1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    76
    10-01-2014

    Super mooie verhaal! Upp

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    572
    09-10-2015

    Hoofdstuk 23.

    ~Lamis

    Ik moest eerlijk toegeven dat hij mij heeft doen verschieten door zijn reactie. Zou hij werkelijk voor mij een ticket terug boeken? En hoe moest ik mijn vader hiervan op de hoogte houden? Hij zou razend reageren, dat kon ik nu al voorspellen. De woorden van Ines kwamen weer in me op –“ Moest ik jou zijn dan had ik er alles voor gedaan om die knappe intelligente man bij mij te houden.” Ze had gelijk bij het deeltje dat hij een knappe intelligente man was. Diep van binnen wilde ik het graag een kans geven. Maar door al de wrok en haat die ik had opgestapeld voor de trouw, doet me er voor zorgen dat ik het niet wil toe laten. Ik kon toch niet in één, twee, drie er wel voor open staan? Maar ik merkte wel dat ik overdreef in mijn gedrag tegenover hem. Hij had tot nu toe niets verkeerds gedaan. Misschien moest ik me wat kalmer houden. Hoe graag ik bij hem wegwilde, hij verdiende het niet om als stuk vuil behandeld te worden.

    Ik lag aan het zwembad in mijn bikini te zonnen. Yassin was al een tweetal uur weg en dat baarde me zorgen. Zou hij gevlucht zijn van mij? Neen, dat is niet mogelijk aangezien zijn spullen hier nog lagen. Over de duivel gesproken, hij kwam net binnen. Ik gooide snel mijn handdoek over me en liep richting de slaapkamer, dat verbonden was met ons terras. “Waar was je?” vroeg ik iets te ongerust. Hij keek me verbaasd aan en gaf als opmerking: “Wat kan jou dat schelen?” “Omdat je uren bent weggeweest. Ik dacht dat er iets was gebeurd.” gaf ik toe. “Oh, neen hoor. Ik zat even aan het strand luchtje te scheppen. Ik verloor de tijd uit het oog door met Ameena aan de lijn te zitten. We fantaseerde hoe het zou zijn moesten we hier samen zijn.” zei hij krenkend. Ik voelde een onbekende steek door mijn zij prikkelen. “Oh! Wie weet kunnen jullie volgende keer hier samen komen.” zei ik nonchalant. “Zeker en vast! Dat zal ze tenminste appreciëren.” insinueerde hij. “Mooi!” was mijn beknopte respons. “Heb je uw vader op de hoogte gebracht?” vroeg hij me vervolgens. Zenuwachtig ging ik op bed zitten. “Neen, waarom? Heb je al geboekt?” vroeg ik hem bedeesd. “Vluchten van vandaag zaten vol. Morgen kijk ik weer voor een plekje. Één nachtje moet lukken, toch? Ik zal aan de receptie vragen of ze een extra een matras hebben, dan slaap ik wel op de grond. Dus je hebt deze nacht niets te vrezen.” zei hij. Al snel kreeg ik schuldgevoelens tegenover hem. Mijn vinnige gedrag was niet van mij gewoonte. Al snel wilde ik me verontschuldigen tegenover hem: “Yassin, ik..” “Ik ga even een douche nemen.” onderbrak hij mij brutaal. Terecht! Hij had waarschijnlijk een afkeer tegenover me gekregen.

    Ik moest toegeven dat hij me kwetste dat hij met Ameena op dit moment hier wilde zijn. Het was zijn volste recht aangezien zij zijn liefde is. En mijn gedrag had ook een invloed op deze situatie. Maar toch knaagde het aan me dat hij een terug getrokken houding bezat. De afstand dat ik van in begin wenste, bood hij mij aan. En ik was daar verrassend genoeg niet tevreden mee.

    Voor het avondmaal trok ik een rood kleedje aan tot aan mijn knieën. Ik wilde extra moeite doen om er opvallend goed uit te zien. Met de stijltang maakte ik snel natuurlijke golven in mijn haar. Ik trok mijn blinkend swarovski set aan dat aandacht kon trekken. Onder mijn rood kleedje deed ik zwarte glanzend pumps aan. Mijn lippen kleurde ik rood met mijn wonderlijke MAC lipstick. En aan mijn ogen bracht ik lichtjes mascara aan. Ik keurde me zelf goed in de spiegel en liep meteen naar de slaapkamer waar Yassin op me wachtte.
    Althans, dat dacht ik toch. Eens ik met zelfzekerheid geparfumeerd de slaapkamer in kwam lopen, was Yassin nergens te bespeuren. Enkel een kladbriefje op bed, lag daar voor me. –Ik ben al gaan eten. Zie je daar.- Ik voelde me intens beledigd. Meteen voelde ik tranen stromen. Ik begreep niet waarom het me zo raakte. Maar ik moest even mijn emoties uiten door hysterisch te huilen. Waar waren zijn manieren gebleven?

