1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    What happend with her go on please
    Ik zal vanavond een vervolgje plaatsen

  2. #62
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Blondina_20 Bekijk reactie
    Ik zal vanavond een vervolgje plaatsen
    In sha Allaah dankjewel

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  3. #63
    Trotse Mama ♡

    Reacties
    130.433
    12-04-2013

    Ik kan niet wachten op het vervolg. .

    S ❤ K


  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Sorry dames was het vergeten , ik zal kijken of ik snel een vervolg kan schrijven.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Omdat ik uit het buitenland kwam en verzekerd was voor buitenlandse calamiteiten , werd ik vervoerd naar een privékliniek, waar ik behandeld zou moeten worden. Ik wou het niet. Ik vond het onnodig. Ik had alleen wat verkeerds gegeten. Nour had me al die tijd gesteund en is niet van zijde af te slaan. ‘Zijn jullie getrouwd?’ vroeg de dokter. We schudde beide onze hoofden. ‘Is het je zusje?’ Nour schudde zijn hoofd. ‘Ik vraag me echt af waarom jullie nu samen zijn , jullie weten dat het haram is’ Nour begon te lachen. ‘Ze is niet eens Marokkaans’ De dokter lachte en begon me te betasten , ik vond het niet fijn en stond op. ‘Het gaat prima Nour kom we gaan’ De dokter beval me om terug te komen, hij zou me bloed prikken’ Hij prikte wat bloed uit en zou ‘m naar het lab brengen.

    Anderhalf uur laten kwam hij terug met het uitslag. Ik was het wachten zat. Hij gaf me een envelop mee en we reden terug naar huis om in te pakken. We zouden naar Chefchaouen gaan.
    Ik keek naar het envelop, het was een zwangerschapstest. Dacht hij nou werkelijk dat we seksueel actief waren? Wat een idioot. Ik begon me nu al te irriteren aan de mensen hier. Nour kwam bij me zitten en keek mee naar het envelop. Hij lachte in een deuk. ‘Ze zijn hier echt gek?’ Ik voelde me beledigd. ‘Vind je het grappig ? Nou ik vind het niet grappig’ Hij keek me serieus aan. We maakte net geen ruzie. Ik liep het hotel kamer uit en had even behoefte om alleen te zijn. De maan maakte plaats voor de zon. Het was bijna ochtend en ik had geen oog dicht gedaan. ‘Heb je het naar je zin hier?’ Ik keek niet om. Hij kwam naast me staan. Ik keek hem aan. ‘Hoe weet je dat ik uit Nederland kom?’ Hij lachte. ‘Je kan het verschil hier duidelijk zien en ik had je eerder gezien’ Ik glimlachte en genoot van het uitzicht. Ik herkende hem ergens van , maar moest echt goed graven in me geheugen om te weten wie het is. Ik was in dat geval erg vergeetachtig. Het kwam door het ongeluk. ‘Wie was je ook al weer?’ Hij keek verbaasd en keek mee naar de zon die op kwam. ‘Ik heet Karim en jij Sarah. Jij bent het vriendin van Elif’ Nu pas ging er een belletje rinkelen. ‘Ben je hier met haar?’ Hij schudde zijn hoofd. ‘We zijn al een tijdje uit elkaar’ Vol verbazing keek ik hem aan en voelde me erg schuldig. Ik had een tijdje niet met Elif gesproken en wist niet dat ze nu door een moeilijke periode ging.

    ‘Oh wat erg’ zei ik en zag dat Nour al een tijdje achter ons stond. Telleurstelling was in z’n gezicht af te lezen. ‘Wie mag deze jongeman zijn?’ Nour schudde zijn handen. ‘Ben jij de lover van Sarah’ zei hij zonder schaamte en keek ons beide aan. ‘Dat zou ik wel graag willen’ lachte Karim en keek me aan. ‘Nee ik ben de ex van haar vriendin’ Nour slaakte een zucht en ik voelde dat z’n ademhaling normaal ging functioneren. ‘Nou ik ga ervandoor geniet van jullie vakantie , ik zie jullie nog wel’ Karim liep weg. Nour en ik bleven alleen achter. ‘Saar het spijt me heel erg, ik bedoelde het niet zo. Ik wist niet dat je het zo erg zou vinden’ Ik wuifde het weg. ‘Maakt niet uit’ Beide liepen we terug naar het hotel om ons klaar te maken naar Chefchaouen. Ik had er nu al zin in.


