1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    4.609
    09-12-2003

    Citaat Geplaatst door Queen of Hearts
    advies ja. advies.

    advies: nee, meid je kunt beter een goede man zoeken om mee te trouwen-advies. dat gehinnik van over dat ze het zelf wel weet wil niet zeggen dat ze ook weet waaròm.


    als je het een domme topic vind moet je niet reageren. simpel.

    Kijk lieverd, ten eerste reageer ik op iedere topic die ik wil daar heb jij niets over te zeggen. Ten tweede ik heb mijn mening gegeven en als het jouw niet aanstaat dan reageer je maar niet he!


    regel nummer 1: Ik heb ALTIJD gelijk, regel nummer 2: ook al heb ik het niet treed regel nummer 1 automatisch in werking.

  2. #32
    رحمة

    Reacties
    1.318
    03-01-2004

    assalaamoe aleikoum wa rahmatoelahie wa barakatoeh

    sorry lieve zusters ik wil niemand beledigen of op zijn tenen trappen maar ik ben het wel met Queen of Hearts eens als ze zegt dat zo'n vraagstuk met 7ikma aangepakt moet worden, je kan niet zomaar mensen uitlachen.. we moeten ons er inshaAllah bewust van zijn dat misschien niet iedereen over de kennis beschikt waar jij over beschikt.. in plaats van zo iemand uit te lachen is het beter om met wijsheid uit te leggen waarom zo iets niet kan (eeen kinderwens hebben is natuurlijk altijd toegestaan )
    misschien kunnen we een rijtje met voor- en nadelen opschrijven over een baby krijgen zonder getrouwd te zijn..

    ik zal inshaAllah wel even beginnen met een voor en nadeel, zouden jullie er dan meer bij kunnen zetten?? okie djazaakoem allahoe khairan

    voordeel:
    -je bent niet meer eenzaam
    -

    nadeel:
    -je kind is niet op een halal manier verkregen wat dus op zich een zonde is
    -je kind zal later in zijn leven 100% zeker een vaderfiguur missen
    ..............

  3. #33
    THELORDIS MYSHEPHERD

    Reacties
    3.038
    16-03-2005

    Citaat Geplaatst door Souraida
    Kijk lieverd, ten eerste reageer ik op iedere topic die ik wil daar heb jij niets over te zeggen. Ten tweede ik heb mijn mening gegeven en als het jouw niet aanstaat dan reageer je maar niet he!
    dit is typisch. je hebt geen argumenten meer. ciao.

  4. #34
    THELORDIS MYSHEPHERD

    Reacties
    3.038
    16-03-2005

    Citaat Geplaatst door Mudjahida
    assalaamoe aleikoum wa rahmatoelahie wa barakatoeh

    sorry lieve zusters ik wil niemand beledigen of op zijn tenen trappen maar ik ben het wel met Queen of Hearts eens als ze zegt dat zo'n vraagstuk met 7ikma aangepakt moet worden, je kan niet zomaar mensen uitlachen.. we moeten ons er inshaAllah bewust van zijn dat misschien niet iedereen over de kennis beschikt waar jij over beschikt.. in plaats van zo iemand uit te lachen is het beter om met wijsheid uit te leggen waarom zo iets niet kan (eeen kinderwens hebben is natuurlijk altijd toegestaan )
    misschien kunnen we een rijtje met voor- en nadelen opschrijven over een baby krijgen zonder getrouwd te zijn..

    ik zal inshaAllah wel even beginnen met een voor en nadeel, zouden jullie er dan meer bij kunnen zetten?? okie djazaakoem allahoe khairan

    voordeel:
    -je bent niet meer eenzaam
    -

    nadeel:
    -je kind is niet op een halal manier verkregen wat dus op zich een zonde is
    -je kind zal later in zijn leven 100% zeker een vaderfiguur missen
    juist

    voordeel: je kinderwens is vervuld

    nadeel: waar is het geld (opleiding, werk) om je kind op te voeden?

  5. #35
    A star is borne....

    Reacties
    1.138
    28-11-2003

    Citaat Geplaatst door miss france
    Jij moet goed lezen wat zij schrijft een kinderwens maar geen huwelijk!!!
    En dit is mijn mening of jij het er nou mee eens bent of niet....
    Ik heb alles goed gelezen, don't insult my intelligence.......
    Iedereen, homo, lesbie, travestiet, geestelijk of lichamelijk gehandicapt, gehuwd of ongehuwd, iedereen kan een kinderwens hebben.......
    Of het ook altijd verstandig is om een kind te nemen is een tweede........
    Maar dat geld ook voor een getrouwd stel......

