1. #1
    J'adore.

    Reacties
    1.478
    13-03-2016

    Verloren Liefde

    Dames, ik heb op Wattpad een boek genaamd Verloren Liefde die al bijna maar liefst 80K lezers heeft!
    Het is een grotendeels waargebeurde verhaal..
    Zouden jullie het willen lezen? In het begin is het echt heel slecht geschreven vind ik.. Hier komt het eerste hoofdstuk:






    Ik doe mijn ogen open en het eerste wat ik doe is op mijn telefoon kijken. 9 uur s'ochtends, het is zondag en ik kan de slaap niet echt meer vatten. Ik zucht en sta kreunend op, pak wat ondergoed en sjok naar de douche. Ik kleed me uit en spring onder de douche, doe wat shampoos in mijn haren en draai hem dan weer uit.

    Ik droog mezelf af en trek mijn ondergoed aan, vervolgens loop ik weer mijn kamer in en trek ik een roze Marokkaanse huisjurk aan. Ik doe mijn haar in een staartje en loop de trap af, waar ik mijn broertje tv zie kijken. 'Heey Zaki! Ben je nu al wakker?' vraag ik verbaast en geef hem een kus. 'Ja, ik had geen slaap meer' zegt hij terwijl zijn aandacht nog steeds bij Spongebob is. Ik glimlach en maak trots een foto van hem. Vervolgens loop ik naar de keuken, om een ontbijtje te maken.

    Ik maak msemen, gebakken eieren, pannenkoekjes en ne3ne3 thee. Als ik klaar ben dek ik de tafel en ik kijk trots naar het eindresultaat. Snel maak ik een Snap en ik stuur het naar Hajar en Youssra, meteen stuurt Hajar iets terug;

    Sowsoowww, mevrouwtje mag nu al trouwen hoor!

    Ik grinnik in mezelf en ondertussen zijn mijn ouders en Mo al naar beneden gekomen. 'Sba7 al geir lieve oudertjes van de hele wereld!!!' roep ik enthousiast en geef ze allebei een kus. 'Wat wil je nu weer van me?' zucht mijn moeder in het berbers terwijl ze aan tafel gaat zitten.

    'Niks, niks.. Okey, mag ik een Vespa?' ik probeer puppy oogjes op te zetten en mijn ouders schieten in de lach. 'Als je jarig wordt' zegt mijn vader terwijl hij over mijn bol aait.
    Ik geef mijn broer nog een boks en samen genieten we van het heerlijke ontbijtje.

    Als we klaar zijn ruim ik snel af en gooi ik alles in de vaatwasser. Daarna loop ik naar boven waar ik op mijn bed plof. Ik check mijn telefoon en opeens herinner ik me dat ik morgen een proefwerk heb van Duits. Snel pak ik mijn boeken en begin te leren, als ik na een uur klaar ben doe ik mijn boeken weg en app ik Youssra.

    U: Heeeyy Youssie Poessieee! Kom je naar mijn huisss?
    Youssraaaaa: OMWWWW!!!

    Ik lach om haar reactie en ga op mijn bed liggen. Youssra heeft mijn broer altijd al leuk gevonden, super schattig natuurlijk, maar de vraag is of zij hem ook leuk vind...

    10 minuten later gaat de bel en ik ren de trap af. Ik doe hem open en Youssra staat voor de deur. 'NOORRRRR!!!' we groeten elkaar uitbundig en we lopen de woonkamer in.

    'WAAR IS MIJN MANNETJE?!' schreeuwt ze en meteen rent Zakaria weg.

    'Pfff, waarom is die dier weer gekomen?' zucht mijn moeder, maar algauw groeten zij elkaar ook uitbundig. Ze geeft Mo een knuffel en ik weet dat ze nu helemaal trilt. Ik lach in mezelf en zie dat Zakaria in een hoekje Youssra aan het begluren is.

    Ze heeft het door en springt op hem af, ze knuffelt hem, geeft hem kusjes, kietelt hem en alles... Zakaria is altijd al de lieveling geweest van de hele familie, snap ik ook. Hij is super knap en schattig. Zijn donkere ogen, donkerblonde haren met een kapperslijn, lief, ondeugend, gewoon perfect! Mo is trouwens ook echt super knap, die groene ogen heeft hij van mijn moeder. Soms ben ik daar wel jaloers op..

    Mijn moeder is trouwens ook een pracht van een vrouw, groene ogen, lichtbruine pijpenkrullen. Ik lijk meer op mijn vader, lichtbruine ogen en donker haar.

