+ Reageer
Pagina 2 van 71 EersteEerste 1 2 3 4 12 27 52 ... LaatsteLaatste
16 tot 30 van 1057
    ♥ Al Walideen ♥

Reacties
    27.180
    08-11-2005

Marmita 15♥ Poppetjee inouu

Keep your head up, keep your heart strong♥

❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦

MVC Lid

Reacties
    572
    09-10-2015

Hoofdstuk 6.

~Lamis

De woede die er door me heen ging, kon ik nauwelijks bedwingen. Wie dacht ze wel dat ze was? Mij zomaar beledigen als verwend nest. Gewoon om het feit dat ik geen parkfoto’s wilde maken. Ik heb hen toch niet gevraagd om die zogezegd dure locatie af te huren. Yassin probeerde me te troosten door te zeggen dat ik me van niets moest aantrekken. Maar het kon me allemaal niet schelen.

In de wagen onderweg naar het park zei ik geen woord tegen hem. Ik had dan ook geen behoefte om een conversatie met hem te plegen. Het enige waar ik naar verlangde, was dat deze dag zo snel mogelijk zou voorbij vliegen. Zodat ik het vervolgens weer uit mijn geheugen kon wissen. “Gaat het?” hoorde ik hem vragen. Ik schokte met mijn schouders en gaf er verder geen antwoord op. “Sorry, dat mijn zus zo is uitgevlogen tegen je.” zei hij. “Kan me niets schelen, hoor.” zei ik meteen. “Hoe gaat het voor de rest met je?” vroeg hij me vervolgens. Ik keek hem met een verafschuwde blik aan. “Hoe denk je dat het met me gaat? Waarom hebt je überhaupt ingestemd in deze affaire? Je hebt toch al een vrouw? Waarom wou je per se voor een tweede gaan?” vroeg ik hem gefrustreerd. Ik had tot nu de kans niet gehad om deze vragen aan hem te stellen. “Omdat ons geloof dat toestaat.” antwoordde hij kalm. “Had je niet genoeg aan één?” riep ik verder. Al een geluk dat we alleen in de auto zaten. Yassin bestuurde de gehuurde wagen. Ik zag hem storend naar me toe kijken. “Waar zeur jij nu over? Jij bent gedwongen om te trouwen, niet ik.” kaatste hij de realistische woorden naar me toe. Zonder erbij na te denken, gooide ik de autodeur open. “Zet me aan de kant.” schreeuwde ik. “Lamis! Wat doe je!” schreeuwde hij terug terwijl hij een parking opreed. Meteen stapte ik uit en hield mijn bruidsjurk bijeen. Zo snel als ik kon, begon ik weg te rennen. “Lamis!” hoorde ik hem achter me brullen. Ik versnelde meteen mijn geloop. Ik wilde hier zo snel mogelijk weg. Hoe konden ze het me aandoen? Met een onbekende man tegen mijn wil laten trouwen.

Voor ik op het einde van de weg wilde inslaan, werd ik tegen gehouden. “Lamis! Waar ben je mee bezig.” riep Yassin. Automatisch rolden er tranen over mijn wangen. “Ik wil dit niet.” snikte ik. “Lamis, waarom haal je alleen maar het negatieve uit? Er kan werkelijk iets moois tussen ons groeien.” zei hij terwijl hij mij gezicht vast nam. “Maar waarom, Yassin? Je hebt Ameena.” snikte ik. “Kijk, eerlijk gezegd wilde ik het eerst ook niet. Maar Ameena dwong me bijna om op het voorstel in te gaan. Ik begreep niet waarom ze instemde. Ik had salaat Istigara gebeden. Lamis, die nacht heb ik één van de mooiste dromen mogen ervaren. Meteen had ik door dat dit een juiste beslissing was. Je bent in goede handen bij mij. Alstublieft geef het een kans zoals ik het een kans wil schenken.” zei hij aan één stuk. Ik knikte zachtjes en veegde mijn tranen weg. Nu pas zag ik wat voor mooie man Yassin was. Hij was een brede nette man, met donkere haren, zijn lichtbruine grote ogen vielen op door de lange wimpers. Zijn goed geschoren baardje, maakte hem nog meer klassenvol. Hij bezat een perfect modellenuiterlijk. “Gaat het beter?” vroeg hij me vervolgens. Hij reikte me voor een tweede keer die dag een voorhoofdskus aan. “Laten we van deze dag genieten.” zei hij terwijl hij me zijn hand aanbood. Ik knikte en greep zijn hand vast. Samen liepen we terug richting de auto. De rest zou zich wel afvragen waar de bruispaar was gebleven.

