1. #46
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Citaat Geplaatst door Bilal_bin_Mohamed Bekijk reactie

    Ik heb meer respect voor zusters zoals tranen dan dat zooitje daaro:

    Maar er is nog een ander kwestie.


    Shaych `Abdoer-Razzaaq al-Badr (حفظه الله) zei:


    Wanneer een moslim zich samen met zijn vrouw en kinderen in zijn huis bevindt en vervolgens komen er tirannen binnen die moslims zijn. Zij wensen zijn geld te pakken, hem te doden en het eer van zijn vrouw te schenden. Zij bevinden zich binnen in zijn huis en zij wensen al deze dingen te doen. Vervolgens ziet hij verderop een groepje ongelovigen in zijn buurt en vraagt hen dan om hem te helpen om dit kwaad te verhelpen. t=5472299&p=131229564&viewfull=1#post131229564[/URL]
    De ironie



    Nasser al-Awlaki kwam via nieuwsberichten te weten dat zijn 16-jarige kleinzoon Abdulrahman, door een Amerikaanse drone om het leven was gebracht. De drone trof Abdulrahman samen met minimaal zes andere burgers toen ze in Jemen in een restaurant aan het dineren waren.

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Citaat Geplaatst door Bilal_bin_Mohamed Bekijk reactie
    En dat zegt iemand die zeker politicologie heeft gestudeerd en van alle daden de regelgevingen op basis van de Koran en Soennah kent en de voordelen tegen de nadelen kan opwegen en en en NOT
    Droom lekker zacht verder als allah wilt zal die je ogen openen voor de feiten en anders slaap je lekker verder door.

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Citaat Geplaatst door Bilal_bin_Mohamed Bekijk reactie
    Genitalia bestuurde hem
    Sektelid ben je en een khaariji door zo te spotten met het bloed van deze jonge moslim broeders van je

  4. #49
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    de Profeet (saw) heeft gezegd: “Voorwaar, Allah ‘Azza we Djal zal geen volk bestraffen voor de handelingen van slechts enkelen onder hen, totdat zij (het volk) de moenkar (het slechte, het kwade, het niet regeren met Islam) onder hen waarnemen en zij (het volk) dit niet veranderen alhoewel zij in staat zijn dit te veranderen. En als zij de moenkar niet veranderen dan zullen de mensen als gemeenschap bestraft worden tezamen met de enkelen (die de moenkar doen).” (Ahmed).

  5. #50
    nish teta emzer

    Reacties
    2.320
    08-05-2007

    Citaat Geplaatst door Bilal_bin_Mohamed Bekijk reactie
    Ik heb gegoogled maar niet gevonden wat ik zelf zei.

    Ik ga het wel vragen in shaa-e Allaah.
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Arab_Peace_Initiative


    The Arab Peace Initiative (Arabic: مبادرة السلام العربية‎‎), also known as the "Saudi Initiative", is a 10 sentence proposal for an end to the Arab–Israeli conflict that was endorsed by the Arab League in 2002 at the Beirut Summit and re-endorsed at the 2007 Arab League summit.[1] The initiative calls for normalizing relations between the Arab region and Israel, in exchange for a full withdrawal by Israel from the occupied territories (including East Jerusalem) and a "just settlement" of the Palestinian refugee problem based on UN Resolution 194.
    Ik kom tot de conclusie dat de kennis der mensen tweedelig is, en dat is al: een waarheid die men niet kan achterhalen en onzin waarvan kennis u niet baten zal.

    Abu-l-Walid al-Waqqashi

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Up


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  7. #52
    Millatu Ibraheem

    Reacties
    749
    27-04-2014

    Citaat Geplaatst door almohad Bekijk reactie
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Arab_Peace_Initiative


    The Arab Peace Initiative (Arabic: مبادرة السلام العربية‎‎), also known as the "Saudi Initiative", is a 10 sentence proposal for an end to the Arab–Israeli conflict that was endorsed by the Arab League in 2002 at the Beirut Summit and re-endorsed at the 2007 Arab League summit.[1] The initiative calls for normalizing relations between the Arab region and Israel, in exchange for a full withdrawal by Israel from the occupied territories (including East Jerusalem) and a "just settlement" of the Palestinian refugee problem based on UN Resolution 194.
    Dikgedrukte = tahaakum ila taghout
    Zij zeiden tegen hem 'Je handelt in strijd met wat de geleerden zeggen' terwijl zij niet door hebben dat zij in strijd met de Qur'an handelen. Ik handelde in tegenstrijd met wat de geleerden zeggen, maar jullie handelen in strijd met de woorden van diegene die met de Qur'an is gekomen. - ibn al Qayyim

