1. #16
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    wat een domme wending heeft deze topic genomen zeg, het gaat over een vrouw die haar dochter bij haar zus liet logeren en diens man haar betast heeft, zij is niet diegene die gescheiden is, in de islam is het sowieso zo dat wanneer een gescheiden vrouw hertrouwt dat haar kinderen bij de vader horen te wonen en dat is niet met deze reden, want een viezerik hoort ten alle tijden zijn poten thuis te houden van een kind, moeten gescheiden vrouwen dan maar alleen blijven omdat elke man zo een viezerik kan blijken te zijn? deze moeder is niet gescheiden maar toch is zoiets afschuwelijks ook haar kind overkomen, je moet als ouder zelf je kinderen beschermen, waarom moeten ze overal gaan logeren her en der? alsof wij niet weten dat we in een zieke wereld leven met pedofielen, waarom laat je dan je kinderen her en der logeren? zus of geen zus, ik zou me leven haten als ik als ouder zoiets te horen zou krijgen en ik denk ook niet dat ik het mezelf ooit zou vergeven omdat dit naar mijn idee de bevestiging is dat ik heb gefaald om mijn kind te beschermen tegen zulke viezerikken, wetend in wat voor soort tijden we leven, ze moet haar kind naar de dokter brengen en laten controleren op ziektes en ik zou hem 100% aangeven, niet voor mezelf maar voor me kind, de vader hoeft dit niet te weten maar de dader zal gestraft worden, is het niet in deze leven dan in het Hiernamaals in shaa Allah

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    sirena pedofieli is niet iets wat je van iemands gezicht kunt aflezen, je kunt een junk in huis halen dat niks met zoiets ranzigs te maken heeft en je kunt een hoogopgeleide nette gozer in huis halen dat wel een pedofiel is, je vind ze werkelijk waar in alle klasses, culturen, en afkomsten

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Nou hoop dat anderen hier een les uit trekken. Laaat noooooit je dochter ergens logeren. Bij NIEMAND.

    Moge Allah haar sabr geven. Wat een verschrikkelijke nachtmerrie.
    Hij moet zeker gestraft worden en boete voor zijn daad. maar ik snap wel dat ze angstig is voor wat er allemaal komen gaat als het bekend word, vooral ook voor haar vader.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    366
    07-04-2014

    Oeeeeeefffff, ik voel al gelijk woede bij deze topic. Moge Allah die honden zwaar straffen. SoubhanAllah, moge Allah onze kindjes hiervoor behoeden. Lijkt me vreselijk om mee te maken Ik zou trouwens niet eens bang zijn voor mijn man, maar voor mijn reactie. En in deze kutmaatschappij vlieg jij de bak in (daar waar je kind je juist nodig heeft) daar waar die hond drie j zou krijgen?!? En wie weet hoeveel effectief uitvoeren

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    578
    22-10-2014

    Waarom vermoorden?

    gaat dat zo makkelijk tegenwoordig?ik zou aangifte doen, en ik ga echt niet denken aan de gevolgen,want deze gast is niet te vertrouwen. en hij gaat zeker weer toe slaan bij iemand anders.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    467
    26-09-2003

    ik allahjegfad zou het me man vertellen. het is zijn kind ook hij heeft alle recht om het te weten. hij is verantwoordelijk voor zijn kind. wayak labbas de enige die fout zit is die man van haar lievelingstante. mijn kinderen zou ik ook niet laten logeren bij iemand anders dan opa en oma.
    er komen alleen gekke dingen van

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Deze dingen gebeuren niet alleen bij logeren, maar ook overdag bij iemand thuis spelen.

  8. #23
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Serieus.. nog over nadenken? Ik zou zelf doordraaien joh niemand komt aan mijn kinderen meteen aangeven dat sowieso.

    Nu snap ik mijn ouders ook die lieten nooit toe dat we ergens gingen logeren alleen bij mijn broers/zussen.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Vind het maar een raar verhaal.
    Welke moeder met gezond verstand zou dit verborgen kunnen houden?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.454
    07-12-2014

    Wollah ik kan maar niet begrijpen wat zulke vieze mannen zo aantrekkelijk vinden aan kinderen?!

  11. #26
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Uhh heel erg dit.. ik zou doordraaien.. politie bellen.. zn ouders mijn ouders waarschuwen! Er zit een zogenaamde pedo in de familie.. iedereen moet er lucht van krijgen!

    maar wat dacht je van verder onderzoek eerst?? Kijken of dit wel degelijk klopt. Niet dat ik zeg je moet het kind niet geloven maar geloof haar no mather what! Maar hoevaak hoor je zulke gevallen en achteraf hebben kinderen alles uit hun duim gezogen????? Moehim onderzoek het eerst dmv camera's.. hou hem in de gaten.. kinderen love them but mennn die hebben af en toe ook een gekke fantasie!

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    758
    29-10-2016

    Citaat Geplaatst door Flowers_ Bekijk reactie
    Wollah ik kan maar niet begrijpen wat zulke vieze mannen zo aantrekkelijk vinden aan kinderen?!
    Begrijp ik ook niet. Gewoon walgelijk dat ze zelfs aan baby's en peuters komen tfoe 3ala hayawaan

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-11-2014

    Zij moet hulp zoeken voor haar dochter per direct en die pedo aangeven. Sorry maar het gaat om het leven van je dochter zij zal het je kwalijk nemen als ze ouder wordt en haten als ze ziet dat haar bloedeigen moeder niets heeft gedaan wegens familie 'eer'

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2
    19-04-2015

    Idd aangeven bij de politie en gewoon zeggen tegen de familie wat de gevolgen ook zijn