MVC Lid

Reacties
    572
    09-10-2015

Hoofdstuk 7.

~Yassin

Ze had me heel erg doen schrikken. Haar actie zou ik bij Ameena nooit hebben getolereerd. Wat ook logisch was aangezien Ameena en ik reeds twee jaar getrouwd waren. We zijn dan ook uit liefde in het huwelijksbootje gestapt. Maar het was duidelijk dat Lamis een taaie vrouw was. Ze was geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Ik wist nu al dat ik me heel erg zal moeten inhouden. Ze zal zeker en vast nog van die stommiteiten uithalen. Mentaal moest ik me er grondig op voorbereiden. Dit waren nieuwe gewoontes voor me. Maar hoe ga je het makkelijkste om met een onbekende situatie?

“Ben je er klaar voor?” vroeg ik haar toen we bij de locatie waren aangekomen. Ze knikte en checkte zichzelf in de spiegel. “Valt het op dat ik heb gehuild?” vroeg ze me. Ik keek haar aan en zonder besef begon ik haar over haar wang te strelen. “Je ziet er nog steeds beeldschoon uit.” zei ik. Ik kon nauwelijks haar schoonheid weerstaan. “Lief van je!” zei ze terwijl ze de deur opende en wilde uitstappen. Shit! Waarom was ik nu al handtastelijk? Alsof Lamis daar behoefte aan had. Ik moest me gaan leren inhouden want anders zal het niet lang meer duren vooraleer ik verliefd wordt op dat meisje. Iets dat ik liever wilde uitstellen. Ik had me voorgenomen om slechts van haar te houden. Verliefd worden op haar, wilde ik liever geen kans geven. Men kan toch niet twee keer en tegelijk verliefd zijn?

“Waar bleven jullie?” vroeg Zaynab ongeduldig eens ze ons had opgemerkt. “We konden de stoet niet volgen.” verzon ik terplekke. Zaynab rolde met haar ogen en liep terug naar de groep die ons op stond te wachten.“Lamis, alles goed met je?” vroeg Ines die ook naar ons toe kwam gelopen. “Ja hoor.” zei Lamis beknopt. “Er is toch niks?” vroeg ze haar vervolgens. Lamis schudde met haar hoofd en zei: “Laten we naar binnen gaan. We hebben de rest lang genoeg laten wachten.” Automatisch nam ik haar hand vast en liep met haar naar binnen.

MVC Lid

Reacties
    572
    09-10-2015

Hoofdstuk 8.

~Lamis

Vermoeid liep ik met Yassin naar de binnenlocatie. Ik voelde me uitgeput door al die emoties die er steeds door me heen ging. Yassin viel tot nu toe goed mee. Alleen vergemakkelijkte dat de situatie niet. Hoe dan ook, keek ik er op tegen om met hem samen te leven. Ik kende hem nauwelijks en wilde dat zo houden tot dat ik een reden zou vinden om hem te verlaten. Dat was dus mijn plan. Even doorbijten, vervolgens weggaan. Tegen dan zullen de roddels wel verminderd zijn en kunnen ze me thuis niks meer maken.

“Gaat het?” vroeg hij me. Ik knikte en bewonderde de locatie verder. Het was een prachtplaatje. Stiekem moest ik toegeven dat Zaynab een mooi locatie had uitgekozen. “Vindt je het mooi?” vroeg Radia. Ze was het andere zusje van Yassin. Haar gezicht stond veel vriendelijker dan Zaynab. “Ja, wondermooi.” zei ik. “Ik ben blij dat je tevreden bent.” zei ze attent. De locatie was heel vintage aangekleed. Het was hier best romantisch. De gigantische kandelaar viel me meteen op. Het was adembenemend om naar te zien. “Kom je?” vroeg de fotografe in dienst. Ik zag dat de groep al klaar stond voor familiefoto’s.

