1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    97
    26-04-2004

    eiwit voor je gezicht..?

    kan iemand me uitleggen hoe dat in zn werk gaat, wil het strax uitproberen namelijk!
    respect!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    546
    11-04-2005

    ze zeiden dat het littekens vervagt, maar nu weet iknie tof het wel helpt

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    97
    26-04-2004

    maar ik weet niet hoe te gebruiken..
    respect!

  4. #4
    Facing The Sadness..

    Reacties
    516
    04-04-2005

    Je verwijdert het eigeel weg en doet het eitwit bv. in een kommetje en dan moet je een soort van kwastje hebben (oude poederkwast ofzo -schoon-) en dan moet je het eiwit ermee op je gezicht smeren en laten opdrogen want ong.15min. duurt en dan ermee slapen en s ochtends met lauw water wassen
    - - - - - - - - - ''Love is only true.. If their worth the tears after'' - - - - - - - - -

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    97
    26-04-2004

    ohhh maar ik gebruik ook een geneesmiddel kan ik die van te voren opdoen?
    enryderm namelijk..
    respect!

  6. #6
    Facing The Sadness..

    Reacties
    516
    04-04-2005

    ja natuurlijk zolang je gezicht schoon is van make-up of dergelijke en dan voordat je gaat slapen kan je het erop doen.. ik doe ook van te voren dagcreme dus het kan
    - - - - - - - - - ''Love is only true.. If their worth the tears after'' - - - - - - - - -

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    97
    26-04-2004

    1000 maal dank schatje!
    respect!

  8. #8
    ..

    Reacties
    5.484
    19-10-2003

    helpt dat dan?

    Ach zó


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    546
    11-04-2005

    hallo
    dat is toch voor littekens

  10. #10
    Facing The Sadness..

    Reacties
    516
    04-04-2005

    Het is niet alleen voor littekens .. als je een droge huid hebt helpt het om het weer zachter te maken en om eventueel uitslag zoals acne te voorkomen
    - - - - - - - - - ''Love is only true.. If their worth the tears after'' - - - - - - - - -

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5
    08-09-2003

    Stinkt het niet als je ermee moet gaan slapen???

  12. #12
    Facing The Sadness..

    Reacties
    516
    04-04-2005

    Citaat Geplaatst door tamzaatje
    Stinkt het niet als je ermee moet gaan slapen???
    Nej het is alleen koud .. je ruikt het helemaal niet.. je voelt je gezicht wel strakker worden .. dus niet praten of lachen !!
    - - - - - - - - - ''Love is only true.. If their worth the tears after'' - - - - - - - - -

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.496
    30-10-2001

    he dames, ik gebruik het nu al weken en merk zeker verschil
    Geloven is niet het wensen ernaar,
    maar is datgene wat is ingeplant in de ziel en zich laat bevestigen door daden.
    Het wensen alleen misleidt de mens, zodat wanneer zij dit leven verlaten, nog niet een goede daad hebben verricht. Zij zullen zeggen "Wij eerbiedigen Allah" maar zij liegen. Wanneer zij Allah geerbiedigd zouden hebben, zouden zij goede daden hebben verricht.
    Profeet Mohammed Vrede zij met hem.

    HIJAAB ONZE BESCHERMING!!

  14. #14
    bijna afgekicked

    Reacties
    4.580
    25-06-2004

    Citaat Geplaatst door Precious*
    Het is niet alleen voor littekens .. als je een droge huid hebt helpt het om het weer zachter te maken en om eventueel uitslag zoals acne te voorkomen
    o serieus? nooit van gehoord...

  15. #15
    tangaouiagirl

    Reacties
    83
    14-05-2005

    dames ik heb kleine puistjes op me face niet veel maar tog. helpt eiwit egt????