1. #31
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Haha ja uitslapen is belangrijk
    Ja dat kan inderdaad ook. Juist heel handig! Ik zie wel wat ik ga doen haha
    Aahaha is zeker knap aangezien volgens mij meer dan de helft van de verhalen niet eens afgemaakt worden
    Haha dat lijkt me leuker als velen in dezelfde fase zitten

    Haha ja voooral nu met dit weer. Eerlijk ik vind de winter echt wat hebben heerlijk gezond weer en met sneeuw alles mooi wit MAAR dan moet ik geen verplichtingen hebben en lekker vrij zijn. Als ik vroeg op moet staan en weer zie dat mijn auto volle laag ijs heeft wayaw dat moment

    Ja vind ik ook handig ik doe dat nu ook zo. Komt goedd maar sowieso eerst je examens enz in sha Allah ga je voor alles slagen!! Haha ja is grappig om te zien hoe het verandert en soms ben ik echt benieuwd naar leden van vroeger of ze er nog zijn onder andere naam
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Haha ja voooral nu met dit weer. Eerlijk ik vind de winter echt wat hebben heerlijk gezond weer en met sneeuw alles mooi wit MAAR dan moet ik geen verplichtingen hebben en lekker vrij zijn. Als ik vroeg op moet staan en weer zie dat mijn auto volle laag ijs heeft wayaw dat moment

    Ja vind ik ook handig ik doe dat nu ook zo. Komt goedd maar sowieso eerst je examens enz in sha Allah ga je voor alles slagen!! Haha ja is grappig om te zien hoe het verandert en soms ben ik echt benieuwd naar leden van vroeger of ze er nog zijn onder andere naam
    Precies! Winter is zo erg nog niet, maar dan moet je ook niet sba7 lilah op in die kou

    Ja eerst dat en rond februari kan ik er wel aan werken. InshaAllah
    Haha die zullen er vast zijn Ik denk niet dat er echt nieuwe leden zijn bijgekomen eerlijk gezegd. Dit is wel echt mn eerste account, maar volgens mij ben ik een van de weinige uitzonderingen Jeugd van tegenwoordig zal je hier denk ik echt niet treffen, dus wordt het gemiddelde leeftijd hier ook steeds ouder

  3. #33
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Precies! Winter is zo erg nog niet, maar dan moet je ook niet sba7 lilah op in die kou

    Ja eerst dat en rond februari kan ik er wel aan werken. InshaAllah
    Haha die zullen er vast zijn Ik denk niet dat er echt nieuwe leden zijn bijgekomen eerlijk gezegd. Dit is wel echt mn eerste account, maar volgens mij ben ik een van de weinige uitzonderingen Jeugd van tegenwoordig zal je hier denk ik echt niet treffen, dus wordt het gemiddelde leeftijd hier ook steeds ouder
    Inderdaad heerlijk!

    In sha Allah!! Je gaat t vast heel leuk vinden!
    Haha ja he denk ik ook de meeste hebben wel een nieuwe naam maar sommige herken ik gewoon nog van vroeger.
    Ach ja beter op m.nl zitten dan elke dag buiten hangen toch
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Inderdaad heerlijk!

    In sha Allah!! Je gaat t vast heel leuk vinden!
    Haha ja he denk ik ook de meeste hebben wel een nieuwe naam maar sommige herken ik gewoon nog van vroeger.
    Ach ja beter op m.nl zitten dan elke dag buiten hangen toch
    Morgen alweer maandag Jij ook weer aan t werk of lekker vrij?

    Hoop t haha, heb trouwens gisteravond weer jouw verhaal zitten lezen echt mooi!!
    Hahaha zo grappig dat je sommige nog herkent
    Daarom


  5. #35
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Morgen alweer maandag Jij ook weer aan t werk of lekker vrij?

    Hoop t haha, heb trouwens gisteravond weer jouw verhaal zitten lezen echt mooi!!
    Hahaha zo grappig dat je sommige nog herkent
    Daarom

    Oh no vakantie gaat te snel he!
    Vandaag niet maar dag is zo snel voorbij gegaan joh omdat ik laaat wakker werd. Morgen weer werken in sha Allah!

