1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    133
    28-05-2013

    Bericht van een zuster》Mijn grote beproeving met sihr....Waargebeurde verhaal....

    Mijn grote beproeving met sihr....Waargebeurde verhaal....
    Bericht van een zuster》Mijn grote beproeving met sihr....Waargebeurde verhaal....

    Bismillahi al Rahmani al Rahim, As salaat ou Sellem ala Rasoulilaah.

    As salaamoe aleykoum beste broeders en zusters.

    Dit verhaal wil ik met jullie delen opdat jullie hopelijk veel kracht en wijsheid uit kunnen halen.

    De Genade van Allaah is Nabij wat voor grote beproeving Hij ook heeft voor je.

    Mijn moeder werd de eerste doelwit, toen ze hertrouwde met een nieuwe man. Ik was 2 jaar. Haar ex schoonzus heeft gezworen dat ze haar leven zal verwoesten op een manier dat ze als een gek op straat zou lopen.

    Duistere zielen beste broeders en zusters.

    Mijn moeder had een bijzondere schoonheid, ieder die haar zag was verwonderd door haar bijzondere schoonheid en haar prachtige karakter.

    Goedheid wat ze voor een ieder koesterde.

    Mensen hielden veel van haar, dit omdat ze zuiver was in haar doen en laten.

    Dit kan vijandschap zijn voor zij die zwarte harten hebben en gevuld is met kwaadheid.

    Deze ex schoonzus wou mij niet en zei tegen me moeder plaats haar in een weeshuis.

    Mijn moeder ging daar natuurlijk niet mee akkoord. De vuur stak alleen maar meer en meer aan in deze duistere ziel.

    Mijn moeder was succesvol als het ging om de maatschappij vertegenwoordigen.

    Deze duistere vrouw had eten gebracht met sihr bij de bevalling van mijn broertje.

    Op het moment dat ze het at raakte mijn moeder in shock.... Haar toenmalige man ook, want het was niet iets natuurlijks wat te proeven was...

    Zo bleef ze doorgaan met foto's pakken van mij sihr te doen tussen me kleding.

    Dat terwijl ik vol onschuld zat. Klein meisje dat ik was. Wa Allaahu must3aane...

    Hen plannen maar Allaah de Almachtige Zijn plannen zijn de beste der planningen...

    Allaah de Alwijze heeft met Zijn toestemming deze sihr laten werken.
    Maar de sahir/tovenaar zal niet slagen.

    Mijn moeder werd enorm ziek, ze was de oude niet meer. Door deze misdaad groeide ik op zeer jonge leeftijd als wees. Zonder ouders. En dat terwijl me moeder niet meer de oude was. Onze moeder dochter band was ook definitief verwoest door deze sihr.

    Onze gezin is uit elkaar gehaald. De band met mijn broertje en ik zijn door deze sihr ook kapot gemaakt. Zo ook mijn broertje met mijn moeder.

    Kortom deze band die de gezin bij elkaar houdt is met de wil van Allaah uit elkaar gehaald.

    Al hamdoul lilaah alles met de Ultieme Wijsheid van de Barmhartige.

    Ik groeide in een zeer instabiele omgeving, mijn moeder kon door haar beproeving niet meer zorgen voor ons. Op mijn 17e jarige leeftijd ging ik op mezelf wonen dit door mijn extreme omstandigheden.

    Mijn leven was niet meer mijn leven maar gevuld met knopen die mijn blokkeerde in alle goedheid waar ik naar toe streefden.

    Op mijn 20e jaar na veel terugkeren tot de Barmhartige heeft Allaah mij de hidayaa/leiding geschonken naar islam.

    Subhanne Allaah het meest bijzondere is dat je met een andere wereld/van de djinns in aanraking komt en dit geeft je al yaqeen/overtuiging dat Allaah El Haaq/De waarheid is en Zijn deen|geloof waarheid is.

    Dit is de reden geweest dat ik met volle zekerheid had gekozen voor de deen Islam.

    Maar mijn beste broeders en zusters denk niet dat deze verhaal een happy ending krijgt bij het praktiseren.

