1. #2776
    MVC Lid

    Reacties
    107
    29-04-2017

    Citaat Geplaatst door Rayns27 Bekijk reactie
    Hier is het bewijs dat de profeet richting de 55 jaar ging, ga maar eens rekenen. Niet schrikken...
    https://sunnah.com/bukhari/63/122

    Nu je dit weet, ga je ook kotsen op de profeet? (let op, jouw woorden, jij begon over kotsen)
    En toen was het akelig stil lol
    Zit je met twijfels over de Islam? Kom dan eens kijken op https://www.reddit.com/r/exmuslim

  2. #2777
    MVC Lid

    Reacties
    144
    27-04-2017

    Citaat Geplaatst door Darkzeven66 Bekijk reactie
    Nee, ik twijfel totaal niet aan de historiciteit van Mohammed. Hij heeft zeker bestaan haha. Lees wat ik aangaf in mijn reactie nog eens. Gevalletje begrijpend lezen vriend. Ik geef aan dat ik zijn beweringen van goddelijke revelaties te ontvangen van tijd tot tijd zeer betwijfel. Niet zijn historiciteit.
    Ik ben je vriend niet.
    Hoe weet jij dat hij heeft bestaan?

  3. #2778
    Verbannen

    Reacties
    1.229
    04-12-2012

    Citaat Geplaatst door Azdeen Bekijk reactie
    Maar jij gelooft niet eens dat de profeet heeft bestaan? Dus hoe weet jij dat dit dan klopt?
    Zeg gewoon dat je snakt naar jongetjes van 7 jaar. En dat je aan hun wilt vergrijpen. Jij bent echt goed geïntegreerd zeg.
    Nog zo'n DOMME reactie om er maar omheen te draaien. Het ging over MOHAMMED en niet over RAYN. Volgens mij ben jij degene die snakt naar jongentjes van 7 aangezien jij er de hele tijd mee bezig bent en daarom praat je het goed.

  4. #2779
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Rayns27 Bekijk reactie
    Hier is het bewijs dat de profeet richting de 55 jaar ging, ga maar eens rekenen. Niet schrikken...
    https://sunnah.com/bukhari/63/122

    Nu je dit weet, ga je ook kotsen op de profeet? (let op, jouw woorden, jij begon over kotsen)
    oké nou dan was hij 55. Was zij gelukkig met hem ja of nee? En huwde hij ook vrouwen boven de 60 terwijl hij jonger was ja of nee? Dus wat wil je nu precies zeggen? In het middenoosten is wettelijke leeftijd om een huwelijk aan te gaan 18 jaar. Dus wat wil je nu precies zeggen? In Amerika ligt dit in bep gebieden nog steeds op 12 jaar met toestemming van ouders.

    En ja natuurlijk kots ik deze vieze pedofiele maatschappij uit. Hoe kan je een baby een BABY vergelijken met iets wat toen gebruikelijk was onder de mensen? En waarom spreek jij je niet uit over wat de Nederlandse overheid hier die onzin straffen geeft aan deze misdadigers terwijl deze walgelijke mensen baby's aan de lopende band hebben misbruikt? Nee geen meisjes van 9 want zoals ik zei die vinden Nederlanders niet interessant.... het moeten echt kinderen zijn onder 3 jaar of wil je zeggen dat ik dit uit mijn duim zuig?
    Umm Hurairah.

  5. #2780
    MVC Lid

    Reacties
    140
    18-11-2012

    Daarentegen zijn er andere bronnen die stellen dat Aisha 10 jaar jonger is dan haar zus Asma, die in het jaar 73 AH (islamitische jaartelling) op 100 jarige leeftijd stierf. Dit wil zeggen dat Asma in 622, het jaar van de Hijra, 100-73= 27 jaar oud was. Zij was 10 jaar ouder dan Aisha, dus was Aisha op dat moment ongeveer 17 jaar. Vermits haar huwelijk met de Profeet 1 à 2 jaar na de Hijra afgesloten werd, was zij, luidens deze bron, toen 18 à 19 jaar. Referenties voor deze informatie zijn onder meer de volgende:

    Ibn Kathir (1301-1373) en Al Zahabi schreven dat Aisha 10 jaar jonger was dan haar zus Asma (Ibn Kathir zou zich daarvoor gebaseerd hebben op Al Zahabi) :

    Volgens Abd al-Rahman ibn abi zannaad:

    « Asma was tien jaar ouder dan Aisha» (Siyar A`la’ma’l-nubala’, Al-Zahabi, Vol. 2, pg. 289, Arabisch, Mu’assasatu’l-risala’h, Beirut, 1992)

    Volgens Ibn kathir:

    « Zij (Asma) was tien jaar ouder dan haar zuster (Aisha). » (Al-Bidaayah wa al-Nihaayah, Ibn Kathir, Vol. 8, pg. 371, Arabisch, Dar al-fikr al-`arabiy, Al-jizah, 1933)

  6. #2781
    MVC Lid

    Reacties
    107
    29-04-2017

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    Nog zo'n DOMME reactie om er maar omheen te draaien. Het ging over MOHAMMED en niet over RAYN. Volgens mij ben jij degene die snakt naar jongentjes van 7 aangezien jij er de hele tijd mee bezig bent en daarom praat je het goed.
    Waar de mond vol van is
    Zit je met twijfels over de Islam? Kom dan eens kijken op https://www.reddit.com/r/exmuslim

  7. #2782
    MVC Lid

    Reacties
    144
    27-04-2017

    Citaat Geplaatst door Rayns27 Bekijk reactie
    En toen was het akelig stil lol
    De vrouwen van de profeet waren zeer tevreden over hem. Want als jij gelooft dat Aicha dit heeft gezegd moet je ook geloven dat ze heeft gezegd dat hij de beste persoon was.