    'Als ik een seintje geef, ren je naar boven, ja?' fluister ik in Youssra's oor. Voordat ik een seintje kan geven springt ze op van de bank en rent ze als een gek de trap op. Ik kijk mijn moeder zogenaamd verbaast aan en ren naar de keuken waar ik blikjes redbull, zakken chips en snoep haal. Ik stop het in een Albert Heijn tasje en race ermee naar boven. Als ik mijn kamer binnen kom zie ik Youssra nergens...

    Meteen laat ik mijn spullen vallen en ren ik naar de kamer van Mo, waar ik haar liggend op het bed van Mo zie liggen, met een T-shirt van hem op haar gezicht. 'Gestoord wijf, kom kom snel naar mijn kamer voordat Mo komt. Ik zweer hij pakt ons van achter' sis ik boos. 'Mag wel' grijnst ze, ik rol met mijn ogen en we lopen naar mijn kamer.

    'Ik heb honger man' kreunt ze als ze op mijn bed gaat liggen. 'Daarom heb ik dit, heks' ik gooi een zak chips en een blikje redbull op haar hoofd. 'OMG WOLLAH NORA IK HOU VAN JOU!' gilt ze blij, en volgens mij wilt ze bijna huilen van blijdschap..

    Ik moet lachen en ik verwissel mijn kleding in een short en een hempje. Ik pak mijn Mac Book en zet Netflix op. 'Welke film?' vraag ik terwijl ik snoep in mijn mond prop. 'Doe maar horror' zegt ze met volle mond. 'Welke eh bouizan?' ze pakt de Mac Book uit mijn handen en typt wat in. 'Mama' grijnst ze breed. 'Wat?' vraag ik en kijk haar raar aan. 'De film heet mama eh zeekoe' zegt ze droog, ik steek mijn middelvinger op en sluit de laptop aan mijn tv.

    'Wacht, wacht. Ik ga geen film kijken in deze kleren' ze staat op en loopt naar mijn kast. Ze kleed zich om in alleen een oversized t-shirt en doet haar pijpenkrullen in een knot. Eerlijk is eerlijk, Youssra is kapot knap.. Wollah als ik een jongen was en een meisje uit moest kiezen, zou ik meteen naar Youssra rennen, zo knap is zij dus. 'Wesh! Zet je die film nog op of wat?!' roept ze boos. Ik wuif naar haar en zet de film aan. Vervolgens ga ik op mijn bed liggen, wat niet lukt, want Youssra duwt me weer op de grond...

    Als de film afgelopen is vraag ik aan Youssra of ze blijft slapen. 'Ja tuurlijk a egjhour!' ze geeft me een tik op mijn hoofd en meteen raken we in een kussengevecht. Opeens gaat de deur open en Mo staat bij de deur. Meteen word Youssra rood en ze probeert haar shirt snel naar beneden te trekken, omdat die helemaal naar boven ging. Hij krabt op zijn hoofd en kijkt mij aan. 'Wat moet je?' snauw ik. 'Uhh, mama en papa z-zijn weg' zegt hij stotterend. 'Weg?! Wat? Wat is er gebeurd?!' roep ik bezorgt...

  2. #2
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Plaats meer stukken ben benieuwd !

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  3. #3
    J'adore.

    Reacties
    1.478
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door jongman007nl Bekijk reactie
    ga koran lezen dat zou beter voor je zijn meid geloof je nog in de liefde het gewoon onzin als je dat niet weet hoe oud ben je toch geen 10 jaar of wel
    Dit is een waargebeurd verhaal, en ik doe wat ik wil. Vind het namelijk leuk om te schrijven. Haters gonna hate. Wat ik doe in mijn leven gaat jou helemaal niks aan!

  4. #4
    J'adore.

    Reacties
    1.478
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Hahaha je blijft maar door reageren! Mijn boek staat op Wattpad, en er staat zelfs een deel 2 op waar ik mee bezig ben. Als je houdt van Marokkaans-Nederlandse verhalen, zou ik het zeker downloaden!

  5. #5
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door meryamm._ Bekijk reactie
    Hahaha je blijft maar door reageren! Mijn boek staat op Wattpad, en er staat zelfs een deel 2 op waar ik mee bezig ben. Als je houdt van Marokkaans-Nederlandse verhalen, zou ik het zeker downloaden!
    Oke dankjewel, zal ik zeker doen !
    Ik had wel bij sommige over wattpad gehoord maar geen idee hoe en wat haha

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    33
    17-05-2014

    je heb zker niks tedoen