+ Reageer
Pagina 3 van 20 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 ... LaatsteLaatste
31 tot 45 van 298
    MVC Lid

Reacties
    110
    15-01-2016

Welkom nieuwe volgers

♥ Al Walideen ♥

Reacties
    27.115
    08-11-2005

Citaat Geplaatst door Blondina_20 Bekijk reactie
    Ik ga niets verklappen
    Hahah jammer !! Dan mag je wel vervolgen tikken dat doe je wel toch

Marmita 15♥ Poppetjee inouu

Keep your head up, keep your heart strong♥

❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦

MVC Lid

Reacties
    110
    15-01-2016

Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Hahah jammer !! Dan mag je wel vervolgen tikken dat doe je wel toch
    Ik zal proberen zo snel mogelijk een vervolgje tikken

MVC Lid

Reacties
    110
    15-01-2016

Elif was ondertussen vertrokken en Nour was nog bij me. Hij had bloemen en chocola voor me gehaald. Ik dacht aan de woorden van Elif. Zou het? Nee ik geloofde er niet meer in. Als hij daadwerkelijk iets voor me zou voelen , dan had hij het allang tegen me gezegd. ‘Ik vraag me soms af he’ Verbrak hij door me gedachte. ‘Ja?’ zei ik met een piepstem. ‘Waar denk je de hele tijd aan? Ben wel benieuwd wat er door je heen gaat’ Hij keek me iets te lang aan en z’n gezicht kwam dichterbij , daarna deisde hij naar achter. Hij wou me kussen ! Was dat een teken? Of slechts een schijnbeweging. ‘Ik moet gaan’ Hij stond op en kuste me op me voorhoofd en beloofde me nog langs te komen. Helemaal verslagen liet hij me achter , vol met vraagtekens.

Eindelijk werd ik ontslagen uit het ziekenhuis , maar onder enkele voorwaarden. Ik mocht me niet teveel inspannen de komende weken. Dus het sporten kon ik op me buik schrijven. Nour was bij me. Ik merkte aan hem dat hij me wat wou vragen , maar telkens kwam het niet uit z’n mond. ‘Saar er komen een paar vrienden van me , me huis word verbouwd dus kan ik ze hier uitnodigen?’ Ik knikte en vond het geen probleem. Uiteindelijk kwamen z’n vrienden een voor een aan. Ik maakte een voor een kennis met ze. ‘Je hebt me nooit verteld dat je bevriend bent met deze schoonheid’ complimenteerde een van z’n vrienden me. Ik bloosde en liep schaamtevol de keuken in. Nour kwam me achterna. ‘Het spijt me voor me vriend , hij is gek en kent geen schaamte’ Ik lachte. ‘Maakt niet uit. Ik vind het niet erg’ Ik maakte thee voor hen en legde wat lekkernijen op tafel en liep me kamer in. Ik viel bijna in slaap en voelde dat iemand naast me kwam liggen. Hij streelde me haren en snoof aan me haren en plaatste z’n hoofd op me borst. ‘Als de tijd rijp is en ik er klaar voor ben…’ Hij stopte midden in zijn zin en kuste me op me voorhoofd. ‘Ik zal er altijd voor je zijn’ fluisterde hij in me oor.

‘Saar kom eens even’ Hij lag languit op de bank en ik nam plaats naast hem. Hij haalde twee tickets uit zijn zakken. ‘Heb je plannen van het zomer?’ Ik schudde me hoofd en voelde de enthousiasme uit z’n lichaam komen. ‘Jij en ik gaan samen naar Marokko !’ zei hij met een brede glimlach. Beide stonden we op en sprong in zijn armen. ‘Je doet teveel voor me’ Hij pakte me bij m’n gezicht vast. ‘Je bent veel meer waard. Wat ik nu voor je doe is nog niks’ Beide keken we elkaar ongemakkelijk aan. Ik voelde de spanning tussen ons. Een van ons moest de stap ondernemen of is het schijn wat ik nu voelde? Kon ik maar weten wat er door hem heen ging.

