressief worden, iets stoms doen, spijt hebben en dan hun gevoelens niet tonen maar verbergen. Vele huilen in afzondering om hun daden en vele berispen zichzelf in afzondering. Dus hoe weet je zeker aan het uiterlijk dat iemand een narcist is

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #63
    Verbannen

    Reacties
    12.586
    08-12-2011

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Hoe kan je aan een persoon zien aan de uiterlijke daden dat het een echte narcist is? Agressief worden betekent niet direct narcist zijn en ook kun je niet aan de buitenkant zien dat een persoon geen empathie voelt.

    Genoeg mannen en vrouwen die agressief worden, iets stoms doen, spijt hebben en dan hun gevoelens niet tonen maar verbergen. Vele huilen in afzondering om hun daden en vele berispen zichzelf in afzondering. Dus hoe weet je zeker aan het uiterlijk dat iemand een narcist is
    Dat kan je dus niet en daarom is het zo lastig. Maar wat ik precies zei was die dus herhaaldelijke vorm van agressie tonen
    Een patroon.
    Dan kan je spreken van een narcist.

    Iemand die weet dat het slecht is wat hij of zij heeft gedaan en in het geheim schuldig voelt en STOPT met het herhalen van een type agressie is dus geen Narcist.
    Iemand die dit wel doet en x op x dit blijft doen en zelfmedelijden heeft in het geheim is dus een narcist. Die vinden zichzelf belangrijker, dan de ander.

    Een narcist wordt je door de opvoeding. In het midden oosten worden mannen vaak op handen en voeten gedragen
    Zij mogen doen wat ze willen volgens het cultuur , ze worden ook emotioneel verwaarloosd etc
    Je creëer op deze manier een Narcist.

  4. #64
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    De moslims zijn dus veel al narcisten bedoel je of begrijp ik je verkeerd. Herhaaldelijk agressief zijn betekendniet narcisme want kan ook een ziekte zijn die jou telkens zo laat doen of je achlaq is gew hard en zodra quran luisterd huil je en elke keer spijt. Ik geloof niet innarcisme. Je bent ziek, een mujrim dhaalim of niet, maar narcisme? Dat is een nieuw woordje

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Ik herken een gezinslid van mij hierin, it's killing. Je kunt er niet omheen.. maar Elhamdolilah is de omgang tussen ons prima.
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Het probleem is dat je ook naar de oorzaak moet kijken waarom iemand een narcist is. Meestal is het een lichte vorm van depressie uit het verleden.
    This!
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    182
    11-06-2015

    Moge Allah swt mensen die onder mentale ziektes lijden, leiden en genezen.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    182
    11-06-2015

    Je hebt mensen met narcistische trekjes maar dat maakt hun nog steeds niet tot echte narcisten.
    Zolang je anderen niet schaad met eigen liefde zie ik geen echte narcist, ook al wil je veel aandacht of medelijden etc zoalang je maar niet mensen gaat schaden om een goed gevoel te voelen.

    Een echte narcist schaad iedereen om zich heen om zijn/haar behoeftes omdat ze heel erg zelfzuchtig zijn.
    Ze kunnen niet houden van, ze walgen zelfs van goed zijn og goede mensen.
    Een echte narcist zie je pas tevoorschijn komen bij bv familie sterfte wanneer het om erfgoed gaat.
    Het zijn stokkers leugenaars twee gezichten slangen met een zoete praatjes om te krijgen wat ze willen, zo niet kom je wel hun verrotte ware lelijke karakter wel tegen.
    alles om maar van jou tijd energie jouw eigenbelangen en zelfs eigenwaarden te beroven omdat ze vinden dat je aan hun moet denken anders ben je hier de egoist.

    En het gevaarlijke is dat jij zelf na een lange tijd met deze zieke geesten hebt gezeten ook kunt gaan veranderen tot hun ziekte.
    Iemand die ziek is als je daar van op de hoogte zijt vraag aan Allah swt genezing voor deze personen en vermijd hun.

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    182
    11-06-2015

    Om te kunnen overleven heb jezelf ook wat dosis egoisme nodig. Anders ga bv je eigen behoeftes verwaarlozen en wordt je geestelijk en fysiek ziek.
    Gezonde dosis narcisme is dus nodig maar niet wanneer je anderen schaad.
    Een narcist denkt beter te zijn dus veel meer rechten heeft dan anderen. Daarom dat ze snel afgunstig worden als ze iemand zien die bv slimmer is, degene dan proberen te breken om zich beter te voelen.