    Mijn sihr begon zich juist kenbaar te maken. Zo extreem dat mijn strijd groter was dan ooit.

    Ik probeerde bij mijn moeder te wonen ondanks dat de sihr een negatieve straal tussen ons brengde, Probeerde ik te vertrouwen op Allaah.

    Woonde net weer in bij mijn moeder en haar sihr begon naar boven te komen bij mij omdat ik natuurlijk in een korte tijd heel praktiserende werd, werden deze helpers van iblies/de duivels woest.

    Het ging zo ver dat mijn edele moeder werd overgenomen en een grote mes pakte en zei: "het is voor mij toegestaan om jou te vermoorden." Op dat moment keek in haar ogen en begon te zien dat ze heel rood werden. Subhanne Allaah.

    Dat was voor mij ook een inkeer geweest dat ik moest vastbijten aan de Touw van Allaah met mijn achterste kiezen.

    Je komt in aanraking met een ongeziene wereld en deze onzichtbare vijanden kan je alleen verslaan met het schild van Taqwa/godsvrees.

    Hier was ik ook bewust van zoals in bekende authentieke hadith staat: "Waak over Allaah (Zijn voorschriften) en Hij zal over je waken, al zal de hele mensheid en de djinn bij mekaar komen om jou schade te berokkenen zij dit niet kunnen behalve als Allaah dit voor jou bepaald heeft en weet als de hele mensheid en djinn bij mekaar komen om jouw schade te berokkenen zij dit niet kunnen behalve als Allaah dit voor jouw bepaald heeft".

    Dus toen ging ik bij mijn oma wonen en ook daar waar de helpers van iblies bezig om duisternis te veroozaken zodat ik afhaak van het praktiseren.

    Ik wou uit deze zwarte put komen waardoor ik als een strijdlustige dienares moest overwinnen dit voor het waarborgen van mijn imaan.

    Vaak wouden ze me overnemen om af te haken van het praktiseren. Letterlijk hete kolen dat ik vasthield, maar Allaah de Rechtvaardige waakt over onze geloof als we oprecht en toegewijd blijven.

    Zoals Allaah zegt tegen iblies/de duivel toen hij zei dat Hij een ieder zal doen afdwalen :"behalve mijn oprechte toegewijde dienaren kan je niet afdwalen.

    Moge Allaah de Barmhartige ons tot hen doen laten behoren.

    Heb vaak de dood geproefd in mijn slaap deze vervloekte wezens kwamen mij op een onmenselijke manier aanvallen.

    Op een dag werd ik verblijd met een verheven droom die mij het licht weer liet zien in deze donkere, duistere tunnel.

    Namelijk onze edele profeet Mohammed صلى الله عليه وسلم vrede zij met hem kwam mij opzoeken.

    Op een manier dat alle puzzelstukjes bij elkaar liet komen in mijn ondraaglijke strijd.

    Hij صلى الله عليه وسلم gaf met zijn handen een ongekende kracht in mijn benen het was of de aarde onder mij ging beven. Me benen trilde, ik keek met veel bewondering naar hem صلى الله عليه وسلم Ik was verbaasd door wat me overkwam, en hij صلى الله عليه وسلم vrede zij met hem met zijn edele en verheven gezicht dat licht uitstraalde als de maan zei: "Ik ga met Allaah praten". En liep weer weg...

    Ik schrok wakker en dacht subhanne Allaah wat is mij overkomen?

    Deel 2 van mijn verhaal wordt vervolgd.....

    Moge Allaah Soubhanna wa Ta ala ons doen zegevieren. Ameen...

    Beste broeders en zusters wat ik jullie wou meegeven is, wat ook jouw beproeving mag zijn weet als je vastbijt aan de Leiding van Allaah je geëerd zal worden met datgene wat je hart verlangd.

    Hij is de Rechtvaardige en Hij laat de goede daden van Zijn dienaren niet verloren gaan. Blijf strijden voor Zijn zaak. Hij houdt van de dienaren die blijven terugkeren tot Hem en smeken om Zijn hulp.

    In shaa` Allaah in deel 2 zal ik jullie meenemen in een reis dat jullie de zoetheid laat ervaren van de geduld bij de beproevingen. En wat voor eer het is om beproefd te mogen worden met de meest grote beproevingen.

