1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    65
    13-08-2011

    Help sihr!!!!

    SALAM ALEYKOUM WA RAHMATOULLAH WA BARAKATOU
    Ik ben sinds ongeveer 6 jaar getrouwd en ik zit nu in scheiding.
    ik en mijn man zijn bijna een jaar uit elkaar, we hebben een kindje.
    ik weet niet of iemand kan me helpen maar ik zoek een fqih die met de koraan werkte en die goede is.
    eigenlikj, ik wil hellemaal niet scheiden omdat ik van mijn man hou, maar mijn man houd niet van mij, denk ik en hij wil me alles pakken.
    zijn familie haaten mij en ze zeggen tegen hem dat hij MAG niet met mij praten.
    de hele family van hem probeer ons uit elkaar te hebben maar dat wil ik niet.
    ik weet dat zijn moeder heeft al shour aan haar man gedaan en ik denk dat het is hetzelfde met mijn man.
    ik hou van mijn man en mijn kindje ook, ik wil echt niet scheiden, ik wil dat mijn man terugkomt bij ons, ik ben echt kapot van...
    help me aub..., ik zoek een serieus fqih die kan me echt helpen.
    ik heb al alles geprobeerde, praten, smsen, mailen, bellen, via mensen...
    ik weet dat de family van hem zijn de baas op hem, wat ze maar willen, gaat ie gewoon doen.
    ik voel me zo alleen, ik ben in nederland sinds mijn huwelijk en mijn nederland is nog helemaal niet goed, ik heb hier alleen maar mijn kindje, niemand meer.
    please help me iemand te vinden die kan me helpen
    dank je wel

  2. #2
    Luister dan.

    Reacties
    4.092
    24-09-2007

    Heb je gepmd!

  3. #3
    ik ben wie ik ben

    Reacties
    213
    17-01-2006

    meid zit momenteel in het zelfde schuitje, in 1 dag na een stomme ruzie is ie helemaal een andere mens geworden, iedereen zegt dat er iets bij m is gedaan, we wilden er ook een fqih bijhalen maar hij vertikt t hij zegt dat hij niets mankeert en gwn niet verder wil met me.
    ma meid god is groot en ziet alles en zal ieder wel straffen in dit leven.

    sterkte meid allah m3aak.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    65
    13-08-2011

    barak allahu fikoum
    dank jullie wel voor jullie steun

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    65
    13-08-2011

    Citaat Geplaatst door Onzichtbaar79 Bekijk reactie
    Niet te snel concluderen dat er sihr gedaan is, en vooral niet onterecht mensen gaan beschuldigen. Er zijn genoeg andere redenen waarom dat mensen willen scheiden van elkaar, maar de gemakkelijkste is natuurlijk ervan uitgaan dat er sihr is gedaan.
    er zijn geen redenen waroom hij scheiden wil. ik ben elhamdoulilah een goed vrouw, ik probeer te doen alles wat allah swt ons gezegt te doen.
    ik weet 200% dat er is shour tussen ons omdat hij nog steeds van me houd ( hij heeft t zelf gezegd ) en eerste hij kwam thuis en wilde blijven slapen toen we net uit elkaar waren. zijn family is bekend voor dit soort dingen, dus jij doet mij pijn als je zegt zo n dinges. dus dank je wel maar ik wil help ik wil niet zo n dinges.
    allah is groot el hamdoulilah, hij weet alles en ziet alles.
    dus als je wil me steunen dan je kan me schrijven maar anders ik zeg het lief tegen je ; niet meer reagiren aaan deze brief.
    dank
    jij ken mijn leven hellemaal niet, dus hoe kan je nou zeggen dat ik beschuldig mensen???
    dat is echt rare!
    dag
    allah itoub 3alena, amine

