1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    ik wacht ook nog steeds tot je verder gaat

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    4
    25-05-2013

    ga verder plssssss

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Het einde naderde en ik merkte dat ik emotioneel werd. Ik zag m’n moeder haar tranen weg vegen en merkte aan Karim dat hij z’n emoties inhield. Hoe kon ik nou iets voelen? Ik voelde letterlijk niets. Ik liep hand in hand met Samir richting de uitgang. Er werd een zielige nummer gedraaid. Ik snotterde en Samir kneep in mn handen. Nu vielen alle puzzelstukjes op z’n plaats. ‘Niet teveel nadenken , geniet van ons dagje’ Fluister hij in me oor. We stapte in de auto en werden naar huis gebracht. Z’n vriend reed.

    Aangekomen thuis was ik dood moe. Ik kon letterlijk niets meer. Ik deed me bruidsjurk uit en keek naar me buik. Samir knielde neer en kuste me op mijn buik. Het verbaasde me. Het was niet zijn kind. Toch ging hij er goed mee om. Liefde maakt blind, zeggen ze meestal. Er werd keihard gebonkt op de deur , waardoor me hoofdpijn erger werd. ‘Ga maar liggen , ik doe wel open’ Ik hoorde een stem verheffen. Het was zijn moeder. In een fractie van een seconde stormde ze de kamer binnen en pakte me bij me haren. ‘Denk jou echt dat je kan genieten van dit huwelijk , enige wat je gaat doen, is schoonmaken en koken en kindjes baren. Jij straatmeid !’ Ik kwam heel moeilijk op adem en Samir trok z’n moeder terug en zette haar de deur uit.

    Ik was helemaal geschrokken van dit tafereel. Ik voelde krampen in m’n buik. Het werd steeds heviger. Samir zat in de douche en kwam meteen aangesneld. ‘Gaat het?’ zei hij bezorgd en paniekerig. Hij belde de ambulance en die waren meteen ter plaatste. In zijn badjas reed hij met me mee. Geen enkel moment is hij van m’n zijde weg te slaan. Ik voelde mezelf duizelig worden.

    ‘Je moet persen!’ schreeuwde ze. Ik kon het niet. ‘Ik kan het niet , het doet zo pijn’ schreeuwde ik. ‘Je kan het wel , ik ben bij je’ Ik was zo gespannen en helemaal bezweet. Ik was opgelucht en hoorde een baby gehuil. Ik werd emotioneel en begon te huilen. ‘Kamal , we noemen hem Kamal’ zei ik schor. Ze noteerde de papieren en gaf hem een naambadge. Uiteindelijk liep ze de kamer uit. Ik voelde me belabberd. Alsof al m’n organen uit mijn lichaam werd gezogen. Ik voelde me zo leeg. Kamal was een week te vroeg geboren.

    Samir was even weg om wat spullen te halen. ‘Er is bezoek’ Ik zat achter me Ipad wat door facebook te scrollen. ‘Dag mevrouw Sarah’ Het was mijn advocaat , met Nour naast hem. Ik was deze zaak helemaal vergeten.

    ‘Zoals beloofd is meneer Nourdin opkomen dagen , voor een DNA test’ Ik keek voor me uit en wou hem niet aankijken. ‘Hij kwam aan de rand van me bed’ ‘Waar is hij?’ Ik antwoordde er niet op. Hij was het laatste persoon die ik wou zien. ‘Doe je plicht en laat mij met rust’ Hij stond op, allerlei gevoelens raasde door m’n lichaam heen. De test zou 100% positief zijn. We moesten aan aantal uren wachten. Uiteindelijk kwamen ze terug met de uitslag. Het deed me niks. Ik wist dat hij de vader was. Ik had niets te vrezen. Nour opende de envelop en las het hard op. ‘Uit uitslag is gebleken dat Meneer Nourdin de biologische vader van Kamal is’ Hij keek me geschokt aan. Ik vond het niet gek , want ik wist dat ik alleen hem had. ‘Het spijt me Saar’ Ik negeerde hem en beval hem om de kamer te verlaten. ‘Ik wil mijn zoon ook zien’ Toevallig kwam de verpleegster terug met Kamal in haar handen. Nour nam het van haar over. ‘Mijn zoon, hij lijkt sprekend op me’ Ik kreeg een glimlach op me gezicht. ‘Zo wil je graag zien , je bent mooier als je lacht’ Samir kwam net binnen. Hij keek naar Nour en dan naar mij en had spullen in z’n hand. ‘Wat doet hij hier?’ vroeg hij me met opgetrokken wenkbrauwen. .