    Ik stel dan ook voor dat jij eens terug gaat lezen naar wat jij geschreven hebt.......

  6. #36
    MVC Premium

    Reacties
    3.917
    11-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HaagseHafida
    Ik heb alles goed gelezen, don't insult my intelligence.......
    Iedereen, homo, lesbie, travestiet, geestelijk of lichamelijk gehandicapt, gehuwd of ongehuwd, iedereen kan een kinderwens hebben.......
    Of het ook altijd verstandig is om een kind te nemen is een tweede........
    Maar dat geld ook voor een getrouwd stel......

    Ik stel dan ook voor dat jij eens terug gaat lezen naar wat jij geschreven hebt.......

    meisje, dat zij een kinderwens heeft is oke!!!! maar dat zij niet wilt trouwen maar een kind met haar vriend of whatever.... wilt!!!! gaat er bij mij niet in helaas
    maar om het kort te houden, ieder bepaalt lekker voor zich zelf wat ie doet, tenslote ga je ook alleen je graf in

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    6.604
    14-10-2003

    Kijk dames, het gaat niet om die kinderwens ja natuurlijk kan je een kinderwens hebben. Maar dat gaat een beetje moeilijk in onze geloof als je niet getrouwd bent. Ze moet niet alleen aan deze dunya denken, denk aan de gevolgen als je straks bij Allah bent, wat ga je dan zeggen?? Allah heeft ons opgedragen om te trouwen en dat heeft hij niet voor niets gedaan..Hij weet wat goed voor ons is en wat slecht voor ons is..Ook in deze dunya kan het gevolgen hebben, je komt alleen te staan met je kinderen en dat is echt heel zwaar..kinderen hebben een gezin nodig waar ze de warmte, veiligheid van een gezin kunnen voelen..geloof me dat is echt heel belangerijk, denk goed na voordat je zo een beslissing neemt, je verpest zo alleen het leven van jezelf en van je kind als je ongetrouwd een kindje neemt

  8. #38
    MVC Premium

    Reacties
    1.317
    26-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    salaam dames ,

    Ik weet niet wat haar bedoelingen zijn , maar in een ander topic schrijft ze dat ze binnenkort gaat trouwen dusssss.


    http://forums.marokko.nl/showthread....574#post915557

  9. #39
    LOVE YOU MOESS 4EVER

    Reacties
    4.714
    26-04-2004

    Citaat Geplaatst door manalltje
    salaam dames ,

    Ik weet niet wat haar bedoelingen zijn , maar in een ander topic schrijft ze dat ze binnenkort gaat trouwen dusssss.


    http://forums.marokko.nl/showthread....574#post915557

    nou weet ik het effe niet meer hoor!!

  10. #40
    LOVE YOU MOESS 4EVER

    Reacties
    4.714
    26-04-2004

    Citaat Geplaatst door miss france
    meisje, dat zij een kinderwens heeft is oke!!!! maar dat zij niet wilt trouwen maar een kind met haar vriend of whatever.... wilt!!!! gaat er bij mij niet in helaas
    maar om het kort te houden, ieder bepaalt lekker voor zich zelf wat ie doet, tenslote ga je ook alleen je graf in

    wollah hila!!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    24
    08-01-2005

    Citaat Geplaatst door miss brussel
    ik zou graag willen vragen of hier meisjes zijn die niet willen trouwen maar toch graag kinden willen. want ik ben er een van hen ik wil graag een kind hebben omdat ik niet later alleen wil zijn.ik heb wel een vriend maar durf het niet te zeggen.we hennen nog nooit sex gedaan hij is 26 en ik 22.
    zou ik het tegen hem over praten.
    en zijn hier ook vrouwen zoals mij?
    heyyy moppie hoessie met mij wel maar wat jij zegt komt mij ook heel bekend voor ik wil ook wel een kind en niet trouwen ik heb eerst ged8 aan een kind adopteren maar dat wil ik dus egt niet hij moet egt van mij zijn alleen van mij!!!

    groetjes:hayat

  12. #42
    down

    Reacties
    235
    04-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Hier een oplossing ,adoptie!
    Er zijn genoeg kinderen zonder moeder en vader doe dat dan heb je tenminste ajer!

  13. #43
    MVC Premium

    Reacties
    3.917
    11-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door manalltje
    salaam dames ,

    Ik weet niet wat haar bedoelingen zijn , maar in een ander topic schrijft ze dat ze binnenkort gaat trouwen dusssss.


    http://forums.marokko.nl/showthread....574#post915557
    Vreemd!!!!!!