1. #16
    bijna afgekicked

    Reacties
    4.580
    25-06-2004

    Citaat Geplaatst door DKNY_A
    helaas heb ik aan de lijven ondervonden dat dit niet waar is. Je man moet goed zijn... je trouwt neit met zijn vader of moeder! Ik had schatten van een schoonouders en schoonzus ... maar hij was alles behalve goed, wat zijn ouders ook zeiden of deden!
    Moeilijk hoor... Moge Allah hem en ons allemaal leiden...

  2. #17
    bijna afgekicked

    Reacties
    4.580
    25-06-2004

    Citaat Geplaatst door Miss_Magrebia
    We zijn het met mekaar eens? Topic gesloten
    haha is goed baas

    gooi er maar een slotje op...

    Weet je eigenlijk praat nooit iemand over zijn twijfels he... ook wel begrijpelijk natuurlijk..maar ja zo merk je dus dat veel meer mensen hier over nadenken...

  3. #18
    bijna afgekicked

    Reacties
    4.580
    25-06-2004

    Citaat Geplaatst door Miss_Magrebia
    Ieder heeft zijn M'Ktab de een accepteerd het, de ander wil het niet zien/accepteren


    check deze Doe`aa het is van een zuster genaamd Latifa en ik vind het zo Mashallah... Moge Allah haar belonen voor haar sterke Imaan..

    "O Allah, laat ons niet bidden om gevrijwaard te worden voor gevaren,
    maar om ze zonder angst tegemoet te treden.
    Laat ons niet vragen dat onze pijn verzacht wordt,
    maar dat we moed zullen hebben erdoor heen te gaan.
    Laat ons niet angstig smeken om gered te worden,
    maar smeken om geduld en de rust om op Uw te vertrouwen.
    Laat ons geen zwakkelingen zijn, die alleen in voorspoed Uw genade voelen.
    Maar laat ons het houvast van Uw hand voelen in onze mislukkelingen,
    " Amien, Amien, Amien.


  4. #19
    mmmm

    Reacties
    7
    22-03-2005

    Citaat Geplaatst door UndercoverAngel
    Ik zou er mee wachten en elkaar eerst goed leren kennen. Ik kende mijn man voor mijn huwelijk al en toch willen we nog even wachten met kinderen.


    .:UcA:.

    o wat mooi gezegd

    yallah salam
    meryem

  5. #20
    AlhamdoulilahYaRab<3

    Reacties
    24.230
    30-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DKNY_A
    Ook istikharaah kan anders uitpakken , heb t zelf meegemaakt
    Na mijn salaat had ik alsmaar goed gevoel ... en toen ik na 2 1/2 jaar ongelukkig getrouwd te zijn weer salaat elistikhara heb gedaan kreeg ik maandenlang t teken dat ik moest scheiden!

    Istikharaah mag je niet in twijfel trekken. Istikhaar is een leidraad, een raad van Allah swt.
    Feit dat je dit spijtig genoeg hebt moeten meemaken kan deel uitmaken van een groter plan dan je zelf denkt, Allahou a3lam. Soms pakken de zaken niet hoe we willen maar kan wel tegelijk je ziel en imaan opvoeden met deze ervaring.

    Allahou A3lam.

    Heb ook altijd istikharaah gebruikt en het is me éénmaal heel duur komen te staan maar ik begrijp nu, jaren later, het 'waarom'. Alhamdoulilah kan ik achteraf maar zeggen.

    Veel sterkte

    11/01/10: tahar alhamdoulilah**27/01/10 Kruipen **24/03/10 eerste stapjes

  6. #21
    AlhamdoulilahYaRab<3

    Reacties
    24.230
    30-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DKNY_A
    Ik breng t ook absoluut niet in twijfel... tenminste nu niet meer... maar heb daar lang over nagedacht.... en me afgevraagd Waarom... nu besef ik dat allah s.w.t. dingen niet voor niets doet.... hier zal vast meer achter zitten.... alhamdeolilaah is de 2 1/2 jaar een hele wijze les voor mij geweest.... en kan ik alleen maar zeggen dat ik er van gegroeid ben... qua kracht... qua imaan.. qua alles alhamdoelilaah......

    Thanks
    Allah ma3aak inshAllah.


    Alhamdoulilah.

    11/01/10: tahar alhamdoulilah**27/01/10 Kruipen **24/03/10 eerste stapjes