1. #91
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Citaat Geplaatst door zizo123 Bekijk reactie
    bedankt voor jullie reacties
    Vertrouw die zogenaamde vrouwen hier niet, de meeste zijn of man of hebben aids

    Of beide

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    60
    22-01-2016

    Citaat Geplaatst door F40 Bekijk reactie
    Vertrouw die zogenaamde vrouwen hier niet, de meeste zijn of man of hebben aids

    Of beide
    hoezo dat

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    7
    30-10-2015

    onder de 14 ben je helaas kansloos, tenzij je vrouw een kabouter is, anders helaas pindakaas

  4. #94
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Citaat Geplaatst door zizo123 Bekijk reactie
    hoezo dat
    de zogenaamde vrouwen hier zijn mannen op een vrouwen account. Ze hebben aids

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Te klein niet en te groot ook niet. Dus gewoon normaal.

  6. #96
    Aker3ie

    Reacties
    1.061
    10-08-2009

    Jeetje zeg.. dat deze topic nog open staat...
    Nenesh

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    326
    09-11-2013

    Lengte zegt niet veel ook een kleine kan iedere vrouw bevredigen zolang je maar weet wat je doet

    Het gaat bij ons alleen maar om de stimulatie van de clitoris en de g-spot. Een man met een lange die alleen aan zichzelf denkt hem erin stopt en na 2 minuten klaar is hebben we nog veel minder aan

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Laten we wel eerlijk blijven te klein wil geen enkele vrouw. Als je bezig bent en je moet je afvragen of hij wel of niet erin zit dan is het gewoon te klein. En te groot lijkt me ook niet prettig voor zowel de vrouw als de man. Gewoon normaal. En een hele lange die zo dun is als een potlood lijkt me ook niks. Dan kun je beter een kleine dikke hebben .

  9. #99
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Kan gewoon maar als je haar niet bevredigt op andere manieren dan zet je haar in een lastige situatie.

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Klopt maar de maat speelt wel degelijk een rol, maar niet zoals mannen denken. Hoeft echt niet heel groot te zijn.

  11. #101
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door RoyalMarroc Bekijk reactie
    Lengte zegt niet veel ook een kleine kan iedere vrouw bevredigen zolang je maar weet wat je doet

    Het gaat bij ons alleen maar om de stimulatie van de clitoris en de g-spot. Een man met een lange die alleen aan zichzelf denkt hem erin stopt en na 2 minuten klaar is hebben we nog veel minder aan
    2 min???? Dan moet je echt een jaar droog gestaan.. en zelfs dan duurt het geen 2 min

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    121
    13-06-2015

    wat voor onzin lees ik allemaal
    je hoeft je helemaal niet onzeker te voelen om je geslachtsdeel !!
    Broer geloof me nou als een meisje van je houdt zou ze niet zeuren om je geslachtsdeel
    sterker nog op internet staat dat je al kan klaarkomen met een geslachtsdeel vanaf 9 cm
    Sommige meisjes vallen op kleine geslachtsdelen en vinden dat sexy

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    60
    22-01-2016

    het is nu bijna 2 jaar geleden dat ik deze topic heb geopend en er is nog steeds niks veranderd in mijn tering leven

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    60
    22-01-2016

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    Jij bent duidelijk niet goed praktiserend Allah shwt is de beste planner en de voorziener voorwaar niets is voor hem onmogelijk hij heeft de zeven hemelen geschapen en ook dingen waarvan wij nooit weet zullen krijgen hebben. Dus dat probleem van jouw is makkelijk op te lossen en er zit overal een weidsheid achter die wij niet altijd zien.
    misschien is de wijsheid hierachter dat ik nu wel gewoon nog steeds maagd ben omdat ik nooit naar bed zou durven met een meisje , en als ik groot geschapen was dan weet ik zeker dat ik het allang had gedaan want dan was ik zo zelfverzekerd en nergens bang voor en had ik zoveel zondes gepleegd

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    3
    14-01-2018

    whollah echt shab iboeherieen hierzo dood lachen de ene maakt zich druk om zijn worm en de andere zegt ik wil grote pek pek