1. #2986
    MVC Lid

    Reacties
    140
    18-11-2012

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    ik zou maar niet veel aandacht aan ze schenken als ik jou was. Allemaal homo's.
    Het grappige is dat ze niet geloven omdat ze denken dat ze slim zijn en dan weten ze niet eens het verschil tussen een theorie en een feit

  2. #2987
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Nu kan die thuis komen met de excuus dat hij homo is geworden omdat hij gelooft homo dna te bezitten van een homo aap
    Umm Hurairah.

  3. #2988
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door HeerlenZuid Bekijk reactie
    Het grappige is dat ze niet geloven omdat ze denken dat ze slim zijn en dan weten ze niet eens het verschil tussen een theorie en een feit
    Hij is gwn een domme homo.
    Umm Hurairah.

  4. #2989
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door HeerlenZuid Bekijk reactie
    Enne kleine meid op je teentjes getrapt?
    Ik weet wel iets meer dan niks dus je eerste feit klopt al niet.
    En wat betreft je tweede feit wat je zomaar durft te claimen als feit terwijl me niet eens kent.

    En nogmaals ik zeg de evolutietheorie in zijn geheel is een theorie ik zeg daarmee dat het geen feit is

    Kom niet met kinderpraat aub


    Ik hoef je niet te kennen om te concluderen dat je onzin lult. Welk onderzoek heb je gedaan dan?
    Yallah vertel, ben benieuwd

  5. #2990
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door Darkzeven66 Bekijk reactie
    Romais, check deze website heel even als je de tijd hebt: http://www.talkorigins.org/

    Het zou je echt goed doen. Dat meen ik echt. Want ik schrik serieus van het niveau als ik je reactie erop teruglees waarin je denkt dat de evolutietheorie zegt dat we van de homo sapien afstammen (we zijn homo sapiens) en tegelijkertijd van de chimpansee afstammen (wat is het nou)??

    Ik raad het je echt aan om eens even snel de informatie door te nemen. Want dit is serieus basale kennis wat een gemiddelde scholier al weet.
    Neem haar niet serieus joh. Ze zit nog op de basisschool en moet dit allemaal nog leren. Ze moet bijvoorbeeld ook leren dat kindjes van 9 geen seks horen te hebben laat staan met mannen van 50.

  6. #2991
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014


  7. #2992
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door Darkzeven66 Bekijk reactie
    Hopeloos hier. Echt compleet hopeloos. Eentje beweert dat we van homo sapiens afstammen (terwijl dit letterlijk de moderne mens is maar goed) en tegelijkertijd stammen we van chimpansees af. Een ander beweert dat de evolutietheorie niets meer is dan een theorie, terwijl we ook spreken van een zwaartekrachttheorie en een theorie van de kiem van ziekten maar daar heeft men dan weer geen probleem mee. Weer een ander beweert dat de gehele mensheid afstamt van één incestueus koppel genaamd Adam en Eva. Alle 7,5 miljard!! Ook al leidt incest tot genetische geboorteafwijkingen en hadden we hier simpelweg nooit dit gesprek kunnen voeren aangezien onze soort was uitgestorven wegens een zeer verzwakt immuunsysteem.

    En dan dienen we de gelovigen op hun woord te geloven dat er een alwetende, almachtige, alziende, al horende, alomtegenwoordige, al barmhartige, alomvattende God is die blijkbaar bijzonder geïnteresseerd is in het seksuele gedrag van een aantal primaten op één exoplaneet, in een specifiek sterrenstelsel (van de vele miljarden die er zijn) en Hij heeft zich laten openbaren aan één man uit een zevende eeuwse tribale samenleving uit het Arabisch schiereiland. Oh, en voordat ik het vergeet: er is hier geen enkel bewijs voor de bewering dat dit alles is gesteund op de realiteit. Dat geeft men dan wel weer toe.
    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Leest niemand.

    Probeer het op FOK.
    Ik wel hoor. Goed gesproken

  8. #2993
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    ik zou maar niet veel aandacht aan ze schenken als ik jou was. Allemaal homo's.

    ga dan naar je eigen zielige topicje

  9. #2994
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014


  10. #2995
    MVC Lid

    Reacties
    140
    18-11-2012

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie


    Ik hoef je niet te kennen om te concluderen dat je onzin lult. Welk onderzoek heb je gedaan dan?
    Yallah vertel, ben benieuwd
    Hè kleine meid, ben je er weer? Oke ik ga je nogmaals uitleggen.

    Mijn stelling was: De evolutietheorie is GEEN feit.

    Weerleg dat maar eens als eerst.

  11. #2996
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door HeerlenZuid Bekijk reactie
    Hè kleine meid, ben je er weer? Oke ik ga je nogmaals uitleggen.

    Mijn stelling was: De evolutietheorie is GEEN feit.

    Weerleg dat maar eens als eerst.
    Dat heb ik ook nooit gezegd
    Als je eens goed mijn reacties zou lezen, dan zou je weten hoe ik erover dacht.

    Wil je zeggen dat geloof wel een feit is?

    waar blijf je nou met je onderzoekje?

  12. #2997
    MVC Lid

    Reacties
    140
    18-11-2012

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    Dat heb ik ook nooit gezegd
    Als je eens goed mijn reacties zou lezen, dan zou je weten hoe ik erover dacht.

    Wil je zeggen dat geloof wel een feit is?

    waar blijf je nou met je onderzoekje?
    Jij weet niet eens wat je zelf zegt
    Jij probeert alleen maar te provoceren

  13. #2998
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door HeerlenZuid Bekijk reactie
    Jij weet niet eens wat je zelf zegt
    Jij probeert alleen maar te provoceren
    helemaal niet maar als dat zo is, lukt het aardig goed

  14. #2999
    MVC Lid

    Reacties
    140
    18-11-2012

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    helemaal niet
    Hahaahah Alsjeblieft, ga koeken bakken of gezellig wezen

  15. #3000
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie