1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Geweldiiiggg
    dankje schat

  2. #17
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Blondina_20 Bekijk reactie
    dankje schat
    Graag gedaan babee

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Dankjulliewel voor het uppen

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Ik kwam uiteindelijk thuis aan en besloot een snelle avond eten te maken. Ik had niets eetbaars in me koelkast en besloot snel naar de supermarkt te rijden. Alles gebeurde in een fractie van een seconde. Ik herinnerde me heel weinig van….
    Ik zag licht op me gezicht schijnen. ‘Mevrouw hallo kan je me horen?’ Het leek op een echo in de verte dat steeds dichter kwam. Langzamerhand deed ik me ogen open en zag alles wazig. Ik zag een jongeman voor me staan. ‘Wie ben jij?’ vroeg ik met een schorre stem. ‘We hebben een ongeluk gehad , ik ben blij dat je ongedeerd bent. Het is mijn schuld mijn excuses’ Ik bekeek hem van top tot teen. De verpleegster kwam eraan en vroeg hoe het ging. Ondanks dat het slecht ging , loog ik over dat het goed ging. ‘Ik kan je niet zomaar naar huis laten gaan. Je hebt een zware ongeluk gehad en je hebt er hersenletsel aan overgehouden’ Ik schrok van haar woorden. Heb ik nou een ongeluk gehad? Waarom herinner ik me er niets meer van.

    ‘Saartje van me gaat het? Ik maakte me zo zorgen. Het spijt me van alles , het spijt me dat ik weinig van me liet horen’ Ik liet zijn woorden over me heen gaan. ‘Geeft niet Nour ieder heeft z’n eigen leven en zijn eigen zorgen’ Hij hield m’n handen vast. Ze voelde zo warm aan. Hij keek me iets te lang aan en wreef over m’n wonden. ‘Herinner je nog wat er is gebeurt? Wie heeft jou dit aangedaan?’ Ik herinner me die jongeman die hier daarnet was. Hij had z’n contactgegevens achtergelaten. Ik overhandigde het aan Nour en hij zou het verder afhandelen. Ik ben echt gezegend met Nour in me leven hij had echt heel veel voor me over. Ondanks z’n eigen leven en zorgen , bekommerde hij zich om me. De liefde en zorg die ik nooit in me jongere jaren had gevoeld.

    Elif stormde de kamer in. De verpleegster hield haar tegen. ‘Bezoekuur is afgelopen’ Elif ruziede met haar en uiteindelijk liet de verpleegster haar toch naar binnen. ‘Saar ik ben zo blij dat je het hebt overleeft. Nadat ik het nieuws hoorde bracht Karim me meteen hierheen’ Ik keek vol verbazing naar haar en voelde iets in me onderbuik. Ik wist ook niet waarom ik die gevoel had, het kwam opeens uit het niets. Elif deed de deur open en hij kwam binnen en stak z’n hand uit. ‘Karim aangenaam’ Ik gaf hem een zachte hand terug. We keken elkaar iets te lang aan. Z’n grijze kijkers keken me vol verdriet aan, maar op een of andere manier zag je aan z’n houding dat hij zich vermande. Elif merkte het ongemakkelijke sfeer in de kamer. Ze probeerde een praatje te maken en Karim erbij te betrekken. ‘Schat ik moet nu gaan , ga je mee of moet ik je straks ophalen?’ zei Karim terwijl hij op het punt stond om de kamer te verlaten. ‘Wacht even eerst afscheid nemen van Saar , ik zie je zo in de auto’ Karim begreep de hint en liep de kamer uit. Ik keek haar verward aan. Ik wist dat ze iets persoonlijks zou vragen. ‘Hoe gaat het tussen jou en Nour?’ Ik schudde me hoofd. ‘We zijn echt beste vrienden. We zijn nog closer dan eerst’ Elif gilde het uit van blijdschap. ‘Let op mijn woorden , binnenkort zal het uitbloeien tot liefde’ Ik had de hoop al opgegeven, er zijn al een aantal jaren voorbij en nog steeds was er geen actie gekomen. ‘Niet te hard van stapel lopen. Ik denk dat Nour me niet ziet staan’ Elif wuifde het weg. ‘Zeg dat nou niet, als hij je niet zag staan , zou hij nooit zoveel moeite voor je doen’ Er werd geklopt op de deur. Als we over de duivel spraken kwam Nour binnen. Beide keken Elif en ik verschrikt naar Nour. ‘Wat? Ben je niet blij om me te zien?’ Nour gaf me een brede glimlach. Ik hoopte dat hij niets had gehoord. Ik schaamde me diep.


