+ Reageer
Pagina 2 van 20 EersteEerste 1 2 3 4 12 ... LaatsteLaatste
16 tot 30 van 299
    ♥ Al Walideen ♥

Reacties
    27.180
    08-11-2005

Citaat Geplaatst door Amintje1 Bekijk reactie
    Haha meiden besmeur ik een klein beetje loyaliteit jegens Nour? Maar hij is idd een lieverd. Ik ben benieuwd hoe het verhaal gaat verlopen. Laat het in ieder geval een goed einde zijn :P. Upp voor jou
    Neee niet nu al aan een einde denken ik wil nog lekker heeeeeel lang lezen

Marmita 15♥ Poppetjee inouu

Keep your head up, keep your heart strong♥

❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦

MVC Lid

Reacties
    112
    15-01-2016

Citaat Geplaatst door Amintje1 Bekijk reactie
    Haha meiden besmeur ik een klein beetje loyaliteit jegens Nour? Maar hij is idd een lieverd. Ik ben benieuwd hoe het verhaal gaat verlopen. Laat het in ieder geval een goed einde zijn :P. Upp voor jou
    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Neee niet nu al aan een einde denken ik wil nog lekker heeeeeel lang lezen

Citaat Geplaatst door Fasma Bekijk reactie
    Ga verderrrrrrrrrr!
    Welkom nieuwe lezers zo leuk dat jullie helemaal in het verhaal zitten , ik zal snel een nieuwe vervolgje plaatsen

MVC Lid

Reacties
    112
    15-01-2016

Ik liep richting de jaarbeurs, toen ik de roltrap opging rinkelde me telefoon. ‘Hey met Sarah ‘ Ik hoorde niks aan de andere kant van de lijn. ‘Saartje ik heb je zo gemist , ik moet je zien’ Ik herkende haar stem uit duizenden. Het was Elif. Ik had haar al een tijdje niet gezien , ik was haar zeker niet vergeten. ‘Ik rij nu met de trein jou richting op, ik kan echt niet zonder je !’ Me ogen werden glazig. ‘Om hoe laat arriveert je trein?’ Ik keek naar de klok. Dat was al over 10 minuten. Gelukkig liep ik er heen. Zou haar voor geen goud willen laten wachten.

‘Schatje !’ Ik nam haar in me armen. Beide barstte we in tranen uit. ‘Je bent zo veranderd Saar’ Beide liepen we Hoog Catharijne in. Nadat we de stad door hebben gelopen liepen we naar Kanaalstraat. ‘Heb je honger?’ vroeg ik. Ze schudde haar hoofd. ‘Toch moet je eten’ We namen plaatst. ‘Hoe is het tussen jou en Nour?’ zei ze slurpend aan haar cola. ‘We zijn gewoon vrienden en eerlijk gezegd , voel ik niets meer voor hem. Het was alleen een fase’ Elif keek verbaasd. ‘Je bent ook een stuk ouder’ glimlachte ze. ‘Waar woon je nu?’ vroeg ik aan Elif en ze keek de andere kant op. ‘Ik woon nu met me vriend in Roosendaal’ Vol met verbazing keek ik haar aan. ‘Je hebt me nooit wat verteld !’ Ze scrolde in haar telefoon en liet me een foto zien. ‘Jullie zijn zo leuk samen, hoe heet hij?’ Ze grinnikte en kreeg blosjes in haar wangen. ‘Hij heet Karim’ Ze keek verliefd voor zich uit. ‘Het is dus een Marokkaan?’ We gaven elkaar een high five. Beide vielen we op Marokkanen. Marokkanen zijn gewoon leuk , knap en charmant.
    We namen afscheid van elkaar en dat niet zonder tranen. Ik wist dat ik haar voor een tijdje niet zou zien. Ze woont niet om de hoek. Ik had ook al weken niet van Nour gehoord , maar wat kon het mij nou schelen.

‘Gefeliciteerd met je diploma’ Me mentor gaf me twee kusjes op me wangen. Na een jaar hard zwoegen en zweten had ik uiteindelijk me diploma gehaald. Ik was zelfs daardoor een aantal kilo’s lichter. De mentor begon een speech over me te houden.

Beste Sarah,
    In de 10 jaar dat ik les heb gegeven heb ik nog nooit zo’n gemotiveerde student als jou gezien. Ik ben ook erg blij dat je me leerling was en zal je erg missen , veel succes in de toekomst.

Iedereen begon te klappen en hij overhandigde me een bos rozen en nogmaals 4 kusjes, kreeg ook 4 pakkerds van me andere docenten die me les hebben gegeven. Ik moest huilen van blijdschap. Ik dacht dat ik het nooit zou halen. Die twee jaren leken zo oneindig.

♥ Al Walideen ♥

Reacties
    27.180
    08-11-2005

Geweldiiiggg

MVC Lid

Reacties
    112
    15-01-2016

Geweldiiiggg
    dankje schat

♥ Al Walideen ♥

Reacties
    27.180
    08-11-2005

Citaat Geplaatst door Blondina_20 Bekijk reactie
    dankje schat
    Graag gedaan babee

Niet meer aanwezig!

