1. #31
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Onze zuster van Hijama Schiedam heeft 2 x Hijama bonnen gedoneerd, voor onze benefiet van 22 jan.2017 in Amsterdam.
    Moge Allah (subhana Wa ta3la) jou rijkelijk belonen, ameen.

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    655
    24-12-2014

    Up

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  3. #33
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Misschien vreemd maar zijn er al geen moskeeen in Marokko in overvloed?
    Is zorg niet belangrijker?


    Zoveel mensen die niet aan zorg kunnen komen
    Zoveel mensen die geen fatsoenlijk onderdak hebben
    Ik doneer liever daar aan
    Daar is meer vraag naar.
    Moskeeen zijn er overal
    Bidden kan overal
    Dat heefr niet de voorrang zeg maar

    Of heb ik het fout ?

  4. #34
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam alaikoum Dorra,

    Deze moskee staat in een oude wijk en daar hebben ze deze moskee hard nodig voor om te bidden en voor de koranlessen aan de kinderen.
    Als je ons volgt, zie je dat wij ook heel wat mensen helpen en hebben geholpen aan zorg/huis/kleding/Offerdier en nog veel meer.
    Waaraan jij je wilt doneren is aan jou..niemand is verplicht iets te doneren aan een project waar hij/zij niet mee eens is of als men het niet vertrouwt.
    Ghair in shaa Allaah. :-)



    Citaat Geplaatst door Dorra Bekijk reactie
    Misschien vreemd maar zijn er al geen moskeeen in Marokko in overvloed?
    Is zorg niet belangrijker?


    Zoveel mensen die niet aan zorg kunnen komen
    Zoveel mensen die geen fatsoenlijk onderdak hebben
    Ik doneer liever daar aan
    Daar is meer vraag naar.
    Moskeeen zijn er overal
    Bidden kan overal
    Dat heefr niet de voorrang zeg maar

    Of heb ik het fout ?

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  5. #35
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Onze zuster van Tasmiemgifts heeft weer voor ons een schilderij gemaakt, Allahoema baarik laha!!!

    Djazzaki Allaahu Fie Alf ghairen wa Baarak Allaahu Fieki ♡♡♡

    https://www.facebook.com/tasmiemgifts

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  6. #36
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Een zuster heeft dit mooi pakketje samengesteld en gedoneerd voor onze benefiet 22 jan. In shaa Allah

    Moge Allaah subhanahu wa ta'ala jou RIJKELIJK hiervoor belonen,ameen. Moge Allah subhanahu wa ta'ala jou, je familie en je naasten belonen met al het mooie waar deze dounja over beschikt! Moge Allah subhanahu wa ta'ala jou zegenen met veel liefde en gezondheid, Moge Allah subhanahu wa ta'ala jou belonen met Jenah el Firdouz, ameen






    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  7. #37
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Wie van de zuster wilt vis-loempia maken voor zondag??

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  8. #38
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium


    Citaat Geplaatst door Actie-voor-Marokko Bekijk reactie
    Asalaam ou aleikoum wa rahmatoe Allahi wa barakatoe,

    Via deze weg zouden wij jullie graag willen uitnodigen om op 22 januari deel te nemen aan de liefdadigheids inzameling in Amsterdam. De bedoeling van deze bijeenkomst is om samen te komen om Fi Sabili Allah geld in te zamelen voor de actie 'bouw Moskee Almousiniente Ain Chkef (Marokko). Om het inzamelen van geld te vergemakkelijken, zal er op deze dag een veiling worden georganiseerd waarbij er spullen zullen worden geveild. Voor deze veiling zouden wij daarom graag mensen willen oproepen om nieuwe spullen te doneren, zodat wij deze kunnen aanbieden op de veiling. Mocht iemand iets willen doneren, dan is het verzoek om alleen nieuwe producten te verstrekken, omdat de ervaring leert dat dan de bereidheid tot doneren groter is. Verder zijn wij ook op zoek naar mensen die hapjes, taarten, koekjes of andere producten willen aanbieden die ook verkocht kunnen worden tijdens de liefdadigheidsinzameling.
    Mocht iemand iets willen aanbieden voor de veiling of voor de verkoop, dan verzoeken wij hen om ons te mailen naar:
    Actievoormarokko@gmail.com

    We hopen dat jullie de bijeenkomst alvast in jullie agenda kunt noteren.
    Fi Amaani Allaah.

