1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Ik begrijp het niet. De beste aanvallende middenvelder van de eredivisie als rechtsbuiten. De beste rechtsback op de bank. Traore in de spits? Dolberg op de bank?

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Maar ja, achterin staat het uitstekend. Dus Tete moet even geduld hebben. Ze moeten wel de kansen daar voorin afmaken. In Almelo moet je elke kans benutten. Het is niet makkelijk om daar te winnen.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    1.216
    08-02-2016

    ziyech meskien

    ajax is geen concurrent van PSV en Feyenooit dit seizoen,zijn fucking waardeloos.
    .

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    1.216
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Als ik even begin hoe vaak het tegen zit met Ajax dan ben ik morgen nog lang niet klaar. Vorig week nog penalty tegen Vitesse.

    PSV krijgt pas cadeaus van de scheidsrechters. Laatst nog die pingel van die scheidsrechter die PSV support. Daar staat die bekend om.

    Je bent maar een blaaskaak die andere mensen naroept. Kom met feiten of hou gewoon je bek dicht.

    Dat je je zelf nog durft te laten zien na twee blamages in 1 week. Tering man.
    Praat normaal of praat nie.

    Are you sure you want to add NBDC to your ignore list?

    yes
    .

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door globio Bekijk reactie
    ziyech meskien

    ajax is geen concurrent van PSV en Feyenooit dit seizoen,zijn fucking waardeloos.
    PSV krijgt billenkoek van stelletje tokkies uit Rotterdam.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    1.216
    08-02-2016

    Ziyech gewisseld in de 60e minuut
    .

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Traore mag gewoon door blijven falen van Peter.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Dus die fucking Gudelj mag nog steeds op het middenveld werkelijk 0.0 toevoegen.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    "weer slordig Traore".

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Prachtige 0-2. Gudelj.

  11. #56
    MVC Premium

    Reacties
    77.602
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ze zijn begonnen


  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    1.216
    08-02-2016

    was te verwachten

    smerige joden
    .

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    264
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Traore mag gewoon door blijven falen van Peter.
    Wanneer ga je inzien dat ze bij ajax niets moeten hebben van marokkanen?

    schaam je dat je support hebt voor de joden.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Ik citeer:

    Begrijp me niet verkeerd, ik pleit niet voor een ontslag voor Bosz! In tegendeel dat zou kortzichtig en belangrijk zijn. Maar ik ben inmiddels wel een beetje professor Bosz moe. Is het zo moeilijk? Dolberg en Cassiera afwisselend in de spits, Ziyech op 10 waar die jongen zich goed voelt en hoort te spelen. En Traore gewoon op rechts, en we hebben niet de spelers voor het idealistische gameplan van Bosz. Gebruik de spelers in hun kracht, en vooral op hun eigen positie. Tete onze beste verdediger notabene, zat v*rd*mm* weer op de bank. Voor veel Ajacieden en coaches blijkbaar, is Veltman heilig maar ik blijf het een zwakke schakel vinden. Ik dacht een tijd geleden dat gewoon een rechtsback was, maar daar speelt hij onder de maat. Tete moet gewoon in de basis, voordat hij een transferversoek indient.
    Edit: Viergever hoort eigenlijk ook niet bij Ajax te spelen vind ik, maar ik kan niet anders dan toegeven. Dat hij het uitstekend doet, ondanks zijn beperkingen.
    Drie punten in de tas, ik ben al met al tevreden.. :-)

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Als je met Tete, Veltman, Sanchez en Dijks speelt dan ben je onverslaanbaar. Daarvoor Bazoer - Ziyech - Klaassen. Voorin Amin - Dolberg - Traore.