Reacties
    9
    01-03-2010

Uppie voor jou!

♥ Al Walideen ♥

Reacties
    27.180
    08-11-2005

MVC Lid

Reacties
    65
    28-06-2016

Uppp

MVC Lid

Reacties
    59
    10-10-2010

Upperdeup

MVC Lid

Reacties
    112
    15-01-2016

Dankjulliewel voor het uppen

MVC Lid

Reacties
    112
    15-01-2016

Ik kwam uiteindelijk thuis aan en besloot een snelle avond eten te maken. Ik had niets eetbaars in me koelkast en besloot snel naar de supermarkt te rijden. Alles gebeurde in een fractie van een seconde. Ik herinnerde me heel weinig van….
    Ik zag licht op me gezicht schijnen. ‘Mevrouw hallo kan je me horen?’ Het leek op een echo in de verte dat steeds dichter kwam. Langzamerhand deed ik me ogen open en zag alles wazig. Ik zag een jongeman voor me staan. ‘Wie ben jij?’ vroeg ik met een schorre stem. ‘We hebben een ongeluk gehad , ik ben blij dat je ongedeerd bent. Het is mijn schuld mijn excuses’ Ik bekeek hem van top tot teen. De verpleegster kwam eraan en vroeg hoe het ging. Ondanks dat het slecht ging , loog ik over dat het goed ging. ‘Ik kan je niet zomaar naar huis laten gaan. Je hebt een zware ongeluk gehad en je hebt er hersenletsel aan overgehouden’ Ik schrok van haar woorden. Heb ik nou een ongeluk gehad? Waarom herinner ik me er niets meer van.

‘Saartje van me gaat het? Ik maakte me zo zorgen. Het spijt me van alles , het spijt me dat ik weinig van me liet horen’ Ik liet zijn woorden over me heen gaan. ‘Geeft niet Nour ieder heeft z’n eigen leven en zijn eigen zorgen’ Hij hield m’n handen vast. Ze voelde zo warm aan. Hij keek me iets te lang aan en wreef over m’n wonden. ‘Herinner je nog wat er is gebeurt? Wie heeft jou dit aangedaan?’ Ik herinner me die jongeman die hier daarnet was. Hij had z’n contactgegevens achtergelaten. Ik overhandigde het aan Nour en hij zou het verder afhandelen. Ik ben echt gezegend met Nour in me leven hij had echt heel veel voor me over. Ondanks z’n eigen leven en zorgen , bekommerde hij zich om me. De liefde en zorg die ik nooit in me jongere jaren had gevoeld.

Elif stormde de kamer in. De verpleegster hield haar tegen. ‘Bezoekuur is afgelopen’ Elif ruziede met haar en uiteindelijk liet de verpleegster haar toch naar binnen. ‘Saar ik ben zo blij dat je het hebt overleeft. Nadat ik het nieuws hoorde bracht Karim me meteen hierheen’ Ik keek vol verbazing naar haar en voelde iets in me onderbuik. Ik wist ook niet waarom ik die gevoel had, het kwam opeens uit het niets. Elif deed de deur open en hij kwam binnen en stak z’n hand uit. ‘Karim aangenaam’ Ik gaf hem een zachte hand terug. We keken elkaar iets te lang aan. Z’n grijze kijkers keken me vol verdriet aan, maar op een of andere manier zag je aan z’n houding dat hij zich vermande. Elif merkte het ongemakkelijke sfeer in de kamer. Ze probeerde een praatje te maken en Karim erbij te betrekken. ‘Schat ik moet nu gaan , ga je mee of moet ik je straks ophalen?’ zei Karim terwijl hij op het punt stond om de kamer te verlaten. ‘Wacht even eerst afscheid nemen van Saar , ik zie je zo in de auto’ Karim begreep de hint en liep de kamer uit. Ik keek haar verward aan. Ik wist dat ze iets persoonlijks zou vragen. ‘Hoe gaat het tussen jou en Nour?’ Ik schudde me hoofd. ‘We zijn echt beste vrienden. We zijn nog closer dan eerst’ Elif gilde het uit van blijdschap. ‘Let op mijn woorden , binnenkort zal het uitbloeien tot liefde’ Ik had de hoop al opgegeven, er zijn al een aantal jaren voorbij en nog steeds was er geen actie gekomen. ‘Niet te hard van stapel lopen. Ik denk dat Nour me niet ziet staan’ Elif wuifde het weg. ‘Zeg dat nou niet, als hij je niet zag staan , zou hij nooit zoveel moeite voor je doen’ Er werd geklopt op de deur. Als we over de duivel spraken kwam Nour binnen. Beide keken Elif en ik verschrikt naar Nour. ‘Wat? Ben je niet blij om me te zien?’ Nour gaf me een brede glimlach. Ik hoopte dat hij niets had gehoord. Ik schaamde me diep.

♥ Al Walideen ♥

Reacties
    27.180
    08-11-2005

Oeuuww karim is in het spel geweldig !!!

MVC Lid

Reacties
    112
    15-01-2016

Oeuuww karim is in het spel geweldig !!!
    Ik ga niets verklappen

MVC Lid

Reacties
    901
    04-12-2012

Uuup