  8. #53
    nish teta emzer

    Reacties
    2.320
    08-05-2007

    Citaat Geplaatst door Ibraheem Bekijk reactie
    Dikgedrukte = tahaakum ila taghout
    Het enige dat ik met mijn post wil aangeven is dat er wellicht op papier geen vrede is tussen Saudi Arabie en Israel, maar Saudi Arabie is al sinds 2002 op zoek naar vrede met Israel. Alleen Israel wil niet.

    Werken aan vrede met Israel is gewoon standaard beleid van Saudi Arabie. Sterker nog ze doen er stoer mee dat zij de 'Arab Peace Initiative' hebben ontworpen.

    http://www.aljazeera.com/focus/2009/...650608370.html

    The plan, first floated by King Abdullah, then crown prince of Saudi Arabia, called for the restoration of a Palestinian state with east Jerusalem as its capital and a "fair solution" for the 3.8 million Palestinian refugees, including but not limited to the Syrian Golan Heights and Israeli-occupied territory in southern Lebanon.

    Barack Obama, the US president, said in an interview to the Al Arabiya news station on January 26, that he appreciates the Saudi peace plan.
    Ik kom tot de conclusie dat de kennis der mensen tweedelig is, en dat is al: een waarheid die men niet kan achterhalen en onzin waarvan kennis u niet baten zal.

    Abu-l-Walid al-Waqqashi

  9. #54
    Millatu Ibraheem

    Reacties
    749
    27-04-2014

    Citaat Geplaatst door Moo7a Bekijk reactie
    Moge ibn Saud jou leiden jij sahib daa3esh
    Ik weet dat je dit als spotterij bedoeld, juist tegen die moenafiqeen van een madkhalies, maar je moet weten dat uitspraken van shirk akbar zoals spotterij met het geloof jou buiten de Islaam zetten he, ongeacht of je het meent of alleen maar geintjes maakt of dat je hier onwetend over bent, op basis van;

    And if you ask them, they will surely say, "We were only conversing and playing." Say, "Is it Allah and His verses and His Messenger that you were mocking?

    Make no excuse; you have disbelieved after your belief. If We pardon one faction of you - We will punish another faction because they were criminals.

    Surat at Tawbah
    En je weet dat leiding alleen aan Allah ta'ala is, en dat alleen Hij iemand kan leiden of doen dwalen, je spot hiermee dus met zijn Namen en Eigenschappen, toon berouw tot Allah ta'ala, want dit is gewoon duidelijke kufr akbar, je bent hiermee een kaafir en buiten de Islaam getreden.

    Toon berouw tot Allah ta'ala en blijf doorgaan met deze tawagheet te ontmaskeren maar binnen de grenzen van de Quran en Sunnah.
    Zij zeiden tegen hem 'Je handelt in strijd met wat de geleerden zeggen' terwijl zij niet door hebben dat zij in strijd met de Qur'an handelen. Ik handelde in tegenstrijd met wat de geleerden zeggen, maar jullie handelen in strijd met de woorden van diegene die met de Qur'an is gekomen. - ibn al Qayyim

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    239
    10-05-2016

    Deze gozers zijn echt ziek en blind ze blijven maar die hadith aanhalen van gehoorzamen van de leiders. Die hadith spreekt over moslimleiders terwijl deze leiders alles doen wat Allah verboden heeft verklaard en wat je uit de Deen plaatst. Jullie zijn ziek en gehersenspoeld

  11. #56
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    U


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  12. #57
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Een fragment waarin Netanyahu aan het woord is…



    https://www.youtube.com/watch?v=hxuGQTww6kc

    Er wordt onder andere gezegd:

    ‘Zij (Saudi-Arabië) en velen in de Arabische wereld zien Israël als een bondgenoot in plaats van een vijand vanwege twee essentiële dreigingen die hun bedreigen. De eerste is Iran en de tweede is de Islamitische Staat.’

