+ Reageer
Pagina 2 van 10 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
16 tot 30 van 139
    Verbannen

Reacties
    6.340
    08-02-2016

Up

nish teta emzer

Reacties
    2.111
    08-05-2007

Citaat Geplaatst door Bilal_bin_Mohamed Bekijk reactie
    Ik wil niet veel zeggen maar volgens mij is KSA de enig land zonder vredesverdrag met Jodistan.
    Geen enkel Arabisch land heeft vrede met Israël op Egypte en Jordanië na.

Saudi Arabia is het eerste arabische land dat vrede met Israël zoekt al sinds 1992. Google naar op 'Arab Peace Initiative'. Egypte en Jordanië tel ik niet mee omdat deze landen gechanteerd zijn.
    Ik kom tot de conclusie dat de kennis der mensen tweedelig is, en dat is al: een waarheid die men niet kan achterhalen en onzin waarvan kennis u niet baten zal.

Abu-l-Walid al-Waqqashi

Verbannen

Reacties
    6.340
    08-02-2016

Citaat Geplaatst door almohad Bekijk reactie
    Geen enkel Arabisch land heeft vrede met Israël op Egypte en Jordanië na.

Saudi Arabia is het eerste arabische land dat vrede met Israël zoekt al sinds 1992. Google naar op 'Arab Peace Initiative'. Egypte en Jordanië tel ik niet mee omdat deze landen gechanteerd zijn.
    eerst in het geheim,nu gewoon in het openbaar

Voorzichtig

Reacties
    16.853
    12-04-2008

Men liegt veels te veel over Saudie Arabie en dit is al erg vaak aangetoont maar helaas gaan vele moslims mee in die valsheden en haat jegens bilaad at Tawhied.

Let op je eigen tekortkomingen en zonden en streef ernaar om een betere moslim(a) te worden en spoor je broeders en zusters tot hetzelfde aan op een goede en vriendelijke manier met wijsheid en kennis zodat onze generatie een betere generatie zal voortbrengen in sha Allaah!

Altijd paraat

Reacties
    5.677
    21-06-2010

Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    En zover ik weet verbied KSA zelfs bezoekers als zij stempels van Israel hebben wallahu a`lam en het is niet zomaar dat er zoveel kritiek wordt gegeven op KSA vanuit het westen. De grootste steun voor Palestina is KSA zonder twijfel, maar de meeste mensen haten het om dit aan te horen.
    En wat moeten we zeggen van amerikaanse vliegtuigen die vanuit saudi arabie opstegen en van brandstof werden voorzien om Irakezen af te slachten?

Deze zaken ontkenne mensen vaak, iemand ontkende zelfs dat er ook maar 1 amerikaanse basis te vinden zou zijn in saudi arabie

Altijd paraat

Reacties
    5.677
    21-06-2010

Citaat Geplaatst door Bilal_bin_Mohamed Bekijk reactie
    Ik heb het gevraagd en in mamlaka 'arabiyyah soe'oediyyah staat er een straf op het aanvragen van een visum naar jodistan omdat jodistan niet op hun landkaart voorkomt, zij kennen alleen Palestina in die regio op hun wereldkaart.

Ik heb het op mijn werk gevraagd.
    Dat is zeker een goede zaak, volgens mij is dat in meerdere khaleej landen het geval.

Verbannen

Reacties
    6.132
    09-10-2015

Vertel ons iets nieuws de regering van ksa zijn al tientallen jaren beste vriendjes met de zionisten .

Voorzichtig

Reacties
    16.853
    12-04-2008

Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    En wat moeten we zeggen van amerikaanse vliegtuigen die vanuit saudi arabie opstegen en van brandstof werden voorzien om Irakezen af te slachten?

Deze zaken ontkenne mensen vaak, iemand ontkende zelfs dat er ook maar 1 amerikaanse basis te vinden zou zijn in saudi arabie
    Truth behind American Military Bases in Saudi Arabia by Shaykh Abu-Umar al-Utaybee

https://www.youtube.com/watch?v=HPTT_rkdFcs

Let op je eigen tekortkomingen en zonden en streef ernaar om een betere moslim(a) te worden en spoor je broeders en zusters tot hetzelfde aan op een goede en vriendelijke manier met wijsheid en kennis zodat onze generatie een betere generatie zal voortbrengen in sha Allaah!

Verbannen

Reacties
    6.340
    08-02-2016

Khawarij

Verbannen

Reacties
    1.570
    30-12-2015

Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Men liegt veels te veel over Saudie Arabie en dit is al erg vaak aangetoont maar helaas gaan vele moslims mee in die valsheden en haat jegens bilaad at Tawhied.
    Ibn Saud, who is considered the Father of the Saudi nation and its first king, was granted a knighthood in the Order of the Bath by Queen Elizabeth of England in 1935.m

Verbannen

Reacties
    6.340
    08-02-2016

Duivels

Millatu Ibraheem

Reacties
    832
    27-04-2014

Verzekeringen halaal in grondwet Saudi Arabie;
    http://www.saudilegal.com/saudilaw/14_law.html

Istihlaal=kufr akbar.
    Zij zeiden tegen hem 'Je handelt in strijd met wat de geleerden zeggen' terwijl zij niet door hebben dat zij in strijd met de Qur'an handelen. Ik handelde in tegenstrijd met wat de geleerden zeggen, maar jullie handelen in strijd met de woorden van diegene die met de Qur'an is gekomen. - ibn al Qayyim

Voorzichtig

Reacties
    16.853
    12-04-2008

Citaat Geplaatst door Ibraheem Bekijk reactie
    Koning Al Saud aanbidt graf van de profeet Muhammad sallallahu alayhi wa sallam-shirk
    https://youtu.be/N-WZ1p09H6o

https://youtu.be/mxH-651fLU4
    Smeekbeden verrichten voor de profeet sallallaahoe alayhi wa sallam en zijn metgezellen is Shirk en Kufr?

Bij het tweede filmpje zie ik ze bidden in de masjid, is bidden in de masjid nu ook shirk en kufr?

Voorzichtig

Reacties
    16.853
    12-04-2008

Citaat Geplaatst door Ibraheem Bekijk reactie
    Verzekeringen halaal in grondwet Saudi Arabie;
    http://www.saudilegal.com/saudilaw/14_law.html

Istihlaal=kufr akbar.
    Istihlaal is wat jouw daa3ish doet met het bloed van de moslims. Dat is istihlaal.

Voorzichtig

Reacties
    16.853
    12-04-2008

Je valt wel steeds dieper jongen, je staat zij aan zij met die werkelijke quburiyoen vanonder de Sufis gezien die kanaal van een Sufi is die tegen de da`wah van shaykh Muhammed ibn Abdul Wahhab is en hij WEET dat KSA zich bevind op die door Sufis gehaatte da`wah. Ga fijn de rawafid, de Sufis en de rest van Ahl bida` en de kuffaar van het westen helpen tegen bilaad at Tawhid KSA. Zoals shaykh ibn Baz rahimahulah zei: vijandigheid tegen KSA is vijandigheid tegen Tawhid want KSA is gevestigd op Tawhid en roept er naar op en daar kunnen de dwaallichten niet tegen.