    Weet dat er een zuster is die adiyaas voor jullie vericht.

    Moge Allaah jullie doen verheven tot het allerhoogste in dit wereldse tot aan het Hiernamaals. Ameen.

    Jullie zuster in de deen.

    Wa salaamoe 3aleykoum.

    Deel dit verhaal met andere zodat andere broeders en zusters troost zullen proeven bij de tekenen van Allaah de Barmhartige en zoal onze edele profeet Mohammed صلى الله عليه وسلم zei, 'Degene die een ander tot goedheid aanspoort, zal dezelfde beloning krijgen als degene die naar zijn advies handelde, zonder dat er beloning afgaat van degenen die naar zijn advies handelde. (Sahih Muslim, Boek 34, Hadith 6470).

  2. #2
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Allahoema amien.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Allahoumma ameen!
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    133
    28-05-2013

    Djazaakoum Allaah ghairain, moge Allaah jullie zeer nabij zijn. Ameen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    133
    28-05-2013

    Deel 2 weer in zicht... Mijn beproeving met sihr... waargebeurd verhaal...

    Bismillahi- al-Rahmani Al-Rahim, as-salaat ou sellem ala rasoulilaah صلى الله عليه وسلم

    As salaamoe 3aleykoum beste broeders en zusters.

    Deel 2 is weer inzicht.

    Moet jullie eerlijk zeggen het is best zwaar voor mij om dit te schrijven.

    Vooral bij deel 1 kreeg ik het heel zwaar met mijn beproeving. Net als of we deze waarheid willen tegenhouden omdat, het zeer profijtvol kan zijn voor zij die ook in deze strijd zijn in shaa`Allaah.

    Dus de leden die me prive hebben bericht, kan de berichten niet beantwoorden omdat het dan heel zwaar wordt voor mij. Vergeef me hiervoor.

    Ik dank jullie voor jullie goedheid jegens mij. Moge Allaah jullie Nabij Zijn. Ameen.

    Deel 2 gaat nu verder in shaa`Allaah....

    Na de verheven droom van onze edele profeet Mohammed صلى الله عليه وسلم kwam diezelfde week kwam iets om me af in mijn slaap en ik kan je niet beschrijven hoe groot en krachtig deze wezen was, hij wou mijn leven ontnemen.

    Helse pijn dat ik ervaarde door deze vervloekte creatie. Net of een fatale stroom shock door mijn lichaam stootte. Mijn hart ging op een niet menselijk manier tekeer.

    Mijn ziel verliet op dat moment mijn lichaam. (Op weg naar de dood) Een stem in mij zei : "Moet ik deze wereld verlaten zonder afscheid genomen te hebben van mijn dierbare en mijn zieke moeder die ik dan alleen moet achterlaten?' Deze gedachten raakte me diep....

    Fraak s7aieb|scheiden van je dierbaren is het moeilijkste gedeelte.

    Een stem in mij zei: "Ik moet vechten om deze vervloekte krachtige wezen te verslaan met qalaam Allaah|woorden van Allaah".

    Ik begon met veel overhand wat hij had op mij, te reciteren Allaahu la ilaha ilaha huu en Allaahu akbaar. Hij begon te schreeuwen en te trillen dat als ware mijn lichaam deed beven en met de wil van Allaah werd hij verbrand en vernietigd....

    Ik werd wakker en was zo dankbaar dat ik nog leefde, helemaal in shock.

    Mijn geloof was nog nooit zo sterk geweest dan op dat moment.

    Beste broeders en zusters , terwijl ik dit vertel kan ik nog steeds niet geloven dat ik dit had meegemaakt, maar degenen die in een gelijkwaardige beproeving zitten begrijpen wat ik bedoel.

    Het is een nare dimensie dat gevuld is met kwaadheid.

    Al hamdoul lilaah ik dank Allaah voor deze bijzondere beproevingen.

    Het is echt een gunst geweest dat Hij de Alwijze mij heeft uitgekozen om deze beproevingen te krijgen en dit überhaupt te mogen meemaken.