    ‘Israël en de Soennitische Arabische landen staan hierin niet tegenover elkaar, dit is normaal.’

    ‘De meest dramatische verandering is zonder twijfel de relatie die zich aan het ontwikkelen is tussen Israël en de meerderheid van onze Arabische buren om zo een Midden-Oosten te creëren die vrij is van de dominantie van de militante Islam.’

    Verder zegt hij ook dat hij dat de Europese Unie in haar opstelling tegenover Israël ook eens zou moeten kijken naar de opstelling van de Arabische overheden tegenover Israël. Wat hij hier mee bedoeld is dat de Europese Unie zich (in de ogen van Israël) vaak kritisch uitlaat, en dat zij eigenlijk een voorbeeld moeten nemen aan de Arabische overheden die milder tegenover Israël zijn (en toenadering zoeken) en er dus eigenlijk helemaal niet zo veel aan de hand is.

    Een ander belangrijk, en al eerder aangehaald, punt is dat hij noemt dat hij door het aanhalen van de banden met de Arabische buurlanden de problemen met de Palestijnen kan oplossen. Met andere woorden: door banden aan te halen met Arabische overheden zullen de Palestijnen in een isolement terecht komen en worden gedwongen om te accepteren wat Israël en de Arabische overheden voor hun bepalen.

    Netanyahu laat hier duidelijk blijken dat hij zich bewust is van zijn positie en dat de Arabieren hem nodig hebben en toenadering met hem zoeken in plaats van dat hij toenadering tot hun zoekt.

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  13. #58
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012



    https://www.youtube.com/watch?v=yO5ceXyTKmM

    Dit filmpje is in het Engels van dezelfde oud-generaal, uit de beginpost, die onlangs een bezoek bracht aan Tel Aviv. Voor degenen die een beetje hulp nodig hebben met een vertaling. Hij zegt onder andere:

    ‘In het verleden wilde de Arabieren (!) Israël(iers) in de zee duwen (van de kaart vegen) en uit Palestina verdrijven, maar Israël is echter een realiteit op het land geworden. Om die reden (omdat zij een realiteit zijn geworden en zij zich met ‘succes’ Palestijns grondgebied hebben toegeëigend) wil Saudi-Arabië (!) vreedzaam met hun samenleven.’

    ‘Ik heb gezien dat er binnen Israël vele groepen zijn die om vrede vragen.’

    ‘De Arabieren (het gewone volk) accepteren een vrede met Israël niet omdat zij hun denken laten beïnvloeden door hun emoties, maar de overheden en de geleerden denken met hun hersens en denken in termen van belangen.’

    ‘Premier Netanyahu is een sterke en redelijke man.’

    ‘Israël heeft land nodig, en de Palestijnen kunnen een ander stuk land krijgen.’

    ‘We moeten vertrouwen scheppen tussen Israël en de Palestijnen en dan kunnen de Arabieren en Moslims goede relaties hebben met Israël.’

    ‘Hizb-u-Allah (hizb-u-shaytaan in Libanon) heeft 100.000 of meer raketten. Dit is een bedreiging voor Israël. We willen dat niemand bedreigd wordt: geen Israël, Arabische landen of anderen. We moeten in dit land (Palestina)(samen) in vrede leven omdat dit een heilig land is. Dit is het land van Abraham, onze vader en jullie vader.’

    Op het einde gooit hij er nog even een zin uit in het Hebreeuws: (volgens de vertaling) ‘Ik ben paraat om met heel mijn hart vrede te verdedigen.’

    Hier dezelfde gozer.



    https://www.youtube.com/watch?v=_5xfJpzmRG8

    Bij minuut 8.06 wordt de vraag gesteld hoelang het nog zal duren voordat de we een Saudische ambassade zien in Tel Aviv?

    ‘Je moet dat aan meneer Netanyahu vragen. Als hij verklaard dat hij het (vredes) initiatief accepteert en de Palestijnen hun rechten geeft zal Saudi-Arabië een begin maken met het bouwen van een ambassade in Tel Aviv.’

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    .


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    2.199
    24-02-2013

    http://forums.marokko.nl/showthread....5474959&page=6

    Zulke type dames gebruiken ze vaak zijn het labiele figuren dus dames opgepast voor deze Isis honden hierboven
    AUB niet PM-en ivm naderende ramadan en erna ook niet