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    103
    02-10-2013

    graag lange vervolg

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    49
    11-12-2010

    Omg geweldigg!!!! Langere stukken aub!!
    chillmoduss ON

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    572
    09-10-2015

    Hoofdstuk 24.

    ~Yassin

    Ik had besloten om me alvast te nestelen aan het buffet. Misschien was het niet netjes van me door niet te wachten op Lamis. Maar wat moest ik anders? Steeds werd ik roekeloos afgewezen en dat had mijn ego een beetje beschadigd. Ze wilde ruimte en die zal ik haar daadwerkelijk gunnen.

    Eens ik aan mijn tweede ronde van maaltijd begon, kon ik mijn ogen nauwelijks geloven. Lamis kwam stralend het restaurantje binnen. Het was duidelijk dat ze alle aandacht trok. Meteen snelde ze op haar naaldhakken naar mijn tafel. “Hi!” zei ze iets te enthousiast. Ik begreep niet waar ze haar goed humeur plots was tegen gekomen. Waarschijnlijk zal dit over een kwartier 90 graden wederkeren. Ik had geen zin in een afwisselende moed dus besloot ik om op te staan. “Smakelijk!” zei ik. Ondanks ze er zo goed uit zag, lukte het me niet om me beter te voelen. Ze had me in twee dagen tijd weggeduwd. Ik zag haar met grote ogen naar me staren. “Ga je niet eten?” vroeg ze me. “Ik heb al gegeten. Dank u! Ik zie je later.” zei ik afstandelijk. Voor ze er nog iets aan kon toevoegen, verdween ik uit het restaurant.

    Om 02.00u s’nachts werd ik wakker door een opvallend gesnik. Snel keek ik naar het bed waar Lamis op hoorde te slapen maar ze was daar niet te bespeuren. Met een pijnlijk rug stond ik op en probeerde me in het donker te concentreren van waar het gesnik kwam. Eens ik gesnuit hoorde, liep ik richting het zwembad in het terras. Daar zat Lamis in elkaar gezakt te snikken. “Lamis?” zei ik voorzichtig. Maar haar blik was nog steeds richting de grond gewend. Ik ging naast haar op de grond zitten en omarmde haar. Automatisch begon ze luider te snikken. Zonder iets te zeggen, gunde ik haar een moment van uitlating. Ik moest toegeven dat mijn hart brak bij elke gesnik die ik aanhoorde.

    “Gaat het beter?” vroeg ik haar nadat ze uit de badkamer kwam. Ze knikte en zei: “Wil je even gaan zitten.” “Lamis, kijk wat je ook wilt vertellen. Het is niet nodig.. Je wilde ruimte en dat zal ik je ook aanreiken.” zei ik tegen haar. “Neen, ik wil geen ruimte.” zei ze. “Nu niet, morgen wel. En zo gaat het al twee dagen. Je verandert telkens van houding. Ik kan gewoon niet meer volgen.” zei ik gefrustreerd. “Het spijt me daarvoor! Ik heb beseft dat dit onredelijk is tegenover je. Je verdient deze heksengedrag niet. Ik hoop echt dat je het me kunt vergeven.” zei ze terwijl ze voor het eerst mijn hand vast nam. “Ik kan het je vergeven alleen vertrouw ik je niet op je woord.” zei ik eerlijk tegenover haar. “Dat begrijp ik. Ik heb mezelf zo hard aan haat vastgeklampt die ik maanden lang voor je had opgestapeld. Vandaar mijn houding tegenover jou. Ik weet dat dit niet eerlijk is tegenover jou. Het spijt me dat ik enkel aan mijn gevoelens heb gedacht. Ik heb me zelf een beeld gecreëerd dat dit goed uitkomt voor je. Maar dit is ook iets helemaal nieuw voor je. En toch wil je moeite doen, bedankt daarvoor. Dus, ik wil het heel graag een kans geven. Enkel als jij er ook voor open staat. Ik wil volledig van nul beginnen.” zei Lamis aan één stuk. “Ik wil het ook gerust doen. Alleen zit ik met een slecht voorgevoel. Wat als ik er weer volledig voor wil gaan en jij plots niet meer?” vroeg ik haar onzeker. “Met die intentie wil ik niet leven. Het zal waarschijnlijk niet altijd makkelijk gaan maar ik wil er volledig voor gaan.” zei ze. Aan haar houding kon ik merken dat ze het meent. “Oké! Dan wil ik dat ook.” zei ik opgelucht. “Mooi!” zei ze dit keer met een glimlach en schonk me een kus op mijn wang. Meteen voelde ik de kriebels oplaaien. Nu al? “Gaan we naar bed?” vroeg ze. Ik keek haar onwennig aan en zei: “Je wou toch apart slapen?” “Nieuw begin, toch? Ik wil je niet laten leiden op die harde grond.” zei ze meelevend. Dankbaar en opgelucht kroop ik in bed. Voor het eerst in deze twee dagen, had ik een goed voorgevoel.

