+ Reageer
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 6 7 8
106 tot 113 van 113
    Aker3ie

Reacties
    879
    10-08-2009

Jeetje zeg.. dat deze topic nog open staat...
    KEL3ITO ZI AZGHENGHAN

MVC Lid

Reacties
    293
    09-11-2013

Lengte zegt niet veel ook een kleine kan iedere vrouw bevredigen zolang je maar weet wat je doet

Het gaat bij ons alleen maar om de stimulatie van de clitoris en de g-spot. Een man met een lange die alleen aan zichzelf denkt hem erin stopt en na 2 minuten klaar is hebben we nog veel minder aan

MVC Lid

Reacties
    422
    12-06-2016

Laten we wel eerlijk blijven te klein wil geen enkele vrouw. Als je bezig bent en je moet je afvragen of hij wel of niet erin zit dan is het gewoon te klein. En te groot lijkt me ook niet prettig voor zowel de vrouw als de man. Gewoon normaal. En een hele lange die zo dun is als een potlood lijkt me ook niks. Dan kun je beter een kleine dikke hebben .

MVC Lid

Reacties
    3.752
    24-10-2004

Kan gewoon maar als je haar niet bevredigt op andere manieren dan zet je haar in een lastige situatie.

MVC Lid

Reacties
    422
    12-06-2016

Klopt maar de maat speelt wel degelijk een rol, maar niet zoals mannen denken. Hoeft echt niet heel groot te zijn.

حياكم الله

Reacties
    5.351
    29-03-2015

Citaat Geplaatst door RoyalMarroc Bekijk reactie
    Lengte zegt niet veel ook een kleine kan iedere vrouw bevredigen zolang je maar weet wat je doet

Het gaat bij ons alleen maar om de stimulatie van de clitoris en de g-spot. Een man met een lange die alleen aan zichzelf denkt hem erin stopt en na 2 minuten klaar is hebben we nog veel minder aan
    2 min???? Dan moet je echt een jaar droog gestaan.. en zelfs dan duurt het geen 2 min
    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht @ Turkiye Bekijk reactie
    Daarna spugen ze op die turkse imbecielen want ze hebben de onderdanige turkse travestietenlovers dan niet meer nodig om massamoorden te plegen op moslims in het midden oosten.

MVC Lid

Reacties
    2
    13-06-2015

wat voor onzin lees ik allemaal
    je hoeft je helemaal niet onzeker te voelen om je geslachtsdeel !!
    Broer geloof me nou als een meisje van je houdt zou ze niet zeuren om je geslachtsdeel
    sterker nog op internet staat dat je al kan klaarkomen met een geslachtsdeel vanaf 9 cm
    Sommige meisjes vallen op kleine geslachtsdelen en vinden dat sexy

MVC Lid

Reacties
    3
    09-04-2012

Klopt wat lolita666 en berbersemeisje zeggen. Al die gekke verhalen van hij moet 25 cm is bullshit.

Het gaat om de voorspel, de zelfverzekerde gevaarlijke uitstraling in je ogen als ze tijdens sex jou aankijkt, of zij helemaal los kan gaan met jou en de interactie.

Als jij bij elke stootje je vrouw aankijkt met een onzekere blik van lieverd uhhhmmm vind je het wel echt lekker? Ewa dan kan ik je al zeggen dat al heb je eentje van 50 cm het doet haar dan niets.

Sex is als een gevoelsspel. Doe goede voorspel (69, haar alleen likken tussendoor vingeren, tongen, zoenen, masseren) als ze helemaal gek aan het worden en jou smeekt dan nog niet geven en als het kan dan goed geven. Laatste deel goed, hard en grof geven.

Ik heb eentje van 15 cm(dat is gemiddeld) maar ze komt niets tekort.

Wees zelfverzekerd ouwe en geloof mij, geen man die jou dan kan overtreffen.