1. #781
    MVC Lid

    Reacties
    351
    27-03-2016

    De topic wordt alsmaar langer en langer en nog geen 1 zinnig woord van de kuffar gelezen.
    Wat je vandaag wenst, kan je morgen vergeten zijn.

  2. #782
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Dat vergt een zekere mate van intellectuele eerlijkheid. Ik kan me dus wel iets voorstellen bij jouw onvermogen om iets als zinnig te kunnen waarderen.
    Prettige dag nog.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  3. #783
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Citaat Geplaatst door romaisa-S Bekijk reactie
    De topic wordt alsmaar langer en langer en nog geen 1 zinnig woord van de kuffar gelezen.
    Ze schaden enkel hunzelf

  4. #784
    MVC Lid

    Reacties
    351
    27-03-2016

    Citaat Geplaatst door Italia Bekijk reactie
    Ze schaden enkel hunzelf

    Die hobbit is een analfabeet kan in het echte leven het alfabet amper uit het hoofd
    Wat je vandaag wenst, kan je morgen vergeten zijn.

  5. #785
    Verbannen

    Reacties
    19.681
    03-01-2010

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Jij gaat jezelf nu nog vergelijken met Isa vrede zij met hem.
    Haha wat een grappenmaker. Isa vrede zij met hem was een ware en pure profeet. Hij zal nooit te vergelijken met jou zijn want hij was een Moslim en geloofde in Allah subhanahu wa ta'la. Hij zou jou ook tot kaffir verklaren voor het ontkennen van profeet Adam vrede zij met hem en ons mensen te categoriseren als Apen.

    Je bent verloren gap, all the way down the rabbit hole.
    Dit zeg je NU over Jezus maar TOEN gooide je stenen naar hem omdat zijn boodschap voor jou helemaal nieuw was en NU gooi je stenen met hetzelfde reden. Je wordt nooit wakker.

  6. #786
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door Tehrani Bekijk reactie
    Dit zeg je NU over Jezus maar TOEN gooide je stenen naar hem omdat zijn boodschap voor jou helemaal nieuw was en NU gooi je stenen met hetzelfde reden. Je wordt nooit wakker.
    Besef je zelf niet hoe kapot je bent. Je wilt jezelf met je apen verhaal vergelijken met profeet Isa vrede zij met hem de man die de woord van Allah sprak de man die wonderen kon verrichten.

    Tehrani je bent echt een idioot wollah, helemaal de weg kwijt gewoon.

  7. #787
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door romaisa-S Bekijk reactie
    Die hobbit is een analfabeet kan in het echte leven het alfabet amper uit het hoofd
    Dan kwalificeer ik alvast op 1 criterium om profeet te kunnen worden.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  8. #788
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Nee jij bepaalt wat je zelf doet maar Allah geeft jou toestemming om het te doen en hij weet(Dus de kennis hebben) wat je gaat doen. Hij staat buiten ons universum en tijdsbesef.
    Hij kan het begin en het einde al zien.
    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Dus, als ik bij gelegenheid mijn wil volg, dan is dat mogelijks niet Allahs Wil? Maw, Zijn Wil geschiedde niet?
    Wat zeg je Dude?
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  9. #789
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Wat zeg je Dude?
    Als jij zegt ik wil vandaag naar Den Haag rijden en Allah laat toe dat je naar Den Haag rijd en hij wist dat je naar Den Haag zou rijden heb jij dan besloten dat je naar Den Haag wou of Hij?

  10. #790
    MVC Lid

    Reacties
    351
    27-03-2016

    [En UOTE=HoBBiT123;131455998]Dan kwalificeer ik alvast op 1 criterium om profeet te kunnen worden.[/QUOTE]

    Jij bent een nobody En zo zal je ook je enkeltje hel tegemoet treden
    Wat je vandaag wenst, kan je morgen vergeten zijn.

  11. #791
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door TheDudeMaster Bekijk reactie
    Als jij zegt ik wil vandaag naar Den Haag rijden en Allah laat toe dat je naar Den Haag rijd en hij wist dat je naar Den Haag zou rijden heb jij dan besloten dat je naar Den Haag wou of Hij?
    Het gegeven dat Allah toelaat of niet toelaat beschrijft het dwingende/bepalende van zijn wil en de illusie van mijn vrije wil.

    Maw als hij niet toelaat dat ik naar den haag rijd, dan rijd ik niet naar den haag, ook al zou ik het willen.

    Of kan ik tegen Allahs wil ingaan, maw, Zijn Wil geschied niet.(Ik val in herhaling)
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  12. #792
    Verbannen

    Reacties
    19.681
    03-01-2010

    Mooie en prachtige theorie zonder mooie en prachtige praktijk telt niet en is ook niet belangrijk.

  13. #793
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Het gegeven dat Allah toelaat of niet toelaat beschrijft het dwingende/bepalende van zijn wil en de illusie van mijn vrije wil.

    Maw als hij niet toelaat dat ik naar den haag rijd, dan rijd ik niet naar den haag, ook al zou ik het willen.

    Of kan ik tegen Allahs wil ingaan, maw, Zijn Wil geschied niet.(Ik val in herhaling)
    Tuurlijk laat hij het toe, er is geen blad wat van een boom valt zonder zijn toestemming.

    Allah wilt ook dat je hem aanbid, aanbid jij hem ook dus? Ik ga uit van niet dus dat is je vrije wil.

  14. #794
    Verbannen

    Reacties
    19.681
    03-01-2010

    In theorie waren twee Marokkanen moslim extremisten anders dan in praktijk. Wat beoordeeld wordt is de praktijk en niet wat zij beweren.

    De voorwaarde voor betreden van de hel of paradijs zijn woorden met daden en niet alleen woorden.

  15. #795
    Verbannen

    Reacties
    19.681
    03-01-2010

    Iemand die in woord of theorie niet in God gelooft maar de boodschap van God in praktijk brengt of geen slechte daden verricht en de rechten van de mens niet schendt is in feite een moslim.