  6. #66
    Bijna Lid

    Reacties
    593
    28-02-2013

    Een vervolgde maar meeeeeer

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    572
    09-10-2015


    Weekend is voorbij! Dat betekend extra lange vervolgjes deze week. Bedankt voor jullie geduld!
    Much Love!

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    572
    09-10-2015

    Hoofdstuk 25.

    ~Lamis

    Ik was heel intens opgelucht nadat ik een volwaardig gesprek had gevoerd met Yassin. Nadat hij mij vandaag onverbiddelijk had buitengesloten, ben ik gaan beseffen dat mijn manier van aanpak dringend gewijzigd moest worden. Ik kon toch onmogelijks dagelijks een haat-strijd aangaan? Daar wilde ik mijn energie niet in steken. Ik wilde oprecht het een schoon kans geven. Zoals Ines me vertelde, er kan iets moois uit groeien. Ik stond definitief open om Yassin beter te leren kennen als mijn man zijnde. Echter zal ik op mijn hoede zijn aangezien we in het onbekende fase zitten. We zijn twee vreemden van elkaar die überhaupt moet samen leven. Met een bang hart begin ik aan een schone lei. Niet gedacht dat ik zo snel zou toegeven. Ik dacht even dat ik het jaren zou volhouden om vijandig te doen. Maar ik win daar helemaal niets mee.

    “Goedemorgen!” hoorde ik Yassin zeggen eens ik mijn ogen had geopend. Onwennig draaide ik mijn gezicht om. Het was geen gewoonte dat een man naast me ligt als ik wakker word. God mag wezen hoe ik er nu uitzie. Zonder nog iets zeggen, vluchtte ik ongemakkelijk naar de badkamer. “Pffff!” zuchtte ik toen ik mijn spiegelbeeld waarnam. Ik zag er uit als een vogelverschrikker met al die haren in de war. Mijn wallen waren van hier tot in Tokyo te zien aangezien ik een potje had gejankt de gehele nacht. Ameena zal er waarschijnlijk kostelijker er uitzien in de morgen. Ik had het recht niet om mij met haar te vergelijken maar toch wilde ik enkele zaken bewijzen bij Yassin.

    “Sneller kon niet?” grinnikte Yassin toen ik de badkamer verliet. “Hoe bedoel je?” probeerde ik nonchalant te vragen. “Waarom rende je weg voor je leven? Ik bijt niet.” grijnsde hij. “I know! Ik moest dringend naar het toilet.” verzon ik als smoesje. “Oh! Oké dan! Laat ik wel even duidelijk zijn. Jij ziet er dag en nacht mooi uit.” insinueerde hij naar de reden waarom ik was gevlucht. “Lief van je!” antwoordde ik verlegen en zocht vervolgens een outfit uit. We moesten buitendien op tijd zijn voor het ontbijtje.

