1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    23
    13-02-2013

    Schulden

    Salaam Dames,


    Heb jij schulden en een uitkering, en wil je hier zo snel mogelijk vanaf dan kun je mij pmen.
    Vanwege mijn werk weet ik hoe ik finale kwijtingen aan kan bieden aan schuldeisers. Een finale kwijting houdt niet in dat je de gehele schuld kwijt raakt, maar je betaald een deel aan je schuldeiser om van het totaal bedrag af te komen.
    Waarom ik mijn hulp aan bied, is omdat er veel mensen met schulden zijn en door het bos de bomen niet meer zien.
    Maar er is een mogelijkheid om van je schulden af te komen zonder een 3 jarig traject af te leggen. Telefoonachterstanden, visa mastercard, en nog enkelen die akkoord gaan. Heb je doorlopende kredieten dan kan ik jje hier niet bij helpen. Een ieder die mij hulp nodig heeft kan mij pmen.

    Ps: Ik ontvang geen persoonlijke informatie behalve dan wie de schuldeiser is.
    Verder schrijf ik alleen brieven die je zelf dient op te sturen, en deze stuur ik per mail naar je toe.

    Groetjes

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Doe jij dat gratis?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.154
    26-02-2011

    das lief...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8.225
    23-05-2011

    Citaat Geplaatst door Bisou. Bekijk reactie
    Doe jij dat gratis?
    wil ik ook weten

    wij hebben 5000 euro schuld plus 1500 visa kaart en 900 euro rood op de bank en 200 euro pfff
    Hoi

  5. #5
    mijn meisje.

    Reacties
    15.273
    20-04-2004

    mss kun je madame_louise hiermee helpen.
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    23
    13-02-2013

    Citaat Geplaatst door nawal-1985 Bekijk reactie
    wil ik ook weten

    wij hebben 5000 euro schuld plus 1500 visa kaart en 900 euro rood op de bank en 200 euro pfff
    @ Nawal Visa card, daar kan je idd wat mee wat betreft de roodstand op je bank niet. En het overige bedrag van 5000 euro dan zou ik moeten weten wie de schuldeiser is.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    8.225
    23-05-2011

    Citaat Geplaatst door Schuldhulp Bekijk reactie
    @ Nawal Visa card, daar kan je idd wat mee wat betreft de roodstand op je bank niet. En het overige bedrag van 5000 euro dan zou ik moeten weten wie de schuldeiser is.

    belastingdienst
    Hoi

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    23
    13-02-2013

    Citaat Geplaatst door nawal-1985 Bekijk reactie
    belastingdienst
    @Nawal, indien het een inkomstenbelasting schuld betreft, dan kun je om kwijtschelding verzoeken. Zij hebben daar de formulieren voor. Je moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Leeft je gezin met een inkomen op het sociaal minimum en daar gaan nog alle vaste lasten vanaf, dan kun je er al haast vanuit gaan dat de schuld kwijtgescholden word.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    8.225
    23-05-2011

    Citaat Geplaatst door Schuldhulp Bekijk reactie
    @Nawal, indien het een inkomstenbelasting schuld betreft, dan kun je om kwijtschelding verzoeken. Zij hebben daar de formulieren voor. Je moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Leeft je gezin met een inkomen op het sociaal minimum en daar gaan nog alle vaste lasten vanaf, dan kun je er al haast vanuit gaan dat de schuld kwijtgescholden word.
    nee komen wij niet voor in aanmerking. Ik heb een betalingsregeling met ze, ze gaan elke maand 100 euro afschrijven
    Hoi

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    4
    18-01-2017

    Creditcard Schuld

    Geachte mevrouw,
    Heb een creditcard schuld van jaren geleden. De laatste 4 jaar geen uitgaven meer gedaan. Betaal 150 per maand af. Heb geen uitkering en geen inkomsten meer. Kan ik deze schuld kwijtschelden op een of andere manier want kan mijn betaling en niet meer nakomen. Heb dit bedrag in de loop der tijd al 10 keer terugbetaald door die rente. help

  11. #11
    Alhamdoelilaah

    Reacties
    3.191
    10-11-2011

    Citaat Geplaatst door Schuldhulp Bekijk reactie
    Salaam Dames,


    Heb jij schulden en een uitkering, en wil je hier zo snel mogelijk vanaf dan kun je mij pmen.
    Vanwege mijn werk weet ik hoe ik finale kwijtingen aan kan bieden aan schuldeisers. Een finale kwijting houdt niet in dat je de gehele schuld kwijt raakt, maar je betaald een deel aan je schuldeiser om van het totaal bedrag af te komen.
    Waarom ik mijn hulp aan bied, is omdat er veel mensen met schulden zijn en door het bos de bomen niet meer zien.
    Maar er is een mogelijkheid om van je schulden af te komen zonder een 3 jarig traject af te leggen. Telefoonachterstanden, visa mastercard, en nog enkelen die akkoord gaan. Heb je doorlopende kredieten dan kan ik jje hier niet bij helpen. Een ieder die mij hulp nodig heeft kan mij pmen.

    Ps: Ik ontvang geen persoonlijke informatie behalve dan wie de schuldeiser is.
    Verder schrijf ik alleen brieven die je zelf dient op te sturen, en deze stuur ik per mail naar je toe.

    Groetjes
    Moge Allaah jou belonen!
    رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ [2:201

    (Onze Heer, geef ons in de wereld wat goed is en het Hiernamaals wat goed is en bescherm ons tegen de bestraffing van de Hel)

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4
    18-01-2017

    Bedankt voor de reactie en je hulp. Hoe kan ik pm sturen ( sorry ben niet zo handig ). De schuld is bij visacard.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    4
    18-01-2017

    Heb ondertussen de pm functie gevonden en je een bericht gestuurd. Bedankt

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    4
    18-01-2017

    Heb wel een schuld maar geen inkomsten ook geen uitkering. Mijn schuld is geen doorlopend krediet.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    187
    21-12-2015

    Ik weet niet hoor de topic is van 2013