1. #16

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    835
    01-04-2012

    makkelijk zat..

    met zaaltje

    zaaltje voor 300 euro. .

    eten alles voor 1000 decoratie 200 euro fotograaf filmvrouw
    500 2000 euro.



    maar sowieso zonder dat vindt feest in huid veel leuker zaal is saai ieder zit ver van elkaar apart zo groot kunnen maar 10 mensen aan tafel in huis veel gezelliger en leuk

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    183
    07-08-2016

    Citaat Geplaatst door Aliyahbedankjes Bekijk reactie
    makkelijk zat..

    met zaaltje

    zaaltje voor 300 euro. .

    eten alles voor 1000 decoratie 200 euro fotograaf filmvrouw
    500 2000 euro.



    maar sowieso zonder dat vindt feest in huid veel leuker zaal is saai ieder zit ver van elkaar apart zo groot kunnen maar 10 mensen aan tafel in huis veel gezelliger en leuk
    Jaa maar wel chaos. ik geef liever iets meer uit en dan kan die kudde mensen allemaal naar grote zaal.
    mijn hemel zeg ik heb veel familie en hij NOG VEEL MEER. moet er niet aan denken!

    ik ben al paar jaa r niet op vakantie gegaan dus ik mag doen met mijn geld wat ik wil. ik vind het zonde dat mensen elk jaar 5000 euro uitgeven in marokko met gezin en reis

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    11
    27-10-2016

    Ik ga in sha Allah mannen in moskee doen en vrouwen thuis k ben van plan om niet eens 5000 euro uit te geven

    Me bruiloft wordt heel goedkoop in sha Allah geen geld verspilling in zaal en dj enzovoorts allemaal onzin

  5. #20
    .

    Reacties
    5.752
    13-01-2008

    Citaat Geplaatst door Aliyahbedankjes Bekijk reactie
    makkelijk zat..

    met zaaltje

    zaaltje voor 300 euro. .

    eten alles voor 1000 decoratie 200 euro fotograaf filmvrouw
    500 2000 euro.



    maar sowieso zonder dat vindt feest in huid veel leuker zaal is saai ieder zit ver van elkaar apart zo groot kunnen maar 10 mensen aan tafel in huis veel gezelliger en leuk

    Waar vind je een zaal van 300euro?

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Wollah zonde van je geld. Doe etentje thuis met directe familie van haar en jou, sadaqa en boek een mooie reis voor jullie beide, richt jullie huis in of spaar. Maar het domste wat men kan doen is uit geven aan een trouwfeest wollah! Zoveel geld uitgeven aan 1 dag en iedereen heeft commentaar dat niks goed genoeg is en jullie 2 genieten er zelf niet eens van. Mohiem, ik zou zeggen houd je geld in je zak en begin jouw huwelijk halal en verspil jouw geld niet aan zulk onzin aken. Mensen trouwen tegenwoordig om een feest te geven en niet meer om met die persoon smen te zijn.... Lgir inshallah
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    857
    10-01-2015

    Zalen net over de grens in Duitsland kosten echt geen 3000€ gelukkig. Verder hangt het er vanaf hoeveel gasten je uitnodigt, fotograaf en dj is niet echt nodig. Mijn nicht was nog geen 4000 kwijt in Duitsland met iets van 120 gasten. Ze had deze man genomen en hij deed ook de catering was inclusief.
    https://www.facebook.com/mustafa.traiteur?fref=ts