+ Reageer
Pagina 1 van 20 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 290
    MVC Lid

Reacties
    116
    28-08-2016

Oproepje voor me lieve knappe indonesische buurjongen

Ik wou bij deze even gebruik maken van deze rubriek voor mijn indonesische buurjongen
    Een zeer goed uitziende verzorgde jongeman van 28
    Met een mooi lief karakter erg behulpzaam.
    Hij gelooft in Allah subnallah wa ta ala verricht zijn gebed vast en vreest heeft zijn werk.en wil om dat trouwen bij onze Deen hoort dit ook verwerkelijken.maar vindt het moeilijk om een leuke geschikte partner te vinden die op een lijn zit en gewoon in zijn leventje past.is zeker geen lelijke jongen lijkt spaans italiaans marokkaans hoeft eigenlijk niet eens via deze weg te zoeken maar wil niet verblind worden Door schoonheid maar Door inhoud en dan is dit een optie
    Afkomst is voor hem geen punt. Is vanaf jongs af aan alleen met Marokkanen en Turken opgegroeid dus is best bekend met verschillende culturen.verder is die mode bewust houd van lekker eten gezellige dingen ondernemen sporten komt zelf uit randstad omg utrecht maar is bezig om ergens anders een huis te krijgen.zal gelijk vertellen want weet mgarba zijn zo waarom ik dit doe.Hij is een vriend van de familie gaat met me broertjes om helpt mije ouders vaak met weg brengen naar schiphol etc heeft bij me in de klas gezeten eigenlijk een soort van broertje geworden en had laatst een goed gesprek met hem en hem gezegd een leuke dame te vinden voor hem hoefde niet zo zeer antwoorden als mektab is komt het wel maar ik vindt dat je mektab best een handje kan helpen dames mochten jullie enige interesse hebben twijfel dan niet en stuur me even een berichtje is zeker de moeite waard

Nou mochten er nog vragen zijn
    You are welkom

Groetjes R

MVC Lid

Reacties
    21
    10-03-2016

Up

MVC Lid

Reacties
    75
    01-02-2016

Succes

MVC Lid

Reacties
    18
    09-07-2016

Zo lief up voor jou schat

MVC Lid

Reacties
    18
    09-07-2016

X

MVC Lid

Reacties
    75
    01-02-2016

Goodluck

MVC Lid

Reacties
    21
    10-03-2016

Hij verdient het

MVC Lid

Reacties
    2.123
    26-12-2015

Waarom zijn je comma's, punten enz????? Ik word paraaaaa, kan dit niet zo lezennnnnnnnnn! Maak nieuwe topic aan met comma's en punten. Nuuu snellll word paraaaaaaaaaaa
    What You Allow, Is What Will Continue.

MVC Lid

Reacties
    13
    13-05-2012

Pm me.

MVC Lid

Reacties
    18
    09-07-2016

Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Waarom zijn je comma's, punten enz????? Ik word paraaaaa, kan dit niet zo lezennnnnnnnnn! Maak nieuwe topic aan met comma's en punten. Nuuu snellll word paraaaaaaaaaaa
    want je hebt interessen ?hoezo zou ze dat moeten doen

Verbannen

Reacties
    1.850
    06-07-2016

Trouw er zelf mee

MVC Lid

Reacties
    21
    10-03-2016

Up

MVC Lid

Reacties
    18
    09-07-2016

MVC Lid

Reacties
    75
    01-02-2016

X

MVC Lid

Reacties
    21
    10-03-2016

Marokkanen huwen liever met een Marokkaan die niet bid uitgaat blowt en drinkt gokt !! Dan dat ze voor een moslim van andere nationaliteit kiezen.Terwijl Islam geen racistme kent..walgelijk
    Alleen omdat men bang is wat r omgeving er van zegt en denkt .En zo kan ik nog w even Door gaan
    In ieder geval super lief en hoop dat er normale mensen reageren ..ghair x