1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    10-04-2017

    ~The Wrong Choice~

    Hallo mijn naam is Lina, ik ben 24 jaar oud.
    Dit verhaal dat ik ga schrijven is ook waargebeurd met een extra toevoeging.
    Het is een romance die al jaren aan de gang is maar tot een eind ging in drama,woede,depressie etc.

    De personages:

    Lina (ik) 24 jaar oud
    Ali 26 jaar oud de ‘lover boy’
    Hayar 23 jaar oud ‘crush van de lover boy’
    Bilal 26 jaar oud vriend van de ‘lover boy’
    Meriam 24 jaar oud vrouw van Bilal
    Saliha 45 jaar oud moeder van Ali


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3
    10-04-2017

    Het komt er zo aan lieverd

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3
    10-04-2017

    Het begon allemaal toen dat ik 13 jaar oud was, ik was een meid die alles positief bekeek in het leven en niks slechts zag in een persoon. Ik dacht altijd dat iedereen zo goed was als ik voor hen..
    Ik ging op me laptop na een vermoeide dag van school, en kreeg een berichtje binnen op MSN van een onbekende boy hij vroeg me wie ik was en zo ging onze conversatie verder hij leek me echt een leuk persoon! Oh gosh ik wou hem gewoon iedere dag horen.
    Elke dag vloog ik letterlijk van men school naar huis om te zien of hij me had gestuurd en ja hoor hij had dat ook gedaan! Ik begon zo verliefd te worden, de manier hoe hij sprak was gewoon zo geweldig hij leek iemand die zo volwassen was en dat trok mij zo hard aan. Hij vroeg me op een dag of ik hem wou zien ik twijfelde want had nooit afgesproken met iemand dus vond ik het wel beangstigend maar door al mijn twijfels heen zei ik:’ ja hoor dat wil ik graag!’ Dus wisselde we elkaars nummers en sms’te we verder tot diep in de nacht..
    De volgende ochtend:
    Men wekker ging af om 9uur, en ik had een berichtje binnen van Ali :’Goeiemorgend prinses ready voor vandaag? Ik wel hoor! Ik kan niet wachten om jou te zien’ ik kreeg direct een glimlach op men gezicht na het lezen van zijn berichtje en maakte me klaar om hem voor het eerst te zien. Ik trok mijn lichte skinny broek aan met mijn roze pumps en men witte hemd, men haren had ik lichtjes gekruld, voor een frisse look deed ik nog men lipgloss op.
    We hadden afgesproken in een parkje bij hem in de buurt ik vond het zo spannend, daar stond hij dan wachtend op mij met een glimlach. Hij zag er zo goed uit, zonnebank kleurtje en hij had een mooie seven broek aan met zijn gucci schoenen en een zwarte t-shirt en zijn haren mooi in vorm gebracht met gel.
    Ali:’Dag schoonheid wat zie je er goed uit!’ begon hij dan om het vuur te doven. Ik begon meteen te blozen en zei:’Moet wel voor een eerste date hehe’en zo stapte we door het parkje heen.. ik keek op men klok en zag dat het al 18uur was dus moest er vandoor. Hij keek me aan en zei tot de volgende Linatje en streelde met zijn hand op men wang en gaf me een kus op men voorhoofd.
    Aangekomen thuis zag ik een berichtje van hem:’Het was super vandaag! Ik hoop dat er nog van zo’n dagen komen.’
    Maanden gingen voorbij we waren 6maand verder en op een bepaald moment stuurde hij me niet meer ik sms’te hem maar geen gehoor..
    2 weken verder liep ik met men zusje door het park en ik zag ali met een ander meid hand in hand lopen men ogen konden het gewoon niet geloven! hij keek me aan en zag de tranen in men ogen maar deed of ik hem niet kende en stapte verder met zijn vriendin het park uit.

    Na 2 jaar zocht hij terug contact met me op en ik twijfelde of ik hem een kans zou geven maar mijn liefde voor hem was zo groot dat ik hem terug nam. Hij zei: ‘ik heb een fout begaan maar ik was jong en dom ‘
    Ik liet het zo en probeerde het opnieuw: ‘alles van nul’ zei ik alsof het niks was wat hij had gedaan....