    Toen was het akelig stil met jullie pedo praktijken. Je weet toch wat een pedofiel is? Kleine kindjes onder dwang sexueel misbruiken en hun een trauma bezorgen?

  8. #2783
    MVC Lid

    Reacties
    6.151
    12-01-2008

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Die kwam binnen hè

    Maar eveb zonder nonsens hè. Die Sharia wet in saudi Arabië werkt toch? Dus wat is jouw probleem precies? Het aantal diefstallen, verkrachtingen enz is daar ontiegelijk laag vergeleken met andere landen.

    En wat the heck heb jij te maken met meiden die willen trouwen omdat ze seksuele behoeftes hebben? Wie ben jij om te beslissen of een meid of jongen deze behoeftes mag bevredigen door middel van een huwelijk aan te gaan? Wat moeten ze volgens jou izanhoofd dan wel doen met deze gevoelens hè? Verzwijgen en stiekem gaan doen om vervolgens thuis te komen en niet weten wie de vader is zoals ze we van de kuffaar gewend zijn? Wat is jouw probleem precies nu? Want islam zegt duidelijk dat een meisje moet instemmen en dat moet willen en rijp voor zijn. Als ze daar rijp voor is en ze wilt trouwen dan is dat toch aan haar?

    En hou je geite izan hoofd over de profeet Muhammad. Zijn tweede vrouw na khadijaa die die zelf 25 jaar ouder was dan hem was een vrouw boven de 60 jaar en ja daarna kwam Aicha die 9 jaar oud was en met de Profeet huwde. Ben je jaloers dat een jonge meid met een man van toen 35 huwde en zij dolgelukkig mee was? Wat is jouw probleem nu precies?

    Ik weet voldoende, het is overduidelijk dat jij een totaal andere norm hebt dan de meeste mensen op aarde hebben.

    Je haalt zaken als de leeftijd door elkaar, denkt dat kinderen in staat zijn om keuzes te maken over seksuele behoeftes...
    En denkt ook nog dat het actief afhakken van handen en hoofden effectief is, terwijl je heel goed weet dat je een hoofd niet meer vast kan plakken als een rechter een vergissing heeft gemaakt.
    Het is sowieso absurd om te stellen dat mensen die blijkbaar zwak zijn en zich met fouten zaken bezig houden direct maar onthoofd moeten worden.

    Nooit aan gedacht dat heel veel mensen later spijt hebben van hun daden?
    De slimme mensen zullen dan zeker niet meer stelen, maar mensen die minder intelligent zijn raken hun hand kwijt.

    En tja laat Allah nou net zo rechtvaardig zijn om iedereen dezelfde intelligentie te geven(NOT)

    Praat je ook met je omgeving over dit soort extreme standpunten?
    Disclaimer: Dit bericht is niet bedoeld ter belediging of provocatie van wie dan ook. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld, elk ras, volk, religie enz, zijn in de berichten inwisselbaar gelang het voorbeeld. Reactie is een mening en geen feit.

  9. #2784
    MVC Lid

    Reacties
    107
    29-04-2017

    Citaat Geplaatst door Azdeen Bekijk reactie
    De vrouwen van de profeet waren zeer tevreden over hem. Want als jij gelooft dat Aicha dit heeft gezegd moet je ook geloven dat ze heeft gezegd dat hij de beste persoon was.

    Toen was het akelig stil met jullie pedo praktijken. Je weet toch wat een pedofiel is? Kleine kindjes onder dwang sexueel misbruiken en hun een trauma bezorgen?
    Haha geweldig hoe je toon opeens verandert en je in de verdediging te zien gaan. Tis me al duidelijk
    Zit je met twijfels over de Islam? Kom dan eens kijken op https://www.reddit.com/r/exmuslim

  10. #2785
    MVC Lid

    Reacties
    144
    27-04-2017

    Citaat Geplaatst door Rayns27 Bekijk reactie
    Haha geweldig hoe je toon opeens verandert en je in de verdediging te zien gaan. Tis me al duidelijk

    Aicha was zeer tevreden over haar echtgenoot. De soenna staat er vol van hun liefde.
    Daartegen jullie pedo praktijken waar jullie massaal kindjes misbruiken en daarna dumpen als afval die later zelfmoord plegen. Dat is jullie motto.