  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    4
    25-05-2013

    Smile

    verderrrrr plss

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Ik kan het je uitleggen’ zei ik. Nour liep de kamer uit. ‘Is hij de vader?’ Samir keek me boos aan. ‘Wat doet hij hier?’ Ik stotterde. ‘Hij moest een DNA test doen. Hij vroeg erom’ Samir was laaiend. ‘Waar zie je me vrouw voor aan’ schreeuwde hij. ‘Je blijft uit de buurt van mijn vrouw en zoon’ Nour keek hem neutraal aan. ‘Het is mijn zoon!’ Samir balde z’n vuist. ‘Jij was niet mans genoeg om bij haar te blijven , dus wil nu dat je uit haar buurt blijft. Moet je nu niet bij je vrouw zijn?’ Nour gaf Kamal aan mij en verliet de kamer. Er hing een akelige stilte in de kamer.

    ‘Als hij je nog blijft lastigvallen, ga ik hem echt slaan’ Ik knikte. Ik wist niet wat ik erop moest zeggen. ‘Het is zijn kind , hij heeft er recht op’ Samir balde z’n vuist en stootte tegen het muur. ‘Het spijt me , het is de wet. Ik kan er verder niks aan doen’ Samir liep even me kamer uit. Ik had Kamal in mijn armen. Zijn mooie oogjes die af en toe open en dicht gaan. Wat was hij mooi, ik voelde zoveel liefde voor hem. Ik hou zoveel van hem. Ik gaf hem een kusje en hij glimlachte.

    ‘Mevrouw Sarah, er is iets niet goed, je mag nog niet naar huis. Samir was even afgekoeld en kwam terug naar binnen. ‘Wat is er dan?’ Samir nam Kamal van me over en ik trilde van angst. ‘Je hebt teveel bloed verloren, het is niets ergs , maar je kan nog niet naar huis’ Ik vond het jammer. Ik wou zo graag naar huis en genieten van m’n huwelijk en zoon. Als Samir niet meer boos is. Ik kon aan z’n blik zien dat hij er nog niet over heen was. ‘Gaat het met je? Het spijt me van me uitbarsting , maar ik heb liever dat hij uit je buurt blijft. Ik wil niet dat hij een deel uitmaakt van onze leven’ Was het maar zo makkelijk. Jammer genoeg is hij de vader en ik had zo’n gevoel dat hij het aan z’n vrouw zou vertellen. Mijn gevoel liet me nooit in de steek.

    (Nour's persfectief )

    ‘Wat een ezel ben ik !’ Hoe kon ik zo dom zijn. Ik had zo’n spijt van m’n huwelijk. Ik hield niet eens van haar. Ik deed het puur , omdat ik geen keus had. Ik ben verdomme gewoon de vader , hoe kon ik dat betwijfelen? Ik ben een parel kwijt. Ik hou verdomme nog zoveel van haar, kijk met wie ze trouwt , een oude vriend van me. Hoe kon ze? Hij was diegene die zei dat ik haar moest verlaten en uiteindelijk trouwt hij zelf met haar. Hypocriet ! Hij had me belazerd en wou haar voor zichzelf. Onderweg naar huis bedacht ik hoe ik het aan me vrouw moest vertellen. Ik kon haar hart niet breken. We waren al tijdje bezig met kinderen , maar na een aantal mislukte pogingen en miskramen , gaven we het op. Wat nou als ze te horen kreeg dat ik een zoon heb van een ander vrouw en dat hij dood leuk deel zou uitmaken van onze leven ! Ze zal kapot gaan. Ik moest het haar vertellen, ik had dat liever dan dat ze er achter kwam.

