1. #631
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door x_sweety_x Bekijk reactie
    In de ochtend als ik naar de wc ben geweest nog niet heb gegeten in mn nakie haha.anders weeg ik niet
    hahah mag toch wel hopen dat je ondergoed wel aan laat?.
    Nee naar heb eens zonder kleding gewogen en met scheelde een kilo en nog iets
    Happiness is an inside job


  2. #632
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    ik weeg met kleren vanochtend was 62,1 scheelt dat echt zoveel

    Ontbijt: 1 blikje energy
    Lunch: 1 kleine vanille late met 2 bruin brood en kaas
    TS: 1 bolletje met krabsalade sla en komkommer
    Avond: wordt vervolgd.

  3. #633
    MVC Lid

    Reacties
    291
    23-06-2016

    Yeeey 1,5 kg kwijt. Tevreden.
    @ TS. Moest nog gewicht doorgeven zondag. Voor het ontbijt woog ik 66,5 kg.
    Life's a bitch, and then you die.

  4. #634
    Bad bitch.

    Reacties
    1.318
    28-06-2010

    Dames, als je al die zoetigheden fastfood en frisdrank volledig achter je laat. Val je dan serieus af?
    En hoe snel?

  5. #635
    MVC Lid

    Reacties
    291
    23-06-2016

    Citaat Geplaatst door El3onsoria Bekijk reactie
    Dames, als je al die zoetigheden fastfood en frisdrank volledig achter je laat. Val je dan serieus af?
    En hoe snel?
    Kan je niet zo snel zeggen. Hangt ook af van de rest van je voedings- en bewegingspatroon. Ook hangt het er vanaf hoeveel je weegt. Hoe zwaarder je bent, hoe sneller je afvalt. Maar toch. Als je zoetigheden en fastfood en prik laat staan kom je al een heel eind hoor. Geheid dat je dan afvalt.
    Life's a bitch, and then you die.

  6. #636
    MVC Lid

    Reacties
    291
    23-06-2016

    Blijf trouw elke dag mn maaltijden hier neerzetten, werkt erg motiverend voor mij
    Ontbijt 3 boterhammen humoes zongedroogde tomaatjes en cherrytomaat fetakaas en koffie
    Avond bord linzensoep en een grote salade van rijst/tonijn/mais en yofresh, tomaat sla komkommer feta olijven en surimisticks. Spa rood
    Neem zo nog een avondsnack. Denk 2 peren en een stukje pure chocolade en koffie
    Life's a bitch, and then you die.

  7. #637
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Ik heb net een salade op ipv zak chips

  8. #638
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door loliY Bekijk reactie
    Yeeey 1,5 kg kwijt. Tevreden.
    @ TS. Moest nog gewicht doorgeven zondag. Voor het ontbijt woog ik 66,5 kg.
    Goed bezig jij

  9. #639
    MVC Lid

    Reacties
    291
    23-06-2016

    Thanks haha en jij met je salade ipv chippies!
    Life's a bitch, and then you die.

  10. #640
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Ontbijt: 1 blikje energy,
    Lunch 1 bolletje met 1 plak kaas, 2 bruin brood met 1 plak kaas, 1 cappucino
    TS: Blikje energy en 1 bolletje met kaas komkommer en salade
    Diner: wat kippenvleugels en frietjes + sla en water

  11. #641
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Iewww ontbijten met energiedrank of welke prik dan ook. Krijg je geen last van je darmen.
    Merk zelf dat ik laatste tijd ook weinig tijd neem voor ontbijt. Heb die goedemorgen en vifit weleens genomen in de ochtend maar zijn maar paar slokken. Ik ga proberen van die luchtige crackers met bv kaas of jam te eten.
    Lunch wil ik meer kwark/yoghurt met fruit en of nootjes
    Bij avondeten wil ik prik bannen, ik drink meestal alleen bij avondeten glas sinas. Groente eet ik wel heel goed, ben daar gek op en salades ook. Fruit eet ik bijna nooit dat moet echt veranderen, verder ben ik een choco /toetjes freak dat moet ook echt veranderen pfff
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #642
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door El3onsoria Bekijk reactie
    Dames, als je al die zoetigheden fastfood en frisdrank volledig achter je laat. Val je dan serieus af?
    En hoe snel?
    Tuurlijk wel, vooral fastfood! Verander dat in bv kipfilet met zilvervliesrijst, krieltjes met vers gekookte groenten erbij, gegrilde zalm met bv gewokte groenten, gestoomde groenten met witvis etc als je maar vers kookt. Frisdrank bevat heel veel suikers, water, melk, karnemelk verse sappen is altijd veel beter. Ik weet t allemaal wel maar nu ook nog ff toepassen op mezelf hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #643
    MVC Lid

    Reacties
    354
    27-01-2016

    Helemaal geen zoetige drankjes. Verse sappen bevatten ook veel suikes gewoon water drinken en koffie en thee zonder suiker.

  14. #644
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Eten wanneer je honger hebt
    En drinken wanneer je dorst hebt.

    Dit werkt echt!
    Dus niet om de 2-3 uur eten, of 2.5 liter water drinken...sommigen verdrinken zichzelf zonder dat ze het doorhebben
    the best things are free

  15. #645
    MVC Lid

    Reacties
    291
    23-06-2016

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Eten wanneer je honger hebt
    En drinken wanneer je dorst hebt.

    Dit werkt echt!
    Dus niet om de 2-3 uur eten, of 2.5 liter water drinken...sommigen verdrinken zichzelf zonder dat ze het doorhebben
    Idd dit! Goed naar je lichaam luisteren en het geven waar het om vraagt. Elk lichaam is namelijk anders.

    Today.
    Ontbijt Kwart Marokkaans brood, 2 eieren olijfolie la vas qu rit koffie
    Avond: rijst met groenten en ei, champignons en sperziebonen kipdijen (veel lekkerder dan kipfilet), wat cassave en zure komkommer. Spa rood.
    Avondsnack: 2 peren die ik eigenlijk gisteren wilde eten en een koffie met wat pure chocolade denk ik
    Life's a bitch, and then you die.