    Ieder wordt beproefd naar zijn imaan. Ik hoop dat dit een goed teken is en dat dit mijn sleutel mag zijn naar het Paradijs...

    Het eeuwigdurende geluk.... Ya Allaah verenig ons in het Paradijs. Ameen..

    Uiteindelijk wat nemen we me mee? Elke mens is in verlies, behalve zij die geloven en goede daden verichten.

    Het zijn de geduldige zoals Allaah de Verhevene zegt in de Quraan grenzeloos worden beloond met het Paradijs.

    Moge Allaah de Verhevene ons tot hen laten behoren. Ameen.

    Ik heb een geleerde gevraagd over mijn droom over onze edele profeet Mohammed صلى الله عليه وسلم , hij zei standvastigheid is wat je van de Almachtige hebt verkregen.

    Nu als ik terug denk aan dat moment , sta ik verbaasd hoe ik met mijn beperkte capaciteiten deze vervloekte wezen heb verslagen. , Qalaam Allaah|de woorden van Allaah is natuurlijk het antwoord.

    De meest krachtige wapen wat een gelovige kan beschikken.

    En soms hoor je van de zusters of broeders als je adkaar/smeekbeden dat je niet wordt geraakt door sihr, het is met de toestemming van Allaah dat je wordt geraakt. Al doe je adkhar woodoo en andere zaakjes. Als Allaah het wilt zal het je als nog raken. Dit natuurlijk met een wijsheid dat verder gaat dan onze beperkte begrip.

    Er treft ons geen ramp behalve als Allaah het voor ons heeft voorgeschreven.

    En uiteraard de adkhaar|bescherming verzen en woodoo is wel onze wapen, en vertrouwen in Allaah is wat we moeten met dit schild. Maar het begrip dat Allaah het met Zijn toestemming laat gebeuren moet we niet voorbij gaan ook als je adkhaar en woodoo hebt gedaan.

    Dat heb ik wel geleerd uit mijn beproeving, heb ooit een mooie overlevering gelezen dat als je ayat el Qursi reciteert en met woodoo slaapt een engel over je komt waken behalve als Allaah Zijn toestemming geeft om jou te beproeven.

    Diezelfde nacht wou Allaah de Alwijze mij onderwijzen, en kreeg met mijn woodoo en adkar/bescherm versen van de Quraan toch een zware aanval subhanne Allaah. Het was net of Hij deze hadith wou bevestigen op deze manier en mijn hart op deze manier standvastig wou maken....

    Diezelfde nacht ging Hij de Barmhartige mijn hart verzachten met een mooie droom over de engelen, dat ze me als ware op hen handen gingen dragen... subhanne Allaah hoe Rechtvaardig de Barmhartige is. Hij compenseert onze leed met iets beters....

    Deel 3 wordt vervolgd...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    133
    28-05-2013

    Al hamdoulilaah

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    133
    28-05-2013

    Deel 3 is weer in zicht...

    Bismillahi Al-Rahmani Al-Rahim, as salaat ou sellem ala rasoulilaah.

    De aanwezigheid van de Barmhartige.

    Het moment dat Allaah mij bloot stelde aan beproevingen die mijn leven overheersde, ervaarde ik ook Zijn Aanwezigheid zeer nabij, op een manier zoals nooit tevoren.

    Ik werd bijna elke nacht vanaf mijn 19 tot mijn 25 beproefd met het waarnemen van de andere wereld. Met andere wereld bedoel ik dat ik werd blootgesteld aan de wereld van de shaytain en hen helpers aldus de werkers van de sahir. Zware en extreme aanvallen.

    Ook werd ik beproefd met de ergste vorm, asheeq|verliefde djinn zie bij sunnah dokter, het boek handleiding wat dit inhoud.(de meest hardnekkige soort waar je mee in aanraking kunt komen)

    Wil niet te diep gaan maar de meest onmenselijke zaken heb ik meegemaakt. Als het gaat om de aanvallen waar ik vaak de dood proefde tot aan dat ik helemaal werd uitgeschakeld door iblies en zijn helpers, werkers van de sahir.