    Ik kwam uiteindelijk thuis aan en zag dat haar auto er stond. Ik kreeg een brok in m’n keel. Ik oefende het in m’n gedachte terwijl ik naar binnen liep. ‘Schat ben je al thuis?’ hoorde ik.


  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    5
    12-02-2017

    Ga aub verder..

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    5
    12-02-2017

    Was samir vriend van nourdin dan??
    " Ik ben een parel kwijt. Ik hou verdomme nog zoveel van haar, kijk met wie ze trouwt , een oude vriend van me. Hoe kon ze? Hij was diegene die zei dat ik haar moest verlaten en uiteindelijk trouwt hij zelf met haar. Hypocriet ! Hij had me belazerd en wou haar voor zichzelf."

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door joeha_arifi Bekijk reactie
    Was samir vriend van nourdin dan??
    " Ik ben een parel kwijt. Ik hou verdomme nog zoveel van haar, kijk met wie ze trouwt , een oude vriend van me. Hoe kon ze? Hij was diegene die zei dat ik haar moest verlaten en uiteindelijk trouwt hij zelf met haar. Hypocriet ! Hij had me belazerd en wou haar voor zichzelf."
    Ja dat klopt ze waren vrienden, ik heb alleen zijn woorden gekopieerd , maar verder verklap ik niets

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Welkom nieuwe lezers en trouwe lezers , ik zal zo snel mogelijk verder gaan

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    40
    13-12-2015

    Vandaag begonnen met lezen. Love it. Up!

  11. #176
    Zirgytje

    Reacties
    369
    11-11-2012

    Ik heb zitte huilen terwijl dat ik dit verhaal lees!

    Waar blijf je schat!! Schrijf verder!

    “Wees geduldig, voorwaar, de Belofte van Allah is waarachtig. En laat je niet provoceren door degenen die niet overtuigd zijn.”

    (Soerat ar-Roem: 60)


  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door Hajjxo Bekijk reactie
    Vandaag begonnen met lezen. Love it. Up!
    Welkom nieuwe lezer
    Citaat Geplaatst door hanane_1988 Bekijk reactie
    Ik heb zitte huilen terwijl dat ik dit verhaal lees!

    Waar blijf je schat!! Schrijf verder!
    Dankje wel lieve schat , ik had het vervolgje halverwege geschreven , maar was er niet aan toe gekomen helaas. Ik zal toch proberen om het af te maken!

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Ze zat daar onschuldig in haar badjas. Hoe kon ik het in hemelsnaam aan haar vertellen! Kijk hoe lief ze erbij zit. Ik groette haar met een kus op haar voorhoofd. Ik respecteer haar, maar ik kon niet op zo’n manier leven. Ik draaide helemaal door. Ze keek me aan. ‘Is er iets?’ Ik knikte en zag de verbazing in haar ogen. Ik kon het niet! De tijd was er nog niet rijp voor. ‘Er is niets, ik voel me gewoon niet goed’ ‘Moet ik iets voor je maken? Ik heb eten voorbereid’ Ik schudde me hoofd en loog dat ik al had gegeten. Net voordat ik wou vertrekken trok ze me terug. ‘Is er een ander?’ Ze had me net niet door. ‘Nee ik zou het nooit over me hoofd halen om je te bedriegen’ Er kwam een traan uit mijn oog. Hoe kon ik haar nou uitleggen dat ik niet van haar hield? Puur uit wraak voor Sarah met haar getrouwd ben, omdat ik dacht dat ze vreemd ging.