  5. #20
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Oeuuww karim is in het spel geweldig !!!

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Oeuuww karim is in het spel geweldig !!!
    Ik ga niets verklappen

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Welkom nieuwe volgers

  8. #23
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Blondina_20 Bekijk reactie
    Ik ga niets verklappen
    Hahah jammer !! Dan mag je wel vervolgen tikken dat doe je wel toch

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Hahah jammer !! Dan mag je wel vervolgen tikken dat doe je wel toch
    Ik zal proberen zo snel mogelijk een vervolgje tikken

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Elif was ondertussen vertrokken en Nour was nog bij me. Hij had bloemen en chocola voor me gehaald. Ik dacht aan de woorden van Elif. Zou het? Nee ik geloofde er niet meer in. Als hij daadwerkelijk iets voor me zou voelen , dan had hij het allang tegen me gezegd. ‘Ik vraag me soms af he’ Verbrak hij door me gedachte. ‘Ja?’ zei ik met een piepstem. ‘Waar denk je de hele tijd aan? Ben wel benieuwd wat er door je heen gaat’ Hij keek me iets te lang aan en z’n gezicht kwam dichterbij , daarna deisde hij naar achter. Hij wou me kussen ! Was dat een teken? Of slechts een schijnbeweging. ‘Ik moet gaan’ Hij stond op en kuste me op me voorhoofd en beloofde me nog langs te komen. Helemaal verslagen liet hij me achter , vol met vraagtekens.

    Eindelijk werd ik ontslagen uit het ziekenhuis , maar onder enkele voorwaarden. Ik mocht me niet teveel inspannen de komende weken. Dus het sporten kon ik op me buik schrijven. Nour was bij me. Ik merkte aan hem dat hij me wat wou vragen , maar telkens kwam het niet uit z’n mond. ‘Saar er komen een paar vrienden van me , me huis word verbouwd dus kan ik ze hier uitnodigen?’ Ik knikte en vond het geen probleem. Uiteindelijk kwamen z’n vrienden een voor een aan. Ik maakte een voor een kennis met ze. ‘Je hebt me nooit verteld dat je bevriend bent met deze schoonheid’ complimenteerde een van z’n vrienden me. Ik bloosde en liep schaamtevol de keuken in. Nour kwam me achterna. ‘Het spijt me voor me vriend , hij is gek en kent geen schaamte’ Ik lachte. ‘Maakt niet uit. Ik vind het niet erg’ Ik maakte thee voor hen en legde wat lekkernijen op tafel en liep me kamer in. Ik viel bijna in slaap en voelde dat iemand naast me kwam liggen. Hij streelde me haren en snoof aan me haren en plaatste z’n hoofd op me borst. ‘Als de tijd rijp is en ik er klaar voor ben…’ Hij stopte midden in zijn zin en kuste me op me voorhoofd. ‘Ik zal er altijd voor je zijn’ fluisterde hij in me oor.

    ‘Saar kom eens even’ Hij lag languit op de bank en ik nam plaats naast hem. Hij haalde twee tickets uit zijn zakken. ‘Heb je plannen van het zomer?’ Ik schudde me hoofd en voelde de enthousiasme uit z’n lichaam komen. ‘Jij en ik gaan samen naar Marokko !’ zei hij met een brede glimlach. Beide stonden we op en sprong in zijn armen. ‘Je doet teveel voor me’ Hij pakte me bij m’n gezicht vast. ‘Je bent veel meer waard. Wat ik nu voor je doe is nog niks’ Beide keken we elkaar ongemakkelijk aan. Ik voelde de spanning tussen ons. Een van ons moest de stap ondernemen of is het schijn wat ik nu voelde? Kon ik maar weten wat er door hem heen ging.


  11. #26
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Blondina_20 Bekijk reactie
    Ik zal proberen zo snel mogelijk een vervolgje tikken
    Super dankjewel Nourdin moet snel wezen, voordat iemand hem voor is zoals Karim hij is zo super super lieff

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Super dankjewel Nourdin moet snel wezen, voordat iemand hem voor is zoals Karim hij is zo super super lieff
    Ik denk jij zegt! Haha

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Upp ik wil de volgende verhaal even lang als topic pagina hihhi

  14. #29
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zalwel19 Bekijk reactie
    Ik denk jij zegt! Haha

    Hahah Subhana'Allaah toevallig Juistem hij moet oneindig zijn dit verhaal

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Zulke lieve reacties lees ik