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    65
    13-08-2011

    Citaat Geplaatst door Onzichtbaar79 Bekijk reactie
    Genoeg mensen die scheiden om de domste dingen, dus een scheiding heeft niet altijd noodzakelijk een "terechte" reden.
    Zijn familie is bekend om dit soort dingen zeg je, dat is een beschuldiging.
    En meid als je steun wilt, zoek dan je toevlucht tot Allah Soubhana Wa Ta'Allah. Want als je niet tegen kritiek kan, dan moet je hier je verhaal niet neerzetten.
    Ik ken jou leven niet inderdaad, ik heb ook niet de behoefte om te weten wat er allemaal gaande is in jou leven. Maar men moet niet altijd te snel naar sihr grijpen, wanneer het eens een keertje misloopt.
    ik beschuldig niet voor niks, en exactly jij ken niks, en ik zeg : niks van mijn leven, dus aub hou op! steun bij Allah die zoek ik al, el hamdoullillah en mijn verhaal heb ik niet voor jou hier neergezet dus laat me met rust, ik wil niks te hebben met je. ik zoek lief worden van ander mens die een hart hebben, en dat ben jij waarschijlijk niet, dus dag.
    nog een keer je denk alles te weten maar je weet hellemaal niks, grapig dat jij blijf reagiren,, jij zoek zeker ruzie maar dan ben ik niet diezelf die met je gaat ruzieen, ik heb zo veel dingen in mijn leven te doen. dus ga iemand anders pesten omdat dat zoek ik niet...
    allah swt shahed 3lina, dus pas op op wat je zegt
    voor mij dat do ik ook

    dag

  7. #7
    Summer Loverrr

    Reacties
    15
    10-01-2006

    EEJ FF SERIEUS DIEGENE DIE MIJN ACCOUNT GEBRUIKT VOOR DEZE BLEDDERSHIT VAN OOW WAT BEN IK ZIELIG,

    LIKE SERIOUS DUDE, GETROUWD?, SIHR? de leukste-> DOCHTER die ik nooit zie? HOEVER WIL JE GAAN?

    OW JA? GA EERST EEN LEVEN HALEN OF KIJK GOEDE TIJDEN OFZO ALS JE EIGEN LEVEN NIET FUCKIN INTRESSANT IS.

    MODERATOR LAHI 3TIK BOMBA SERIEUSS MATTIE DAT JE HET ZOVER HEB LATE GAAN



    BY THE WAY VOOR DE FUCKIN AMATEURS GELOVERS IN SIHR EN ILLUMINTATI BLEDDERS DEZE ZULLEN BRANDEN IN DE DIEPSTE CIRKEL VAN DE HELL WANT EN IK LUL NIET UIT ME NEK LEES COMMON SENSE EN THE BILDENBERGH GROUP VOORDAT JE CONCLUSIES TREK.

    GELOVEN IN SIHR EN ILLUMINATIE HAALT JOU VERDER WEG BIJ JE GELOOF DAN JE DOOR HEBT, STERKER NOG HET IS DE GROOTSTE ZONDE TEGENOVER ALLAH ALLMIGHTY WANT HET IS SHIRK BILLAH

    ALS JIJ ECHTE MOSLIM BENT DAN WEET JE DAT ALLAH ALLES HEEFT GEMAAKT INCLUSIEF IBLIES ALIAS SHITAN, SATAN WATHEVER DUS HOE DURF JIJ TE TWIJFELEN OVER JOU LOT ALS JIJ DIRECT VAN UIT JE HART GELOOFD IN DE SCHEPPER ALLAH ALLMIGHTY
    Laatst gewijzigd door mocro-the-don: 06-12-2011 om 13:11 Reden: K WORD BOOS MAN
    Je moet je maar aanpassen..?


    JAAH, MAARR....... FUCK DAT !

    Maroccans are getting their shit by any meanss neccesary, Ya Follow!

  8. #8
    Summer Loverrr

    Reacties
    15
    10-01-2006

    hahahah zei het jullie tog het is een dikkerdtjee die leeft van ander mans verhaaltjes hahahahahahahaaa
    slappe lach ouwe

  9. #9
    Summer Loverrr

    Reacties
    15
    10-01-2006

    hahahahahaha het is dus wel een dikkertje en zonder vriendje hahahahaha slappe lach ouwe

    jah jahhhhhhhhh maar bemoei niettt dat meisjes zoekt adviess en me rijpie heb ik al,,, ik weet alleen niet hoe ik die ondertekening weg moet halen ik snap niet veel van die nieuwe marokko.nl

  10. #10
    LA ILAHA ILLALLAH

    Reacties
    1.925
    20-07-2011

    Ik heb echt medelijden met sommigen zo onnodig allemaal.
    Ik wilde hier lid worden en alle nicks waren bezet. Is elke mens hier lid of heeft iedereen hier 100 accounts? Ik werd helemaal gek en ik typte wat is dit nou weer en tot mijn grote verbazing het lukte.

