1. #1471
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Haha, ik wil ze binnenkort allemaal verwijderen van mijn telefoon. Het zijn er duizenden.

  2. #1472
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Ik had me vanochtend ook verslapen, gebeurd me nooit. Maar ja, te laat naar bed he
    HAGENEESJE

  3. #1473
    MVC Lid

    Reacties
    186
    22-04-2017

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Haha, ik sta ook altijd op wanneer het al bijna te laat is. Dit zijn mijn wekkers van vandaag en morgen. Vandaag ging het al mis, maar voor morgen vraag ik iedereen thuis om mij wakker te maken. Mijn ouders zusjes en broertje.



    Ja, dat is echt zo! Zodra die wekker afgaat komt pas de lekkerste slaap.
    Hahahhaha ja het grappige is dat als je juist bezorgd bent dat je in de ochtend niet op kan staan je hele nacht allert blijft en minder goed of diep slaapt waardoor die slaap in de ochtend het zoetst is.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #1474

  5. #1475
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door Chahid_of_niet Bekijk reactie
    Hahahhaha ja het grappige is dat als je juist bezorgd bent dat je in de ochtend niet op kan staan je hele nacht allert blijft en minder goed of diep slaapt waardoor die slaap in de ochtend het zoetst is.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Haha, precies! Of je wordt net 2 minuten voordat je wekker af gaat wakker. Wollah ik geniet zwaar van die 2 minuten. Lijkt voor mij net een uur.

  6. #1476
    MVC Lid

    Reacties
    186
    22-04-2017

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Haha, precies! Of je wordt net 2 minuten voordat je wekker af gaat wakker. Wollah ik geniet zwaar van die 2 minuten. Lijkt voor mij net een uur.

    Ja normale mensen denken als ze twee minuten ervoor wakker worden het je tijd om op te staan wij denken shit nog twee minuten kan ik slapen !!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #1477
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door Chahid_of_niet Bekijk reactie
    Ja normale mensen denken als ze twee minuten ervoor wakker worden het je tijd om op te staan wij denken shit nog twee minuten kan ik slapen !!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Hahaha, ja wollahila! Keh die 2 minuten, pfieuww. Alsof ik uitslaap. Sommige mensen staan gelijk netjes op, want die 2 minuten boeit niet. Maar mij boeit het kapot veel. En niet eens alleen in die vroege, zure ochtenden, maar ook gewoon als ik zo rond 11:00 moet opstaan. Ik geniet van elke seconde slaap. Mijn ouders begrijpen nooit waarom ik nog om 11:00 wekker zet. Uhm, because ik slaap anders gewoon door tot een uur of 2?

  8. #1478
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Ik had me vanochtend ook verslapen, gebeurd me nooit. Maar ja, te laat naar bed he
    Haha ja erg he. Ik ga altijd laat naar bed. Ik moet mezelf aanleren om vroeg naar bed te gaan.

  9. #1479
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Ik wil mijzelf verplichten om nu te gaan pitten.

    100% dat ik gwn wakker lig tot fadjr
    HAGENEESJE

  10. #1480
    MVC Lid

    Reacties
    186
    22-04-2017

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Hahaha, ja wollahila! Keh die 2 minuten, pfieuww. Alsof ik uitslaap. Sommige mensen staan gelijk netjes op, want die 2 minuten boeit niet. Maar mij boeit het kapot veel. En niet eens alleen in die vroege, zure ochtenden, maar ook gewoon als ik zo rond 11:00 moet opstaan. Ik geniet van elke seconde slaap. Mijn ouders begrijpen nooit waarom ik nog om 11:00 wekker zet. Uhm, because ik slaap anders gewoon door tot een uur of 2?

    Ik heb zelfs in de namiddag wekker soms heb ik late dienst vergeet ik dat ik moet gaan werken!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #1481
    MVC Lid

    Reacties
    186
    22-04-2017

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Ik wil mijzelf verplichten om nu te gaan pitten.

    100% dat ik gwn wakker lig tot fadjr




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #1482
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  13. #1483

  14. #1484

  15. #1485