  6. #66
    Trotse Mama ♡

    Reacties
    130.433
    12-04-2013

    Wauw!!! Eindelijk. Ik heb ervan genoten en hoop gauw op meer. Doe rustig aan. .

    S ❤ K


  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Zulke lieve reacties dames , ik zal zo snel mogelijk een vervolg plaatsen

  8. #68
    Trotse Mama ♡

    Reacties
    130.433
    12-04-2013

    Je verdient het en vast wel meer .

    Top!. .

    S ❤ K


  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Heey lieve dames Ik zal er weer zo snel mogelijk een vervolgje op zetten.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    We kwamen aan in Chefchaouen en reden door het dorp. Ik voelde de warmte , maar was het nu al gewend. Ik merkte wel aan mezelf dat ik door de weer veranderde. Ik maakte altijd stomme opmerkingen en had altijd wel commentaar op alles. Ik zal proberen mezelf in te houden. Alles was blauw in het dorpje. Dat vond ik erg uniek. We moesten weer een hotel zoeken. Nour ging in de buurt navragen en werd door verwezen naar de bekendste hotel in Chaouen. Darchefchaouen was de naam. We kregen een kamer helemaal boven aan. We moesten veel trappen oplopen , maar wat was het prachtig. Ik kreeg er een vredig gevoel bij. Je had een binnen zwembad. Ons kamer was prachtig , heel romantisch ingericht. Niet echt ideaal voor Nour en mij, want we zijn gewoon vrienden. Nour leek verrast te zijn.

    ‘Saar ik wil dat je mij gaat helpen’ Ik keek hem aan en werd verstoord uit me gedachte. ‘Met wat dan?’ Hij begon alles uit te leggen. Hij had zijn crush uitgenodigd voor vanavond en wou dat ik hem hielp met alles. Ik was er helemaal kapot van. Het liefst wou ik het niet , maar ik had geen keus. Nour deed ook erg veel voor me, ik zou er nu voor hem moeten zijn. Hij was niet echt romantisch ingesteld. Ik wist niet hoe hij aan het idee kwam. Ik stond versteld. We haalde wat spullen en samen versierde me het huis , ik merkte aan hem dat hij alles naar mijn smaak liet kiezen. Tsja hij heeft helemaal geen verstand van romantiek, kan het best begrijpen. Alles was versiert en het was werkelijk waar prachtig. Ik was stik jaloers. Dat meisje heeft heel erg veel geluk met hem. ‘Kleed je om?’ Me ogen stonden wagenwijd open. ‘Waarom?’ Hij keek me sneaky aan en met een schuine glimlach. Ik zat er tegen op. Ik wou haar niet ontmoeten , ik wou mezelf er buiten houden. Ik kan moeilijk nee tegen hem zeggen. Hij is me beste vriend en tegelijkertijd mijn crush. Ik ben echt stapelgek op hem , maar ik zou hem na vandaag moeten vergeten. Kijk hoeveel moeite hij voor haar heeft gedaan. Dat zegt al genoeg. Hij moet wel veel voor haar voelen. Ik besloot om me om te kleden. Ik was bezig met me haren en had in de gaten dat hij achter me stond. ‘Welk rozen vind je mooi?’ Ik zuchtte en draaide me om. ‘Maakt toch niet uit? Je weet toch waar ze van houd’ Reageerde ik erg bot. Dat had ik niet moeten doen. Had er spijt van.

    Ze zou elk moment komen en hij stuurde me om rozen te halen. Nou fijn ben ik ook een pak ezel geworden. Ik denk dat ik beter een ticket terug kan boeken, had hier geen zin in. Ik kon de confrontatie niet met haar aan. Ik kwam aan in het hotel kamer en deed de deur open.


  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Ik zou graag feedback van jullie willen krijgen , ben benieuwd wat jullie van het verhaal vinden! Heb ik het goed verwoord of kan ik er iets aan veranderen?

  12. #72
    Trotse Mama ♡

    Reacties
    130.433
    12-04-2013

    GEWELDIG. Ik geniet van je verhaal. Ik heb niks op aan te merken behalve dat ik snel een vervolg wil. Het smacht naar meer .

    S ❤ K


  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    gewelidg ga snel door

  14. #74
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Geweldiiiiggg

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-01-2016

    Ladies zet je schrap er komt een spannende stukje