    Mijn leven was niet meer de mijne maar in teken van hen aanwezigheid en oorlog dat ze met me hadden verklaard juist omdat, ik me probeerde vast te bijten aan het geloof. Een duistere put waar ik in geklemd werd.

    Als het ging om mijn familie, dat ze grote fitna brachten tussen mij en hen tot zusters en mijn beste "vriendinnen" die mij vals hebben beschuldigd door mijn beproeving en mijn vijanden werden door de listen van iblies en de werkers van de sahir. Haat is wat ze naar me kregen, het was of hen gedaante zich voordeed in hen visie naar mij. Waar ik me zicht naar wenden ervaarde ik knopen. Overheerst door een negatieve straal dat me leven een hel maakte.

    Mijn vader was ook prooi van de sihr, dit omdat er ook tussen ons is gedaan.

    Me vader en zelfs zijn vader hadden een haat gevoel tegenover me en gingen daardoor uit het niets contact verbeken. Iets wat niet menselijk is. Ondanks dat ze de contact verbraken, probeerde ik het kwade met het goede te beantwoorden door wel contact met hen te zoeken.

    Mijn opa heeft me vaak weggestuurd op een manier dat je zag dat het niet menselijk was met veel haat naar mij toe. De broertje van mijn vader was de enige die aan me zijde was en zei ook over mijn opa, wanneer fulaana komt dan krijg ik een verstikkende gevoel en afkeer naar haar.

    Zo zie je maar de strategieën van deze vervloekte wezens, ze wouden me van alle kanten benauwd maken zodat hen overwinnen. Zoals een broeder in deze forum zo mooi uitlegde.

    Hoe meer je vastbijt aan Allaah hoe meer je ze pijnigt en zo werd mij oorlog ook steeds groter.

    Terug naar het verhaal van mijn vader, mijn vader ben ik mijn hele leven uit het oog verloren tot mijn 19e heeft Allaah mij met hem in contact gebracht.

    Hij woont in Egypte is ook van Egyptische afkomst.

    Ook hij heeft het heel zwaar mee. Nu als ik over schrijf voel ik een enorme druk en het liefst wil ik schreeuwen. (Niet ik maar die djinns die woedend worden omdat ik de waarheid naar buiten breng)

    Het is dat de Rahma van Allaah mij nu staande houdt.

    Ik ben ook echt die strijd aangegaan met hen, en heb me nooit overgegeven aan het kwaad wat ze me hebben willen aandoen. Een onzichtbare oorlog dat ik aan het voeren ben.

    Heb daarom ook de weg van genezing gezocht door Hijama te doen rokia bij mezelf, beste manier zoals de profeet Mohammed vrede zij met hem zei, in Riyaad ou salihine, authentieke overlevering dat 70.000 mensen zullen het paradijs binnen treden zonder berekening, en dat zijn zij die geen rokia zoeken door hen rots overtuigende vertrouwen in Allaah de Verhevene.

    Zie hier een prachtige beschrijving van Ibn Qayim Rahimou Allaah over zij die tot 70.000 mensen behoren, Ibn ul-Qayyim zei: "Deze mensen zullen het Paradijs binnentreden zonder Rekenschap af te leggen vanwege hun perfectie in hun Tawhied, daarom beschreef hij (vrede zij met hem) hen als mensen die anderen niet vragen om Roeqya voor hen te doen. Hij (vrede zij met hem) zei ook: "En zij leggen hun vertrouwen (volledig) in Allah." Vanwege hun complete vertrouwen in hun Heer, hun tevredenheid met Hem, hun geloof in Hem, hun welbehagen met Hem en het zoeken naar hetgeen zij behoeven bij Hem. Zij vragen geen andere mensen om iets, of dit nu om Roeqya gaat of om iets anders, en zij worden niet beïnvloed door voortekenen en bijgeloof wat hen ervan weerhoudt om dat te doen wat zij willen, omdat bijgeloof afbreuk doet aan Tawhied en het verzwakt."

    (Zaad ul-Macaad, boekdeel 1, blz.475)

    Ik vraag Allaah ons tot hen te laten behoren. Ameen.

    Daarom advisieer ik ook aan de broeders en zusters op deze wijze te werk gaan, er schuilt een enorme goedheid hier achter.