    Ze trok me op de bank. Ze deed haar handen voor haar gezicht. ‘Ik heb het gehoord , je hoeft het me niet te vertellen’ Het deed me zo’n pijn om haar zo te zien. Onschuldig meisje die ik gebruikt had. Niet zo zeer gebruikt , daar had je een andere term voor. ‘Dat was voor ik je kende! Sorry dat ik dat voor je achterhield, maar ik wist niet voor de 100 % of het van mij was’ Ze keek me aan met haar betraande ogen. Ik voelde een steek in mijn hart. ‘Ik kan dit niet aan. Je houd nog van haar, zelfs in je slaap riep je haar naam. Ze heet Sarah toch?’ Ik voelde me betrapt. Ze stond op en liep naar de slaapkamer, ik liep achter haar aan. Ze pakte haar spullen in. ‘Waar ga je naar toe?’ Ze gaf geen antwoord. Ze snikte tijdens het inpakken. ‘Doe dit alsjeblieft niet’ Ze trok haar arm terug en bleef doorgaan met inpakken. ‘Je houd niet van me. Ik kan niet leven met een man die geen gevoelens voor me heeft’ ‘Hoe ga je het aan je ouders uitleggen?’ Ze had redelijk strenge ouders. ‘Ik zoek het wel uit’ Ze kleedde zich om en liep de deur uit met haar koffer. Ze liet me daar machteloos staan. Nu ben ik Sarah en haar kwijt. Ik had niemand meer door een domme fout die ik had gemaakt. Ik had gefaald. Ik voelde me een mislukkeling. Dat zal ik Samir betaald zetten!

    Even terug naar mij..

    Na vele medicatie gekregen te hebben , mocht ik eindelijk naar huis. Samir had snel spulletjes gehaald. Ik was er nog niet aan toe. Ik dacht even aan Nour. Hoe hij me aankeek toen hij te horen kreeg dat het zijn kind was. Ik zal dat nooit vergeten. Zet Nour uit je hoofd , je bent nu getrouwd! Zei een andere stemmetje in mijn hoofd. Samir keek me aan. ‘Gaat het wel met je, het lijkt net alsof je in en gevecht zat met jezelf’. We hoorde Kamal wat brabbelen.

    Thuis aangekomen kwam de kraamverzorgster mij een bezoekje brengen. Ze hielp me met alles, het was mijn eerste kindje , dus wist nog niet hoe en wat. Eerlijk gezegd irriteerde ik me best wel aan haar , omdat ik even een moment alleen wou zijn met mijn gezin, buiten haar heb ik niemand in mijn kring. Mijn moeder en broer lieten ook niets meer horen. Dat vond ik ook heel jammer. Ze zijn de enige bloedverwanten die ik had. Uiteindelijk namen we eindelijk afscheid van de kraamverzorgster, kon ik genieten van mijn zoontje. Ik merkte dat Samir wat minder aandacht gaf aan hem. Ik wist niet of hij dat bewust deed , maar hij richtte zich alleen op mij. Dat vond ik wel jammer.

    Er was een dag dat er iets op de post kwam, Samir werd laaiend. Ik hoorde hem schreeuwen. ‘Wat is er met je?’ Hij legde het brief op tafel. ‘Ik maak hem af! Ik zweer het’ Ik schrok ervan en Kamal begon ook te huilen. Ik las het brief door.


  14. #179
    Zirgytje

    Reacties
    369
    11-11-2012

    Even serieus !! Je laat ons hangen !!

    Komaan ben elke dag aant kijken als je iets schrijft!

    “Wees geduldig, voorwaar, de Belofte van Allah is waarachtig. En laat je niet provoceren door degenen die niet overtuigd zijn.”

    (Soerat ar-Roem: 60)


  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    5
    12-02-2017

    Wauwww

    wat een verhaal
    Ga snel verder..