1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    38
    16-01-2013

    Lastige situatie!

    Dames dames..

    Ik heb een best groot probleem aangezien ik bi ben denk ik.. Val namelijk op vrouwen ook ben ik dus achter gekomen, maar ook op mannen natuurlijk. Ik heb al een tijdje een soort van relatie met een jongen, maar het is nog niet officieel volgens hem. We doen wel alles samen zoals een koppeltje.. Ik vind hem zo leuk en alles is leuk en lekker aan hem maar ik heb dus ook gevoelens voor vrouwen.. Wat moet ik nou doen? dames met ervaring hier?

    Mannen hoeven mij niet te berichten, ik reageer niet op jullie

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    39
    27-09-2019

    Wat is er lastig aan?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Tsam Bekijk reactie
    Dames dames..

    Ik heb een best groot probleem aangezien ik bi ben denk ik.. Val namelijk op vrouwen ook ben ik dus achter gekomen, maar ook op mannen natuurlijk. Ik heb al een tijdje een soort van relatie met een jongen, maar het is nog niet officieel volgens hem. We doen wel alles samen zoals een koppeltje.. Ik vind hem zo leuk en alles is leuk en lekker aan hem maar ik heb dus ook gevoelens voor vrouwen.. Wat moet ik nou doen? dames met ervaring hier?

    Mannen hoeven mij niet te berichten, ik reageer niet op jullie
    Je hebt dus een man gevonden die jij leuk vindt? Met die man zou je dus gewoon kunnen trouwen en normaal leven.

    Helaas heb jij je in het verleden overgegeven aan ''onnatuurlijke passies en lusten'', aan homoseksualiteit. Jammer dat je je ingelaten hebt met homoseksualiteit. Het gevolg daarvan is, dat je nu niet past in het huwelijksleven.

    Laat dit een waarschuwing zijn mensen. Leer van de fouten van deze mevrouw. Het is een grote vloek om jezelf over te geven aan onnatuurlijke lusten en passies. Zoiets verpest je leven.
    Sterker door Strijd