    Het is Allaah die ons Geneest, wanneer Hij wilt, bi idnilaah met Zijn toestemming.

    Dat heb ik ook echt ervaren toen ik deze strijd aanging het was een troost voor mij als ik zag dat de shifa nog niet was gekomen. Dit met Zijn Ultieme wijsheid.

    Op een dag kreeg ik een ingeving dat ik de hele Quraan memoriseren, dit is mijn rahma en verlossing dat ik kan verwerven op deze wereld en het Hiernamaals.

    De Aanwezigheid met Allaah was het mooiste wat me overkwam doormiddel deze beproevingen, dus wou ik Hem benaderen met datgene waar Hij van houdt.

    De weg van de Quraan en ernaar handelen, en Allaah op de beste wijze aanbidden in shaa'Allaah.

    Op het moment dat ik de intentie had genomen om ervoor te gaan werd ik van alle kanten bestreden. Omdat de cyclus die je reinigt op weg de weg van Allaah de meest krachtige vorm voor genezing en overwinning is, vooral de het memoriseren van de hele edele Quraan.

    Dat proefde ik ook echt als het ging om hen listen...

    Zoals Allaah zegt, "En Wij zenden (datgene) van de Quraan neer wat een Genezing en Genade voor de gelovigen is. (Soerat al-Israa '82)

    Dit werd op een nog extreme vorm kenbaar, dit toen ik me had aangemeld voor deze hifd progamma om de Quran binnen drie jaar uit het hoofd te leren.

    Wat voor oorlog ik aanging..Ya Allaah...

    Toen werd ik ook gelijk beproefd met een erge vorm van epilepsie niet de medische maar die van de djinn(zoals Sheikh Ibn tayimaah deze soort beschreef) ook ging ik niet schuimen maar wel lag ik verlamd op de grond als ik neerviel.

    Half uur a drie kwartier kwam ik niet bij. Ik hoorde alles maar kon niet praten. Was helemaal verlamd.

    Het werd zo extreem dat ik meer dan 50 keer neerviel in vijf dagen tijd soms wel 30 keer op een dag.

    Zo erg dat het ook op straat gebeurde, de ambulance is ook vaak voor mij gekomen. Maar tuurlijk konden ze niks constateren.

    Voor de broeders en zusters die het niet wisten Ibn tayimaah rahimou Allaah heeft het mooi uitgelegd wat deze vormen inhouden. Had de bewijsvoering ooit opgeslagen alleen kan het niet meer terug vinden. Wie mij daarbij kan versterken graag.

    Het was werkelijk een zware beproeving voor me. Het ging op zo een extreme manier aan toe, dat ik niet meer de deur uit kon. En ook niet meer verder kon gaan met deze hifd memorisatie programma.

    Dit was met de wil en de Ultieme wijsheid van de Barmhartige.

    Het moment toen ik zo zwaar werd beproefd, werd ik verblijd met een ro'ia een droom van de Barmhartige.

    Deze droom was dat de hele Quraan als een nour draaide om mijn hart en mijn naam stond erin geschreven. Het vestigde stevig in mijn hart en de gelukzaligheid van deze hele edele Quraan in mijn borst was te proeven.

    Allaah de Verhevene gaat met een wijsheid te werk dat verder gaat dan onze begrip. Ook accepteerde ik Zijn voorbeschikking hoe zwaar het ook was.

    Ik weet dat Allaah de Rechtvaardige is en Hij mij niet zo op deze wijze zal achter laten.

    Zoals in hadith Qudsi(Goddelijke overlevering) staat, ' ik ben voor mijn dienaar zoals Hij denkt over mij'.

    Het verhaal werd uiteraard steeds mooier , en de Rechtvaardigheid van de Barmhartige was sterk te proeven....

    Deel 4 wordt vervolgd....

  8. #8
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Soebhana allah hoe kan een mens zoveel haat hebben.
    Yarabi ik hoop dat allah diegene zwaar gaat straffen in deze wereld en wat hierna komt!
    Allahoema ameen

    Moge allah jou hiervoor allemaal belonen inshallah ameen