    Een zieke geest kan je helaas niet wijzen op zijn fouten, want dat is zoals olie op het vuur gooien.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    182
    11-06-2015

    Het is een heel belangrijke onderwerp vind ik, het is licht in de duisternis als je begrijpt wat er echt precies aan de hand is.
    Eenmaal je iets begrijpt dan ben je immuun voor narcisten. Je weet hoe je er mee moet omgaan.
    Het blijft wel mysterieus hoe het tot ontwikkeling is gekomen bij een persoon, je leest opvoeding aanleg bezetenheid.
    Als een kind bv met ouders opgroeit die hier onder lijden ook al is het kind geen narcist het zal de ouders emitteren, deze groep gaan zich met de jaren verbeteren.

  11. #71
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"


  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    1.213
    22-11-2008

    Narcistische mensen zijn echte monsters
    Het is heel makkelijk om te zeggen narcisten moet je vermijden , contact verbreken etc
    Dat kan idd als het een vriendin, zus of man is
    Je kunt je woordje klaar hebben en op het moment dat je wordt misbruikt kun je de benen nemen
    Maar ......... wat doe je als je moeder een narcist is, en er naarmate ouder bent geworden eindelijk heb ingezien.
    Er breekt me, maakt me kapot mijn gezin lijdt eronder ik ga eronder door maar wat kan ik doen?
    Het misbruik mij de grond in boren als ik niet doe wat ze zegt ben ik een misgunnin g en Allah zal mij straffen want je moet in de islam naar je moeder luisteren. De islam gebruiken om haar zin te krijgen . Hypocriet !!

    Het grip willen hebben op mijn leven , mij de les willen lezen hoe ik met mijn man om per gaan
    Alle fouten van haar verdraaien alsof ik het gedaan heb
    Kritiek kan niet want ze is en moet geweldig zijn voor de buiten wereld

    Wat een lid ook zei als kind moet ik me wat egoïstischer opstellen en niet meer in haar plaatje passen maartoch breekt het me omdat ik het mij niet kan voorstellen dat een moeder jaloers is op haar dochter
    Het claimgedag,het liegen en bedriegen uit eigen belang
    Mijn siblings hebben daarom ook geen contact meer met mij omdat ze mij bij hun zwart maakte
    En dingen ging verzinnen wat ik nooit gedaan wn gezegd zou hebben
    Elke dag vreet getaand me en ben er onbewust mee bezig ast ze vandaag weer in petto heeft
    Elke dag doe ik dua bij mijn gebed om haar het rechte pad op te lijden

    Niks wat ik doe doe ik hoed of nooit tevreden
    Heb haar bijgestaan toen mijn siblings haar links hebben laten liggen
    Het was een ware hel maar moest op eieren lopen mijn man had het te verduren mnaar ze zag alsof xe recht had!!
    Niks is goed , niks is ze tevreden mee en als ze een fout maakt verdraaid ze het
    wat kan ik doen behalve dua bij Allah? Het blijft mijn moedrr maar je kunt niet zeggen nee ik verbreek het contact?
    Ik ben haar gemanupileer en aaandachtzikekte, leugens, gestook, spuugzat!!!
    Ik ben haar zieligen praatjes zat!!
    Ern ziekte faken bij mij en aandacht vragen, als ik get negeren maakt ze een drama
    Bij m'n broer zegt xe niks een vind ze het prima
    Zo onredelijk!!!
    Ooh Allah maak het makkelijk voor mij ze maskt me gek maar kan haarverf niet laten vallen

  13. #73

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    182
    11-06-2015

    Gevoelig zijn met een narcist moet je al helemaal niet doen.
    Serieus zijn al helemaal niet. Vriendelijk en beleefd blijven.

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    1.213
    22-11-2008

    Citaat Geplaatst door Bint2 Bekijk reactie
    Gevoelig zijn met een narcist moet je al helemaal niet doen.
    Serieus zijn al helemaal niet. Vriendelijk en beleefd blijven.
    Dat is idd altijd mijn probleem geweest
    Altijd maar intrappen in haar verdraaide leugens om in haar straatje te passen want mij zo gemanupileerd dat ik erin geloofde
    Dat is verleden tijd bij mij
    Het probleem is zodra ze dat nu inziet gaat ze drama schoppen en zielig doen want oooh jij laat me ook al in de steek
    La hawla wa la quata illah billah