    “Vertel eens wat meer over je, Lamis.” zei Yassin. “Wat wil je graag weten?” vroeg ik terwijl ik mijn kopje koffie roerde. “Alles! Begin bij het begin. Wat is je leeftijd, je hobby’s, ben je werkzaam, etc.” somde hij voorbeelden op. “Ik ben 22 jaar. Geen hobby’s en ben momenteel werkloos.” antwoordde ik stipt op zijn vragen. “Zo dat was kort! Stel je u zelf altijd zo voor?” grinnikte hij. “Ik denk het wel.” was mijn antwoord. “Wat heb jij gestudeerd?” vroeg hij mij vervolgens. “Ik heb twee jaar boekhouding gevolgd. Maar helaas heb ik het nooit voltooid.” zei ik. “Waarom niet?” vroeg hij verbaasd. “Om persoonlijke redenen.” was mijn bondig antwoord. “Deed je het graag?” vroeg hij. “Heel graag! Betalingen puzzelen in SAP-Systeem vond ik altijd heerlijk.” zei ik. “Ja, ik weet wat je bedoeld. Zou je de draad nog willen oppikken?” vroeg hij me. “Neiii, om nu nog terug les te gaan volgen, zie ik eerlijk waar niet zitten. Momenteel ben ik op zoek naar werk.” antwoordde ik op zijn vraag. “Als je uw jaar afmaakt dan zijn er meer opportuniteiten en werkzekerheid. Zeker in dat gebied waarvoor jij hebt gestudeerd.” zei hij. “Maybe! Maar genoeg over me. Vertel eens wat meer over jou.” switchte ik van onderwerp. Hij zette zich recht en zei: “Ik ben dus Yassin Morabit, 26 jaar. Ik heb Bedrijfsmanagement gestudeerd en vervolgens extra scholing gedaan als accountancy. Ik ben financieel directeur bij de ING bank en ook de leidinggevende van het kantoor waarin ik werk. Ik heb twee zussen Zaynab en Radia. Mijn oudere broer Zakaria is werkzaam in een logistiek transportbedrijf in Duitsland.” “Hoe komt het dat je op zo’n jong leeftijd zo’n hoge functie hebt bereikt?” vroeg ik hem indrukwekkend. “Ambitie.” grinnikte hij. “Verklaar.” zei ik nieuwsgierig. “Ik ben binnen het bedrijf anders dan buiten het bedrijf. Dus hoe jij mij nu begint te kennen, is een ander soort Yassin dan op de werkvloer. Ik heb van in begin mijn eisen gesteld toen ik een job aangeboden kreeg van de bank. Al snel werd ik de rechter hand van de baas en toen hij op pensioen is gegaan, heeft hij mij promotie geschonken.” legde hij trots uit. “Mooi om te horen!” zei ik. Hij was een man met doelstellingen in zijn leven. En dat kantje begon ik leuk te vinden aan hem.




  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    572
    09-10-2015

    Hoofdstuk 26.

    ~Yassin


    Tijdens ons conversatie bij het ontbijt, kregen we de kans om elkaar beter te leren kennen. Het was een fijn dialoog dat we hebben gevoerd. Dat maakte de deze reis ietsje prettiger dan het was begonnen. Ach ja, het is meer als normaal dat alles wat stroefjes verloopt. Men kan niet verwachten dat alles in één twee drie samen kan hangen. We moesten elkaar ontdekken, elkaar leren aanvullen. Er zal veel werk aan de winkel zijn. Dat feit kon ik nu al voorspellen. Maar ik stond daar open voor. Zolang de moeite van beide kanten komt, ben ik één en al strijder.

    “Wat wil je doen vandaag?” vroeg ik Lamis die even op bed lag. “Kijk maar..” zei ze ongeïnteresseerd. “Heb je zin in activiteiten of wil je rustig aan ons zwembad liggen?” gaf ik haar voorbeelden. “Maakt mij niet uit.” zei ze nog steeds beknopt. Ik denk dat het het moment is dat ze nu ruimte wilt. “Ik ga even naar de infobalie van het hotel om te zien welke activiteiten er geboekt kunnen worden.” zei ik zodat ik haar even alleen kon laten. “Is goed!” zei ze dit keer triest. Zonder door te vragen, verliet ik ons luxueuze hotelkamer. Ik had me zelf voorgenomen om niet telkens te panikeren als zij kortaf doet. Ze heeft veel te verwerken en wilde daarom haar genoeg ademruimte schenken.

    Toen ik na een uur de hotelkamer binnenkwam, trof ik Lamis aan het zwembad aan. Ze had een gele bikini aan die haar aandoenlijk stond. Haar prachtige haren had ze in een wild knotje gestoken. Het viel me op dat ze een slank lichaam had maar met mooie rondingen. Ze had een perfect modellenlichaam. Ik moest toegeven dat ik me nauwelijks kon bedwingen om haar te bespringen. Zoveel lust wekte ze in me op. Ik verlangde naar om haar zachte huid aan te raken, haar bij mij te nemen en haar volmondig te kussen. Maar dat zou heel ongepast zijn omdat enkel de drift zou spreken. Ik denk dat we eerst gevoelens voor elkaar moesten opwekken vooraleer we de grotere stappen nemen. Ook al was het toegestaan om al die dingen met haar te doen aangezien we getrouwd zijn. Maar ik denk dat ze de beheerste aanpak meer zou appreciëren.