    Dankje lieverd! Ik was ook bezig met lezen wil er weer even in komen haha en niks ervan vergeten
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Oh no vakantie gaat te snel he!
    Vandaag niet maar dag is zo snel voorbij gegaan joh omdat ik laaat wakker werd. Morgen weer werken in sha Allah!

    Dankje lieverd! Ik was ook bezig met lezen wil er weer even in komen haha en niks ervan vergeten
    Inderdaad, niet te geloven
    Jaa als je vrij bent gaat de tijd snel. Allah y 3awnek morgen!

    Ohwja want was lang geleden voor jou he Slim! Voordat je iets gaat zetten in je vervolgjes wat niet klopt

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Ik denk niet dat me verhaal op een hoog niveau zit , maar ik zou zeggen lees het , je kan me altijd feedback geven

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5512227

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Blondina_20 Bekijk reactie
    Ik denk niet dat me verhaal op een hoog niveau zit , maar ik zou zeggen lees het , je kan me altijd feedback geven

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5512227
    Niet op een hoog niveau? Je hebt redelijk wat fans, dan moet je verhaal toch wel goed zijn Je doet t vast super! Ik ben nu bezig met een ander verhaal, kom er echt niet aan toe om er meer te lezen. Maar zal deze zeker onthouden en misschien later lezen! Bedankt voor je reactie

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1
    12-12-2016

    Dames omggg ik dacht dat ik de enige was die nog steeds gek is op verhalen van markko.nl. Ik heb like a child serieus 5 x uitgelezen samen met the return of the ranislankis. Ik heb er zoveel gelezen weet het allemaal niet meer desperite housewife ook geezen. ik zoek dat verhal no princess maar ik kan het nergens terug vinden die was op ********** maar die site doet het niet kent iemand een plek waar ik dat verhaal kan lezen las ergens dat ze hem toch heeft afgeschreven. Thanks alvast

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door abfatimaab Bekijk reactie
    Dames omggg ik dacht dat ik de enige was die nog steeds gek is op verhalen van markko.nl. Ik heb like a child serieus 5 x uitgelezen samen met the return of the ranislankis. Ik heb er zoveel gelezen weet het allemaal niet meer desperite housewife ook geezen. ik zoek dat verhal no princess maar ik kan het nergens terug vinden die was op ********** maar die site doet het niet kent iemand een plek waar ik dat verhaal kan lezen las ergens dat ze hem toch heeft afgeschreven. Thanks alvast
    Haha je bent zeker niet de enige die verhalen lezen leuk vindt
    Was een goed verhaal he, desperate housewife. Ook omdat t waargebeurd is.
    Zou t niet weten meid, sorry. Ik hoop dat er hier iemand anders is die het wel weet.


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    16
    09-03-2013

    Heey lieve dame, zou je ze mij willen doorsturen? Via word! Email: ikram_khoulali@hotmail.com
    Dankjewel

    Liefs

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door kusjeikram Bekijk reactie
    Heey lieve dame, zou je ze mij willen doorsturen? Via word! Email: ikram_khoulali@hotmail.com
    Dankjewel

    Liefs
    Tegen wie heb je het? Zou handiger zijn als je diegene geciteerd had haha.


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    16
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Tegen wie heb je het? Zou handiger zijn als je diegene geciteerd had haha.

    Ohjaa dat zou handig geweest zijn, ik heb al jaren dese account maar nog nooit ergens gereageerd dus moest even uitzoeken hoe dat werkt

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    16
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door nawalbou Bekijk reactie
    Dank je wel lieve meid

    Heb al vele gelezen maar ik denk die niet. Heb je de verhalen trouwens? Anders wil ik je ze graag doosturen heb ze op word staan?
    Laat maar wat weten
    Heey lieve dame, zou je ze mij willen doorsturen? Via word! Email: ikram_khoulali@hotmail.com
    Dankjewel

    Liefs

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door kusjeikram Bekijk reactie
    Ohjaa dat zou handig geweest zijn, ik heb al jaren dese account maar nog nooit ergens gereageerd dus moest even uitzoeken hoe dat werkt
    Ja ahaha. Ben je meer een stille lezer of kom je hier alleen af en toe kijken?