Eens iedereen de locatie had verlaten, was het ons beurt om te poseren. “Kijk maar diep in elkaars ogen.” zei de fotografe. Onwennig keek in zijn lichtbruine ogen waarvan ik moest blozen. Het was zo vreemd maar tegelijkertijd zo vertrouwelijk. “Heel mooi! Yassin, ga achter Lamis staan en houdt haar vast met je beide armen. Op haar buik vorm je een hartje.” gaf ze als volgende pose. Hij deed meteen wat ze vroeg en ging achter me staan. Heel zijn gestalte omarmde me. Zijn handen lagen nu op mijn buik, waardoor ik onbekende kriebels begon te voelen. “Perfect! Ga nu tegenover elkaar staan en probeer elkaars voorhoofden aan te raken. Yassin jij kijkt naar Lamis en Lamis jij kijkt naar beneden.” zei de fotografe. Eens mijn voorhoofd tegen het voorhoofd van Yassin steunde hoorde ik hem: “Je bent adembenemend mooi.” naar me toe fluisteren. Ik blokkeerde helemaal van houding en bleef gewoon naar beneden kijken. “Jullie zijn een super mooie koppel.” zei de fotografe die ondertussen foto’s maakte. En zo gingen we een heel uur door met nog meer onwennige poses.

Eens de fotografe de locatie verliet, liep ik kwaad naar buiten richting de auto. “Wat is er?” vroeg Yassin die me achter na liep. “Waar ben jij eigenlijk mee bezig?” vroeg ik hem boos. “Wat bedoel je?” vroeg hij verward. “Die complimenten en aanrakingen die je me tussendoor geeft. Laat dat maar achterwegen!” riep ik gefrustreerd naar hem. “Waarom? Je bent mijn vrouw.” zei hij uitdagend. “Dat ben ik niet. Ik ben met jou niet officieel op papieren getrouwd. Dus als ik morgen weg ben dan kan dat gewoon.” zei ik zonder na te denken. “Islamitisch gezien ben jij wel mijn vrouw. Ook al zijn we niet voor de Belgische wet getrouwd, ik neem je vanavond mee als mijn tweede echtgenote.” wreef hij er in. “Stik er in!” zei ik geïrriteerd. Zonder nog een woord te wisselen stapte ik in de auto en kroop achter het stuur. “Ik rijd!” zei ik zelfzeker. “Heb je wel ervaring met zulke wagens? De motor van deze wagen is straffer dan bij hedendaagse wagens” zei Yassin onzeker. “Who cares! Auto is auto. Stap je in of geraak je op een andere manier bij de zaal?” vroeg ik hem ongeduldig. “Veel keus heb ik niet.” zei hij twijfelend. Ik deed mijn sluier naar achter en vouwde mijn bruidjurk tot aan mijn knieën. Zonder aarzeling startte ik de prachtige wagen en reed richting de zaal.

MVC Lid

Reacties
    572
    09-10-2015

Lieve volgers, alvast bedankt om mijn verhaal te lezen. Ik heb enkele vervolgjes gepost. Dus uppen maar .
    Ik wilde even erbij vermelden dat ik pas dinsdag verder kan posten wegens verlof. De grootte van het volgende vervolg hangt dus van jullie geup af .

Tot dinsdag, in shaa Allah. Much Love, Angel94-

~Number two

MVC Lid

Reacties
    102
    19-12-2013

Up up

MVC Lid

Reacties
    1.529
    10-08-2011

Uppp
    Iesiej MIJN Zonneschijntje

MVC Lid

Reacties
    383
    17-04-2003

Wauuuuuw
    vergeet nooit dat Allah je ziet, waar je ook bent en wat je ook doet!!!!!!!!!!

....

Reacties
    463
    04-03-2011

Wauwwwww Ma Scha Allah talent !!!!! Ik lees het met veel bewondering gaas vooral veder !!!! Upppp meid
    Terwijl je met trots loopt over de aarde, onthoud: Vandaag ligt de grond onder je, morgen zal de grond over je heen liggen.

MVC Lid

Reacties
    137
    21-12-2012

Uppp!
    Mommy♥

MVC Lid

Reacties
    123
    01-03-2014

Upieeeee dit beloofd veel goeds

MVC Lid

Reacties
    77
    26-07-2015

Wat een prachtig verhaaaal

♥ Al Walideen ♥

Reacties
    27.180
    08-11-2005

Wahoeee taaie tante die Lamis, maarja logisch uitgehuwelijkt en dan nog als tweede vrouw

Zet zo voort !!! Prachtigg

Marmita 15♥ Poppetjee inouu

Keep your head up, keep your heart strong♥

❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦

MVC Lid

Reacties
    901
    04-12-2012

Uuuuup

MVC Lid

Reacties
    3