1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Famke Louise: nooit iets gebeurd tussen Ali B en mij

    Famke Louise heeft geen vervelende dingen meegemaakt met haar voormalige manager Ali B.





    Dat vertelt de zangeres woensdagavond in reactie op een video van juicekanaal Roddelpraat.

    Daarin liet presentator Dennis Schouten een nummer van haar horen waaruit volgens hem kan worden opgemaakt dat Famke Louise door de rapper is misbruikt. "Dat is absoluut niet waar", zegt de zangeres. "Sterker nog, er is nog nooit iets gebeurd, er is nog nooit iets voorgevallen tussen mij en Ali."

    De rapper, die door oud-kandidaten van The Voice of Holland wel wordt beschuldigd van seksueel wangedrag, heeft de zangeres "altijd met respect" behandeld. "Ik heb nooit dingen op een vervelende manier ervaren."

    Stappen
    Het nummer dat in Roddelpraat te horen is, had Famke Louise voor zichzelf opgenomen nadat ze had gebroken met haar manager. Ze was boos en wilde dingen van zich af schrijven. Daarna is het volgens haar ook weer goed gekomen met Ali B.

    De zangeres is boos op de makers van Roddelpraat. Ze is van plannen stappen te gaan ondernemen. "Want het is echt wel een inbreuk op mijn privacy."

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    Duidelijk dat ze Ali b gewoon willen kapot maken. Allah heeft het zo gewild.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.291
    01-07-2021

    Nu is die documenteren over zijn vader verwijderd uut videoland. Hij moest niet zo praten over zijn vader.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.394
    16-07-2019

    Famke Louise heeft geen vervelende dingen meegemaakt ze vond het allemaal goed !!!!!!

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Ali P

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door MevrNerd Bekijk reactie
    Duidelijk dat ze Ali b gewoon willen kapot maken. Allah heeft het zo gewild.
    Je moet het niet gaan sugarcoaten voor dat soort figuren. Het moet je dochtertje maar zijn, Billahi al 3adheem ik vermoord hem op een manier die internationaal viral gaat.

    We zijn allemaal wel eens een keertje geil maar ik ga geen enkel vrouw dwingen, chanteren enzo. Eerst mag ze van mij een soa test doen en dan pas kan de rit beginnen. Met gordel natuurlijk om dodelijke ongelukken te voorkomen