1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4.002
    11-05-2009

    Egyptische vrouwen

    Als die allemaal zo leuk zijn als deze, dan is het een tof land. Deze meid is toch zeker exact een Marokkaanse:


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4.002
    11-05-2009

    Heeft iemand een mening over Egyptische dames?

  3. #3
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door Pacino Bekijk reactie
    Als die allemaal zo leuk zijn als deze, dan is het een tof land:

    Masriyen mshaw fiha. What the piep did i just see.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.002
    11-05-2009

    Citaat Geplaatst door _Lovely_ Bekijk reactie
    Masriyen mshaw fiha. What the piep did i just see.

    Gewoon een clip van een Egyptisch tv-programma of film.

  5. #5
    Moroccan queen

    Reacties
    525
    22-09-2014

    Citaat Geplaatst door Pacino Bekijk reactie
    Heeft iemand een mening over Egyptische dames?
    Als ze zo leuk waren, dan zou de helft van dat land niet met Marokkaanse vrouwen trouwen en nakomelingen krijgen.

  6. #6
    Moroccan queen

    Reacties
    525
    22-09-2014

    Citaat Geplaatst door MasterRebel Bekijk reactie
    Egyptische vrouwen staan bekend als knap en gehoorzaam. Ze lijken vaak op Turkse vrouwen. Marokkaanse vrouwen die met Egyptische mannen huwen zijn vaak overblijfselen.

    In de Marokkaanse gemeenschap is het echt zo, van ja zij is met een Egyptenaar getrouwd en dan volgt er meestal zo'n gniffel moment.
    Citaat Geplaatst door MasterRebel Bekijk reactie
    Meestal om papieren of omdat geen enkele Maghrabi haar serieus neemt. Behalve in de familie van QueenKa7ba pronken ze ermee. Zijn soort Marokkaanse tokkies.
    Te qawed! Egyptische mannen zijn 1000x knapper, intelligenter, leuker, liever, romantischer en praktiserender dan Marokkaanse mannen. Mijn verloofde is een Egyptenaar en studeert aan de universiteit. Echt een knappe en intelligente ma sha Allah man. Mijn familie houdt van hem, echt een top gozer!
    Never dat ik met een vieze, schizofrene kroeskop (Marokkaan) ga trouwen!! Ga dromen ga, mijn toekomstige hubby heeft mooie steile haren.

    Egyptenaren zijn een klasse hoger dan Marokkaanse straatschoffies!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Egyptische mannen radicaliseren heel snel of ze worden heel snel ongelovig.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door MasterRebel Bekijk reactie
    Egyptische vrouwen staan bekend als knap en gehoorzaam. Ze lijken vaak op Turkse vrouwen. Marokkaanse vrouwen die met Egyptische mannen huwen zijn vaak overblijfselen.
    Ben geweest in Egypte, zijn inderdaad mooie vrouwen, maar vind ze meer een Marokkaanse uitstraling hebben, ze lijken helemaal niet op Turkse.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4.002
    11-05-2009

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Ben geweest in Egypte, zijn inderdaad mooie vrouwen, maar vind ze meer een Marokkaanse uitstraling hebben, ze lijken helemaal niet op Turkse.

    Mee eens. Egyptenaren lijken helemaal niet op Turken, maar misschien worden in NL de meeste Turkse pizza's wel gemaakt door Egyptenaren en denkt iedereen dat dat Turken zijn.

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    1.483
    20-06-2012

    Wat een reacties. Sjezus.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    4.002
    11-05-2009

    Citaat Geplaatst door Raven. Bekijk reactie
    Wat een reacties. Sjezus.
    Ja, en dat terwijl die dame uit dat filmpje makkelijk voor een Marokkaanse kan doorgaan maar dat zie je niemand zeggen.

  12. #12
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door QueenOfSheba- Bekijk reactie
    Te qawed! Egyptische mannen zijn 1000x knapper, intelligenter, leuker, liever, romantischer en praktiserender dan Marokkaanse mannen. Mijn verloofde is een Egyptenaar en studeert aan de universiteit. Echt een knappe en intelligente ma sha Allah man. Mijn familie houdt van hem, echt een top gozer!
    Never dat ik met een vieze, schizofrene kroeskop (Marokkaan) ga trouwen!! Ga dromen ga, mijn toekomstige hubby heeft mooie steile haren.

    Egyptenaren zijn een klasse hoger dan Marokkaanse straatschoffies!
    Broodje aap verhaal. Eet smakelijk.

    Er wordt juist beweerd dat Egyptische mannen handtastelijk zijn bij toeristen.
    Egypte staat bekend om Cleopatra, het genotsproduct van de Romeinen.

    Je bedoelt in de prak, dankzij de Sisi. Je denkt dat ze romantisch zijn door de films van Nour Chirif en Fatin Hamama, maar de wereld getuigt toch anders. Tegenwoordig studeert elke ezel aan de universiteit.
    Geduld is de sleutel

  13. #13
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Egyptenaren zijn in het algemeen geen mooi volk. Mannen en vrouwen, zijn de marokkanen in het algemeen knapper.

    Wel zijn ze beter geschoold dan ons in het algemeen zowel qua dien als qua opleiding.

    Dit is wat ik erover weet en hoor.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Egyptenaren zijn als Amr bin 'Aas ooit zei. Zoals de wind waait, waait hun jasje. Toen Mubarak aan de macht was, toen was Mubarak de grote held. Daarna Morsi, maar toen Prinses Sissi om de hoek kwam wilden ze niets meer van Morsi hebben. Eenmaal Sissi aan de macht, meteen alle wegen naar Palestina afgeknepen. Egyptenaren? Afschuwelijk volk.

  15. #15
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Egyptenaren zijn als Amr bin 'Aas ooit zei. Zoals de wind waait, waait hun jasje. Toen Mubarak aan de macht was, toen was Mubarak de grote held. Daarna Morsi, maar toen Prinses Sissi om de hoek kwam wilden ze niets meer van Morsi hebben. Eenmaal Sissi aan de macht, meteen alle wegen naar Palestina afgeknepen. Egyptenaren? Afschuwelijk volk.
    True.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817