    Whatsapnr: 0617587637

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  9. #39
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Allahou Akbar kabira, wa Alhamdulilahi katiera, wa subhanaAllahi boekrataan wa asilaa!

    Asalamou aleikoum wa Rahmatullahi Wa barakatoe lieve zusters,

    Na wekenlange voorbereiding is het morgen in shaa Allah zover. Een liefdadigheidsinzameling ten behoeve van de bouw van moskee Al Mouhsinien te Ain Chkef( Marokko) gaat van start! Wij vragen Allah de Verhevene al onze daden te doen accepteren en deze dag te zegenen met ontelbaar veel zegeningen, in shaa Allah.

    Wij heten jullie allemaal van harte welkom morgen om 12.30 op onze liefdadigheidsinzameling in Amsterdam.
    Adres: Meer en Vaart 286

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  10. #40
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium


    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  11. #41
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Dankwoord: Liefdadigheidsinzameling Moskee al Mouhsinien

    Asalamou aleikoum wa rahmatullahi wa barakatoe lieve zusters,

    Zoals jullie wellicht weten heeft stichting Actie voor Marokko afgelopen zondag 22 januari 2017 een liefdadigheidsinzameling gehouden voor moskee al Mouhsinien. Deze inzameling vond plaats in Amsterdam. Dankzij de hulp van vele zusters is het een zeer geslaagde dag geweest, alhamdoelilah. Er was een zeer hoge opkomst, de sfeer was goed en alles liep alhamdoelilah soepel. Via deze weg willen wij in de eerste plaats iedereen bedanken die op deze dag aanwezig is geweest. Jullie aanwezigheid en het ontmoeten van velen van jullie was voor ons een hele mooie ervaring. Het was prachtig om te zien hoe iedereen het naar zijn zin had. Daarnaast deed het ons deugd dat ook iedereen erg vrijgevig is geweest en een steentje heeft willen bijdragen aan ons project moskee Al Mouhsinien.

    Wij willen iedereen uit de grond van ons hart bedanken voor zijn aanwezigheid, zijn gulheid en hulp. Onze speciale dank gaat uit naar de zuster van de zaal. Daarnaast ook een speciale dank aan de zusters uit Rotterdam en België van de koranrecitatie, lezing, veiling en dua. Tot slot gaat onze speciale dank ook uit naar de volgende zusters en broeders:

    * Ahlam El
    * Aicha Ammaarr
    * Chiqiemoda
    * De donateur van de Roll-banner
    * FM Perfume & Cosmetic gifts
    * Groentewinkel Serhat market te Deventer
    * Hijama Schiedam
    * Imane El El (van Hanna versiering)
    * Karima AA (Sabr)
    * Karima El Yakoubi
    * Kima Duchess
    * Linda Eerhart
    * Naema
    * Narjisse Oemishaq
    * Ontwerpster flyer en de bedrukker
    * Oumayra Uitnodigingen
    * Salima Achahbar en haar collega (België)
    * Selly Bout
    * Tasmiem gifts
    * Zila wonen
    ** Alle zusters die bereid waren de lekkere hapjes en zoetigheden te maken
    ***Onze teamleden die in de keuken en achter het buffet en de kraampjes stonden.

    Moge Allah subhanahu wa ta'ala jullie rijkelijk belonen voor de moeite die jullie hebben genomen om alles goed te laten verlopen, de hulp die jullie hebben geboden en jullie inzet. Moge Allah subhanahu wa ta'ala jullie goedheid vergroten, jullie behoeden voor al het kwaad en jullie levens vullen met liefde en jullie schenken wat jullie hartje begeert, Allahoema Amien.

    Nu wij ons dankwoord hebben gedaan willen wij jullie informeren over wat de liefdadigheidsinzameling heeft opgeleverd. In totaal heeft deze dag een bedrag opgebracht van € 8.500,- alhamdoelilah! Met dit fantastische bedrag zijn we alhamdoelilah weer een stap dichterbij de afronding van de bouw van de moskee Al Mouhsinien. Uiteraard blijft het nog altijd mogelijk om een donatie te doen voor dit project. Steun deze actie door nu een bijdrage over te maken naar: Bankrekening (ING) NL02INGB0006364736
    Ten name van: Stichting Actie voor Marokko
    Onder vermelding van: ''Moskee Al Mouhsinin''








    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  12. #42
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium








    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  13. #43
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium








    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  14. #44
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium








    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  15. #45
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium






    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!