    In plaats van een vulgaire opmerking te maken, schonk ik haar een voorhoofdskus. “Ben je begonnen zonder mij?” vroeg ik haar lachend. Ze zette zich recht en zei: “Ja, sorry! Ik had zoveel zin om te zonnen.” “Je moet je niet verontschuldigen. Ik ben blij dat je aan het genieten bent. Raad eens! Ik heb enkele leuke activiteiten kunnen vinden. En eentje heb ik al geboekt voor vanavond.” zei ik enthousiast. “Vanavond? Een activiteit in de avond?” vroeg ze verbaasd. “Ja, het is een activiteit met niet al te veel beweging.” informeerde ik haar vaag. “Wat is het dan?” vroeg ze nieuwsgierig. “Dat zeg ik lekker niet! Verrassing voor vanavond.” zei ik plagend. “Oké, ik wacht geduldig af.” zei terwijl ze zich terug goed zette op haar ligstoel. Ik stond ook meteen op om mijn zwemshort aan te trekken. Een plons in het water kon ik echt wel gebruiken.

    Gespreide armen

    Die paar seconden zijn nooit genoeg.
    Die paar seconden zijn alles wat ik heb.

    Elke keer wil ik meer.
    Zoveel meer.
    In die paar seconden van een vluchtige omhelzing
    zou ik mijn leven geven.
    Voor een paar seconden meer.

    In de veilige haven van jouw armen,
    zou ik eeuwig kunnen blijven.
    Laat me nooit meer los..

    Het bitterzoete aangezicht van jouw gespreide armen,
    is bijna te veel om te verdragen.
    Maar elke keer wil ik meer.

    Zoveel meer..

    -Verlangens van Yassin tegenover Lamis-
    ~

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    572
    09-10-2015

    Dames, even voor de zekerheid. Op de vorige pagina staat er ook een nieuw hoofdstuk (25). Ik had deze van de morgen gepost. Dikke kus!

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    125
    18-03-2003

    Upppp uppp upppp


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Elk Ontmoeting Kent Zijn Afscheid.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    572
    09-10-2015

    Dames, morgen een extra lang vervolg omdat ik vandaag een kleintje heb gepost wegens drukte. Bedankt voor jullie begrip!

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    76
    10-01-2014

    Dit is het vervolgje van gister? Uppp

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    572
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door noortje1993 Bekijk reactie
    Dit is het vervolgje van gister? Uppp

    Dat klopt lieverd, bedankt voor het opmerken. Ik had perongeluk hetzelfde vervolgje gepost.

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    572
    09-10-2015

    Hoofdstuk 27.

    ~Lamis

    Eens Yassin naar buiten kwam voor te zwemmen, steeg de warmte naar mijn hoofd. Zijn lichaam zag er adembenemend uit. Ik had nooit gedacht dat hij zo’n afgetrainde lichaam zou hebben. Waar haalde hij die tijd vandaan om te trainen? Aangezien hij een drukbezig vent was, zou je eerder denken dat hij geen tijd zou hebben voor sport. Maar het tegendeel is bewezen want hij zag er verrukkelijk uit. Ik denk nog even en er zou speeksel langs mijn mond druipen. “Ga je er mee in?” haalde me uit mijn gedachten met een voorstel. Snel veranderde ik van houding een antwoordde: “Ik blijf nog even liggen.” Ik moest hoe dan ook eerst bekomen vooraleer met hem het zwembad in kon duiken. Yassin was een pracht plaatje! Dat ontken ik niet meer.

