1. #961
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Ooh haha. Deed ik ook vroeger. Is mij twee keer gelukt. Voelde me echt slecht de volgende dag.

    Jouw onderdelen zijn niet vervangbaar.
    Twee keer? Amateur. Herinner me nog dat ik een klasgenoot een gevaarlijke tentamen had geskipped. We kwamen elkaar tegen in de stad, en gaven elkaar een dikke smile. Ha. Goeie tijden.

    Damd. Die is smooth hoor. Krijgt een dikke 9.

  2. #962
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017


  3. #963
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Twee keer? Amateur. Herinner me nog dat ik een klasgenoot een gevaarlijke tentamen had geskipped. We kwamen elkaar tegen in de stad, en gaven elkaar een dikke smile. Ha. Goeie tijden.

    Damd. Die is smooth hoor. Krijgt een dikke 9.
    Ondanks dat ik KO was, voelde ik me echt een prof. Ha, je laat me echt lachen. Wat een baas. En hoe zat het met jou "afkijktrucs"?

    Thanks hoor, thanks.

  4. #964
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016


  5. #965
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016


  6. #966
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Ondanks dat ik KO was, voelde ik me echt een prof. Ha, je laat me echt lachen. Wat een baas. En hoe zat het met jou "afkijktrucs"?

    Thanks hoor, thanks.
    Gevaarlijk hoor. Daar begon het allemaal al. En kijk hoe badass je nu bent. Je plaatst meme's om 12:00 op een fora vol Marokkanen. Haha we moesten wel. Uitslapen tijdens belangrijke schooldagen was net XTC.

    Mijn "afkijktrucs". Waar moet ik beginnen. Inspector gadget en james bond zouden zwijmelen als ze me zagen. Een van mijn beste was expres keihard niezen en dan mijn pen zogenaamd laten vallen naast iemand zijn of haar tafel. Je hebt dan een paar seconde om het te scannen en diegene als dank een knipoog te geven.

    Je bent goed bezig.

  7. #967
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Gevaarlijk hoor. Daar begon het allemaal al. En kijk hoe badass je nu bent. Je plaatst meme's om 12:00 op een fora vol Marokkanen. Haha we moesten wel. Uitslapen tijdens belangrijke schooldagen was net XTC.

    Mijn "afkijktrucs". Waar moet ik beginnen. Inspector gadget en james bond zouden zwijmelen als ze me zagen. Een van mijn beste was expres keihard niezen en dan mijn pen zogenaamd laten vallen naast iemand zijn of haar tafel. Je hebt dan een paar seconde om het te scannen en diegene als dank een knipoog te geven.

    Je bent goed bezig.
    Started from the bottom, now I'm a little bit above the bottom. Mijn gallerij zit vol met memes. Ik moest ze ergens kwijt. Uitslapen wanneer je een tentamen had is wel baas hoor. Je leerde zeker nauwelijks.

    Haha. Dat is een goeie. Jij had zeker ook van die klasgenoten die durven en gunnen.. Ik heb alleen pussy's en misgunners gekend.

    Vinnik ook. ;o

  8. #968
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Started from the bottom, now I'm a little bit above the bottom. Mijn gallerij zit vol met memes. Ik moest ze ergens kwijt. Uitslapen wanneer je een tentamen had is wel baas hoor. Je leerde zeker nauwelijks.

    Haha. Dat is een goeie. Jij had zeker ook van die klasgenoten die durven en gunnen.. Ik heb alleen pussy's en misgunners gekend.

    Vinnik ook. ;o
    Keep on climbing little grasshopper. Story of my life. Op mijn oude telefoon had ik er pas veel.. 1600? Zoiets. Was gruwelijk lekker. Ik was die gene die altijd 3-4 dagen van te voren ging leren alsof zijn leven er vanaf hing. Rode ogen alles. Droeg soms gewoon een zonnebril terwijl het niet eens zomer was voor mensen dachten dat ik wat had gesnoven.

    Wij waren gunners. Maar je had ook van die goody two shoes type's die met hun onzin kwamen en misgunde. Het was nooit moeilijk of zo, maar een kwestie van lui zijn. Die moet je aanpakken. Streng aankijken. Laten zien we de baas is, en als jij wat opeist, dat je het gaat krijgen.

    Nog even en je krijgt een sticker van me.

  9. #969
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Ik hou van alle kleuren en rassen. Maar deze is wel gruwelijk.


  10. #970
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Haha hij is erg, maar wel grappig. Fout grappig.
    HAGENEESJE

  11. #971
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Eerlijk gezegd, lach ik me kapot
    HAGENEESJE

  12. #972
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Ja lach maar voor nu. Straks komen de hollandiyen meme's.

  13. #973
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Ja lach maar voor nu. Straks komen de hollandiyen meme's.
    Haha bring it on, ik kan het hebben.
    HAGENEESJE

  14. #974
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Keep on climbing little grasshopper. Story of my life. Op mijn oude telefoon had ik er pas veel.. 1600? Zoiets. Was gruwelijk lekker. Ik was die gene die altijd 3-4 dagen van te voren ging leren alsof zijn leven er vanaf hing. Rode ogen alles. Droeg soms gewoon een zonnebril terwijl het niet eens zomer was voor mensen dachten dat ik wat had gesnoven.

    Wij waren gunners. Maar je had ook van die goody two shoes type's die met hun onzin kwamen en misgunde. Het was nooit moeilijk of zo, maar een kwestie van lui zijn. Die moet je aanpakken. Streng aankijken. Laten zien we de baas is, en als jij wat opeist, dat je het gaat krijgen.

    Nog even en je krijgt een sticker van me.
    Ja, ik heb er ook duizenden. Elke meme die ik tegenkom op social media, sla ik op. Het is een soort automatisme geworden. Haha, jeetje. Jij bent wel next level hoor. Uiteindelijk voor een goed resultaat. Daar doen we het voor.

    Die goody two shoes type's waren wel lachen. Altijd doen alsof ze niks weten en jou liever zien falen dan slagen. Precies, die luiheid en geen motivatie.

    Een sticker met mijn naam svp.

  15. #975
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016