1. #31
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door lieverd87 Bekijk reactie
    Egyptische mannen zijn gierigggggg.... kramen hoop liefdesonzin uit en gaan vreemd om de haverklap... bij ons een familielids is ermee getrouwd...

    Hij bloedzuiger gewoon...zij verdient weinig in verhouding met hem maar zij betaald alles doet get huishouden is prachtig om te zien..en hij is gewoon aanwezig wanneer het hem uitkomt...en probeerd haar van haar familie te verwijderen... kijken neer op andere...

    Ik zeg big no go... niks kan op tegen onze eigen mannen
    hahah lekker voor dr.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    282
    08-10-2013

    Niks grappigs aan, meer bedoeld als waarschuwing voor anderen

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door lieverd87 Bekijk reactie
    Niks grappigs aan, meer bedoeld als waarschuwing voor anderen
    maar toch gun ik het haar.

    wij egyptische mannen weten hoe we marokkaanse wijven kunnen bespelen

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door lieverd87 Bekijk reactie
    Egyptische mannen zijn gierigggggg.... kramen hoop liefdesonzin uit en gaan vreemd om de haverklap... bij ons een familielids is ermee getrouwd...

    Hij bloedzuiger gewoon...zij verdient weinig in verhouding met hem maar zij betaald alles doet get huishouden is prachtig om te zien..en hij is gewoon aanwezig wanneer het hem uitkomt...en probeerd haar van haar familie te verwijderen... kijken neer op andere...

    Ik zeg big no go... niks kan op tegen onze eigen mannen
    Dit is precies gebeurd bij een Nederlandse collega van me. Wil niet zeggen dat ze allemaal hetzelfde zijn maar sommige zijn gevaarlijk.

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door lieverd87 Bekijk reactie
    Egyptische mannen zijn gierigggggg.... kramen hoop liefdesonzin uit en gaan vreemd om de haverklap... bij ons een familielids is ermee getrouwd...

    Hij bloedzuiger gewoon...zij verdient weinig in verhouding met hem maar zij betaald alles doet get huishouden is prachtig om te zien..en hij is gewoon aanwezig wanneer het hem uitkomt...en probeerd haar van haar familie te verwijderen... kijken neer op andere...

    Ik zeg big no go... niks kan op tegen onze eigen mannen
    Wat betreft liefdes onzin klopt..maar hier hebben veel Arabische mannen last van. Misselijkmakend

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    4.002
    11-05-2009

    Ach, velen ook weer niet

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    egyptische vrouwen zijn allemaal obese.ze zijn luidruchtig en grof.liever een "kroeskop" zoals die slapende mevrouw zei dan een egyptenaar die je kaken om t minste of geringste in elkaar beukt.ze zijn in t begin super charmant totdat ze je in hun val hebben dan worden t monsters.veel geluk ermee

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    43
    18-11-2017

    Waarom trouw je er dan mee en kraak je hun vrouwen af? Ben je jaloers ofzo? Je dochter wordt later ook een Egyptische...

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    43
    18-11-2017

    Citaat Geplaatst door QueenOfSheba- Bekijk reactie
    Te qawed! Egyptische mannen zijn 1000x knapper, intelligenter, leuker, liever, romantischer en praktiserender dan Marokkaanse mannen. Mijn verloofde is een Egyptenaar en studeert aan de universiteit. Echt een knappe en intelligente ma sha Allah man. Mijn familie houdt van hem, echt een top gozer!
    Never dat ik met een vieze, schizofrene kroeskop (Marokkaan) ga trouwen!! Ga dromen ga, mijn toekomstige hubby heeft mooie steile haren.

    Egyptenaren zijn een klasse hoger dan Marokkaanse straatschoffies!

    De mannen zijn knap en vrouwen lelijk? Waarom trouw je met iemand wiens landgenoten jij niet aanstaat je kind wordt ook een Egyptische als je later kinderen krijgt is ze dan ook lelijk

  10. #40
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Bij Egyptenaren heb je ook alle soorten en maten net als bij de Marokkanen. Ook qua mentaliteit. Heb een aantal Egyptische vriendinnen, Allah ye3ammarha dar. Ken ze al 20 jaar. Maar ben ook minder goede tegen gekomen. En qua uiterlijk, ook gevarieerd. Getinte tot blanke, blonde tot donkerharige. Is eigenlijk precies net als Marokko.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    94
    17-05-2017

    Gidan, gidan. Izayek ya habibi.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    32
    20-10-2012

    Bij elke volk heb je rotte appels maar 1 ding is zeker de Egyptenaren stinken vaak zo erg.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    43
    18-11-2017

    Citaat Geplaatst door stefani Bekijk reactie
    Bij elke volk heb je rotte appels maar 1 ding is zeker de Egyptenaren stinken vaak zo erg.
    Naar wat?