    “Waar wacht je op?” vroeg Yassin terwijl hij een me nat probeerde te maken door water mijn richting te gooien. Ik huiverde van de koude die ik op mijn lichaam voelde. “Niet doen!” kreste ik. Ik zag hem uit het zwembad komen en mijn richting toe komen. Al snel sprong ik uit mijn ligstoel om richting de slaapkamer te rennen. Maar hij was sneller dan zijn eigen schaduw. Hij nam me stevig vast en trok me mee het zwembad in. “Yassin!” riep ik toen ik mijn kop weer boven het water vertoonde. Yassin kon niet meer van het lachen. “Je had je gezicht eens moeten zien.” schaterde hij. “Wacht maar! Hier kom je niet van af.” probeerde ik serieus over te komen. Maar mij lukte het ook niet om mijn lach in te houden. “Wat ga je dan doen hé?” vroeg hij uitdagend terwijl hij dichter bij kwam. Voor ik er op in kon gaan, dook hij onder water tussen mijn benen. Nog geen seconde later zat ik op zijn schouders. “Yassin!” riep ik. “Wat?” zei hij terwijl hij mij stevig vasthield aan mijn heupen. “Laat me los!” riep ik. “Neen!” zei hij koppig. “Ik zweer het je! Ik maak je af vandaag.” dreigde ik hem voor een tweede keer. “Oe Sexy!” zei hij. Voor ik er op in kon gaan, gooide hij mij de lucht in en belandde ik onder water.

    Plots kwam er in me op dat dit het juiste moment is om wraak te nemen. Ik besloot om zolang mogelijk mijn adem in te houden en onder water te blijven. Geen minuut later haalde hij mij boven water. “Lamis!” schreeuwde hij. Ik sloot mijn ogen stevig en gaf geen reactie. Hij haalde mij uit water en liet me rustig op de grond liggen. “Ya Allah! Wat heb ik gedaan?”zei hij paniekerig. Hij begon mij te reanimeren door op mijn borst te drukken. Eens hij een mond op mond beademing wilde uitvoeren, hield ik het niet langer mee vol. “GRAPJE!” riep ik uit. Ik zag hem gechoqueerd naar me kijken. “Yassin, was maar een grapje.” zei ik terwijl ik met mijn vingers knipperde. “Meen je dit werkelijk?” vroeg hij nijdig. “Ik had je zo verwittigd!” lachte ik. Elke spier op zijn gezicht verkampte. “Kinderachtig mens! Zo iets haal je niet uit met mensen. Wauw, en ik denken dat je volwassen genoeg was.” zei hij terwijl hij opstond. “Yassin, het spijt me.” verontschuldigde ik me meteen. “Laat je spijt maar achterwegen.” zei hij bruut en verdween de badkamer in. Ik had het duidelijk verknald!

    Pas na een uur liet Yassin zich vertonen. Ik sprong meteen van het bed af en liep naar hem toe. Zijn beide handen nam ik vast en probeerde me nogmaals te verontschuldigen. “Lamis, je hoeft je niet te excuseren. Iedereen heeft zijn manier om stoten uit te halen.” zei hij. “Ik had het niet mogen doen. Dat was over the top en heb je duidelijk laten verschieten. Het spijt me ten zeerst.” zei ik gemeend. Ik ging op van schuldgevoelens omdat ik hem zo hard had laten verschieten. “Het is je vergeven.” zei hij. “Echt?” vroeg ik hem om een bevestiging. Hij knikte en zei: “Alleen heb je pech. Toen ik je daar zag liggen, dacht ik dat ik je kwijt was. Die gedachten brak me in duizenden stukken. Dat betekend dat ik heel veel om je geef. Anders zou het mij nooit zoveel pijn hebben gedaan.” Meteen liet ik zijn handen los en zei: “Ik geloof je niet. Ja kan niet om me geven na drie dagen.” Hij zette een stap dichter en nam mijn gezicht vast. “Ik ben je beginnen graag zien, het moment dat ik je een eerste voorhoofdskus schonk.” zei hij. Mijn hart ging tekeer waardoor ik elke moment een zenuwzwenking zou krijgen. Ik ging op bed zitten om te bekomen van zijn bekentenis. Meteen kwam hij naast me zitten en vroeg: “Vertrouw je me niet?” Ik schokte met mijn schouders en wist verder niet wat ik daarop kon antwoorden. “Lamis, ik wil voor je gaan. Ik wil voor ons gaan. Nooit gedacht dat ik meteen de motivatie zou vinden om er tegen aan te gaan. Maar het is zo! Ik weet dat het ongeloofwaardig lijkt, maar ik ga er alles voor doen om je te overtuigen. Ik zal bewijzen dat jij en ik geen fout is. Ik wil bewijzen dat jij en ik voor elkaar gemaakt zijn. Ik wil bewijzen dat van nul beginnen ook kan. Lamis, ik wil bewijzen dat ik je wil voor nu en altijd.” zei hij. Ik wilde hem zo graag geloven, werkelijk. Alleen lieten mijn gedachten me niet toe. Wat moest ik in godsnaam hierop antwoorden?