    Wanneer de mens gezond is wil hij alles hebben. Wanneer hem een ziekte treft wil hij niks hebben, behalve zijn gezondheid.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    65
    13-08-2011

    jij verdient niet eens dat ik met jouw prat, en nog eens, een refki zoals je zegt is wat jij hebt nodig niet ikke.
    ik heb jouw niet uitgenodigt voor een reactie...dus...

  12. #12
    Lord is a Forgiver..

    Reacties
    195
    11-02-2011

    Zoals eerder vermeld ; Niet alles heeft een betrekking tot 'shir'.

    De wijze vrouw verandert een woestijn in een prachtige tuin.


  13. #13
    Last of the Mohicans

    Reacties
    179
    16-08-2011

    Mensen geloven nog in hekserij. Ik zeg niet dat het niet bestaat maar je moet niet zo snel naar het woordje "shir" grijpen.

  14. #14
    Summer Loverrr

    Reacties
    15
    10-01-2006

    Het zegt genoeg ainn it grote bekkies hebben mensen achter andermans account by the way ik geloof totaal niet in sihr en ik adviseer
    elke andere moslim dit ook niet te doen ongeacht wat je hebt gezien of meegemaakt! Dit heb ik rechtstreeks uit sheikh sudassis mond
    tijdens de eerste dag ramadan horen komen en als je er logisch kom je bijna in shock over hoe sniki shitan met mensen speelt om heel stiekum moslims de grootste zonde tegenover allah te maken. Er zijn een heleboel Fqi's die beweren dat ze sihr kunnen weghalen en bullshit maar evengoed was er een Egyptenaar(ze3ma fqih) die volgens zijn hersens met onze culturele en gelovige dingen
    kanker kon weghalen (ALBERTO STEEGEMAN HEEFT EM GEVONDEN) Als we al zover zijn wat mensen over hebben voor geld dan weet je al hoe laat de tijd tikt.


    OUR FAITH AND DESTINY IS IN ALLAH'S HANDS ALWAYS SHUKR HIM THAT YOU LIVED AN OTHER DAY..!
    Je moet je maar aanpassen..?


    JAAH, MAARR....... FUCK DAT !

    Maroccans are getting their shit by any meanss neccesary, Ya Follow!

  15. #15
    Summer Loverrr

    Reacties
    15
    10-01-2006

    last one

    Citaat Geplaatst door Onzichtbaar79 Bekijk reactie
    Sihr bestaat wel, dus het bovenstaande klopt niet. Ik denk niet dat jij hem persoonlijk kent dat hij dat jou heeft meegedeeld.

    Wie is de schepper van dit alles jongedame? ga nou maar eerst terug naar de basis, dat het bestaat word nooit ontkent
    hindoestaanse mensen doen sihr voor rijkdom in dit leven, net zoals de joden( het zionisme), dat kan iedereen wel doen de zogenaamde deal sluiten voor een succesvolle leven en een onbeschrijfbaar pijnlijke afterlife die niet tijdsgebonden is , maar als jij gelooft in sihr jongedame dan hoop ik dat je op jou weg snel het licht zal zien want meisje vraag je zelf af in je hart niet hardop: waar ben je nou bang voor sihr, voodoo, Gnoun, of ben je bang voor Allah de schepper van dit allemaal al zeg je automatisch Allah laat et zien.

    je hoeft mij niet te vertellen wat je antwoord is maar zie wel in dat deze tijd vanaf kinds aan mensen worden bang gemaakt met horrorfilms, duivels, demonen, terwijl dat ook een scherpe vorm van shirk is om meer bang te zijn van deze dingen dan voor Allah? Hoeveel moslims durven vandaag de dag na 2 uur 'snachts een begraafplaats op te lopen? vraag sheikh sudassi die denkt niet 2 keer na daarover, en zo moeten wij worden vrees niks of niemand niet eens de dood Fear only Allah and Believe our messenger Rasullilah Mohammed 3alaihi salaat wa salaam..
    Je moet je maar aanpassen..?


    JAAH, MAARR....... FUCK DAT !

    Maroccans are getting their shit by any meanss neccesary, Ya Follow!