♥ Al Walideen ♥

Reacties
    27.115
    08-11-2005

Citaat Geplaatst door Blondina_20 Bekijk reactie
    Ik zal proberen zo snel mogelijk een vervolgje tikken
    Super dankjewel Nourdin moet snel wezen, voordat iemand hem voor is zoals Karim hij is zo super super lieff

MVC Lid

Reacties
    196
    22-10-2013

Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Super dankjewel Nourdin moet snel wezen, voordat iemand hem voor is zoals Karim hij is zo super super lieff
    Ik denk jij zegt! Haha

MVC Lid

Reacties
    196
    22-10-2013

Upp ik wil de volgende verhaal even lang als topic pagina hihhi

♥ Al Walideen ♥

Reacties
    27.115
    08-11-2005

Citaat Geplaatst door zalwel19 Bekijk reactie
    Ik denk jij zegt! Haha

Hahah Subhana'Allaah toevallig Juistem hij moet oneindig zijn dit verhaal

MVC Lid

Reacties
    58
    20-12-2014

Verder
    In het gedenken van Allah komen de harten tot rust!
    Trotse Moslima Elhamdoulilah.

MVC Lid

Reacties
    110
    15-01-2016

Zulke lieve reacties lees ik

MVC Lid

Reacties
    58
    20-12-2014

Prachtig verhaal...Verder...
    In het gedenken van Allah komen de harten tot rust!
    Trotse Moslima Elhamdoulilah.

MVC Lid

Reacties
    130.230
    12-04-2013

Notif.

MVC Lid

Reacties
    110
    15-01-2016

De hele week zat ik in volle spanning op onze vlucht te wachten. Ik ben nog nooit in Marokko geweest en zou graag mijn Marokkaanse kant ontdekken. Ik had ook heel wat zomer kleding ingeslagen en al me spaargeld opgenomen en in een envelopje gedaan. Ik zou Nour ondersteunen in onze reis , ik ben het zat om steeds onder zijn kosten te leven. Ik had het geld bij elkaar gespaard , omdat ik ooit een plan had om een eigen zaak te openen. Nour is veel belangrijker.

Het was zover onze vlucht naar Tanger zou over enkele minuten vertrekken. ‘Ben je weleens in Marokko geweest?’ vroeg ik aan Nour. Hij keek voor zich uit. ‘Alleen om familie te bezoeken , had niet echt kunnen genieten van me vakantie vanwege me werk’ Ik vond het sneu voor hem. ‘Dat kan je nu allemaal inhalen !’ Hij grijnsde en gaf me een kus op me hand, omdat de vliegtuig vol zat met Marokkanen en hij die schaamte met zich mee droeg hield hij zich in. Ik keek naar buiten en dacht na over alles. We zijn best close voor ‘vrienden’ Nour tikte me aan. ‘Wat gaat er door je heen?’ Ik voelde de adrenaline door me hele lichaam gaan. ‘Ik vind het best spannend en verheug me op onze landing’ Weer liet hij die prachtige glimlach zien en keek me iets te lang aan. Ik merkte het aan me ooghoeken en deed alsof ik het niet zag.

We landde in Tanger en ik voelde dat het bloedheet was. Ik was die warmte niet gewend en deed me jas uit , waardoor je me ontblote schouders zag. Nour wreef over me schouders. Ik voelde een rilling door me lichaam gaan. Ik vond het best fijn. We liepen de gate uit en gingen over de douane en pakte onze koffers. Ik dacht dat we een taxi zouden nemen , maar Nour kennende kwam altijd met verrassingen. Hij had een auto gehuurd. ‘Nour toch !’ Hij maakte een stoere beweging waardoor iedereen naar hem keek. ‘Stap in schoonheid’ Ik keek om me heen en zag een boel jaloerse blikken van meiden die zich daar bevonden. Nour is niet lelijk. Integendeel hij had iets moois. Z’n lange lengte en brede postuur maakte hem een plaatje. Ik wist niet of ik nu voor hem viel of dat het gewoon pure broer en zus liefde was. Ik was in de war. We kwamen aan voor een hoge gebouw met 3 verdiepingen. Ik keek om me heen en zag dat het buurt heel anders was vergeleken met Nederland. ‘Is dit jou huis?’ Hij knikte. ‘Ik heb het van me vader geërfd, ik bezit een verdieping’ Hij opende de deur en liep naar binnen. Hij droeg ook tegelijkertijd me koffers. We liepen met een oneindige trap naar boven. Toen we uiteindelijk aangekomen waren in zijn verdieping was ik dood moe. Ik was echt toe aan een douche, me kleding plakte aan me lichaam.

MVC Lid

Reacties
    110
    15-01-2016

Welkom nieuwe lezers en stille lezers , laat vooral een reactie achter dan krijg ik het gevoel dat me verhaal gelezen word

MVC Lid

Reacties
    130.230
    12-04-2013

Leuk verhaal. Ik ben benieuwd naar meer .