    Toen was het stil. Men gelooft in bewijzen maar achteraf maar toch niet hahaha

  11. #2786
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door gezellige-meid Bekijk reactie
    hahah alsof een kind van 9 weet wat een huwelijk is en wat daar bij komt kijken
    9 en 35? Echt ziek dat jij dit goedkeurt. Ik weet niet of jij zusjes of nichtjes hebt van die leeftijd maar ik denk echt niet dat jij het goed zou vinden als een man van 35 met haar wilt trouwen en ook nog een met haar seks wil hebben. Zowel, heb je een ZIEKE geest. Op die leeftijd ben je niet eens rijp.
    Ben jij echt een mongool ofwat? Als een meisje van 9 jaar oud seksuele behoeftes heeft wie ben jij om haar dat te verbieden als ze dat in praktijk wil uit te voeren doormiddel van een huwelijk? Als mijn dochter na mij toe zou komen en zou zeggen dat ze iemand leuk vind en seksuele gevoelens voor zo een persoon heeft dan ga ik haar dat niet verbieden? Waarom zou ik iets verbieden wat Allah halal voor haar heeft gemaakt? Als zij dan wil trouwen om deze lusten op een halal wijze te bevredigen mag zij dat gewoon doen. En met wie zij dat wil doen is aan haar en de wali moet erook mee instemmen uiteraard... islam zegt het meisje moet haar eerste menstruatie hebben gehad. Dat ligt nu gemiddeld tussen de 11 en 14 jaar. Tja.. i don't know about you maar in mijn klassen hebben meer dan de helft van die meiden al seks gehad...
    Umm Hurairah.

  12. #2787
    Verbannen

    Reacties
    405
    20-04-2008

    Citaat Geplaatst door Azdeen Bekijk reactie
    Ik ben je vriend niet.
    Hoe weet jij dat hij heeft bestaan?
    Oké. Het maakt totaal niet uit hoe we elkaar aanspreken zolang dit maar met respect gebeurt. Hoe weet ik dat de profeet Mohammed heeft bestaan? Omdat we contemporaine historisch geverifieerde bronnen hebben die wijzen op het bestaan van een man genaamd Mohammed geboren in de tweede helft van de zesde eeuw.

    Hoezo vraag je mij dit opeens? Je twijfelt toch zelf niet als moslim zijnde aan de historiciteit van je profeet neem ik aan?

  13. #2788
    MVC Lid

    Reacties
    6.151
    12-01-2008

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    oké nou dan was hij 55. Was zij gelukkig met hem ja of nee? En huwde hij ook vrouwen boven de 60 terwijl hij jonger was ja of nee? Dus wat wil je nu precies zeggen? In het middenoosten is wettelijke leeftijd om een huwelijk aan te gaan 18 jaar. Dus wat wil je nu precies zeggen? In Amerika ligt dit in bep gebieden nog steeds op 12 jaar met toestemming van ouders.

    En ja natuurlijk kots ik deze vieze pedofiele maatschappij uit. Hoe kan je een baby een BABY vergelijken met iets wat toen gebruikelijk was onder de mensen? En waarom spreek jij je niet uit over wat de Nederlandse overheid hier die onzin straffen geeft aan deze misdadigers terwijl deze walgelijke mensen baby's aan de lopende band hebben misbruikt? Nee geen meisjes van 9 want zoals ik zei die vinden Nederlanders niet interessant.... het moeten echt kinderen zijn onder 3 jaar of wil je zeggen dat ik dit uit mijn duim zuig?

    Dus hij keurt het huwelijk tussen een 9 en 55 jarige af, maar je denkt dan wel dat hij achter het misbruik van een baby staat? Wat een logica heb je toch ook, geen wonder dat je alles voor waar aan neemt.

    Dus jij staat achter een huwelijk tussen een 55 jarige moslim man en een meisje van 9?
    Ondanks dat dit meisje nog niet in staat is om keuzes te maken? Aisha speelde nog met poppen, is dat iets wat je als volwassenheid ziet?

    Zou je het goedkeuren als een familielid op leeftijd(50+) van je naar Jemen gaat om daar met een 6 jarig meisje te trouwen omdat hij de profeet wilt volgen?
    Zou je daar 100% achter staan en trots op zijn?
    Disclaimer: Dit bericht is niet bedoeld ter belediging of provocatie van wie dan ook. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld, elk ras, volk, religie enz, zijn in de berichten inwisselbaar gelang het voorbeeld. Reactie is een mening en geen feit.

  14. #2789
    MVC Lid

    Reacties
    144
    27-04-2017

    Citaat Geplaatst door Darkzeven66 Bekijk reactie
    Oké. Het maakt totaal niet uit hoe we elkaar aanspreken zolang dit maar met respect gebeurt. Hoe weet ik dat de profeet Mohammed heeft bestaan? Omdat we contemporaine historisch geverifieerde bronnen hebben die wijzen op het bestaan van een man genaamd Mohammed geboren in de tweede helft van de zesde eeuw.

    Hoezo vraag je mij dit opeens? Je twijfelt toch zelf niet als moslim zijnde aan de historiciteit van je profeet neem ik aan?
    Welke bronnen? Laat eens effe zien.

  15. #2790
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    LOL ,nog steeds bezig

    Trieste Islamhatertjes.