1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    in Marokko horen baby's Islamitische namen te krijgen . dat kunnen ook berberse als ze goed gekeurd worden.


    ik ga de video niet bekijken. ik trap niet in de kinder propaganda . sory .
    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    Het gaat niet om even, het gaat om kunnen. Mensen moet kunnen doen wat zij willen al noemen zij hun kind cola of fanta, waarom moet de marokkaanse overheid zich daarmee bemoeien en dan specifiek berberse namen. Wat willen zij daarmee bereiken?
    Die ''verhalen'' zijn gewoon feiten

    Verzamel herringeringen en geen geld .

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Sir tkowed enta weld zbel .
    Citaat Geplaatst door a_j Bekijk reactie
    sir tkowed
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    541
    27-10-2015

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    in Marokko horen baby's Islamitische namen te krijgen . dat kunnen ook berberse als ze goed gekeurd worden.


    ik ga de video niet bekijken. ik trap niet in de kinder propaganda . sory .
    omdat je dat niet kan verstaan, Hans

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door kill Bekijk reactie
    omdat je dat niet kan verstaan, Hans
    je had gelijk hij is een hollander, precies die reactie met ''propaganda'' erin is wat Nederlanders vaak gebruiken als ze een sjeikh zien

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    ik versta alles tunsie . heb de video al lang geleden gezien. de man in de video spreekt de waarheid over Fnrankrijk .


    jij als Tunesier moet al helemaal niet praten. in jou land was de hoofddoek verboden. laat ik helemaal niet beginnen over Tunesische meiden met hun namen sabrine sonya hahaha
    Citaat Geplaatst door kill Bekijk reactie
    omdat je dat niet kan verstaan, Hans
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    ik zag de video niet < zat op een oude laptop ouwe browser . gin er van uit dat het zo een azul video was . maar deze was goed heb hem 2 maanden geleden als gezien .
    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    je had gelijk hij is een hollander, precies die reactie met ''propaganda'' erin is wat Nederlanders vaak gebruiken als ze een sjeikh zien
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  7. #157
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    jij bent zelf een riffijn man wat kom je poep praten? 95% van de marokkanen is riffijn zelfs de koning.
    Wie is gevlucht naar Egypte en Libie? ik praat hier over de vorige eeuw niet over 5eeuwen geleden.

    Jullie hebben tegen de riffijnen gevochten kifesh geholpen? Jullie stonden zij aan zij met de fransen en alsnog werden jullie opgegeten door onze berberse strijders vuile honden.

    Je zegt k ben voor eenheid en rust maar tegelijkertijd zeg je dat Berberse mensen geen recht hebben om hun kinderen een naam te geven die uit hun cultuur en traditie afstamt? Beetje tegenstrijdig ofniet.

  8. #158
    Verbannen

    Reacties
    758
    31-12-2010

    Citaat Geplaatst door -Tilelli- Bekijk reactie
    Nee dat is totaal geen waarheid.

    Als jij je kind een Amazigh naam wil geven dan werken ze je tegen met allerlei leugens zoals "het is geen islamistische naam", ze bedoelen eigelijk gewoon dat het een Arabische naam moet zijn anders schrijven ze je kind niet in.

    Dat jij nooit van een bepaalde naam hebt gehoord is totaal maar dan ook totaal irrelevant in de discussie, zoals er niks mis is met Khadija is er ook niks mis met Yelli, Massin of Sifaw.

    Islam stelt dat je naam geen shirk mag bevatten, daarom beval de Profeet mensen met namen als Abdulchams of Abduldarr ook hun namen te veranderen en mochten namen als Said, Omar, Hind etc gewoon de oude naam behouden.

    klopt niet wat je boven zegt, het moet arabische naam zijn, namen als moesa , jakob, iesa, dawoed, isaak en veel anderen zijn niet arabisch

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    de enige echte arabieren komen uit Jemen oushen

  10. #160
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    de enige echte arabieren komen uit Jemen oushen
    Je zegt 95% riffijnen en mo6 ook?

  11. #161
    Verbannen

    Reacties
    4.154
    23-01-2012

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    sir tkowed
    Bro, dat is een Hollander met autisme die je loopt te trollen. Chill.

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    marokko bestaat uit arabieren en een handje vol berbers en andere zijn zware mix .


    Riffijnen 95% ? hahaha grapjas . Riffijnen zijn de kleinste groep berbers van marokko . omdat jullie vol geprots zitten bij elkaar in nederland en belgie denk je dat je groot bent. je stel geen reet voor in marokko bro . waar ik vandaan kome heb je meer mensen dan heel de Rif bij elkaar .


    Swassa zijn de groostre groep berbers en zij hebben niks gemeen met rwaffa . en trouwen de meeste rwaffa zien hun als arabieren terwijl ze niet weten dat zij juist de echte berbers zijn . ze hebben een veel langere geschiedenis .


    jij bent typisch een Riffie zonder kennis die nooit verder is gekomen dan de derde berg in alhoceima en met volle trots de strand <playa>van 100 meter toont keer op keer .


    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    de enige echte arabieren komen uit Jemen oushen
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  13. #163
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    marokko bestaat uit arabieren en een handje vol berbers en andere zijn zware mix .


    Riffijnen 95% ? hahaha grapjas . Riffijnen zijn de kleinste groep berbers van marokko . omdat jullie vol geprots zitten bij elkaar in nederland en belgie denk je dat je groot bent. je stel geen reet voor in marokko bro . waar ik vandaan kome heb je meer mensen dan heel de Rif bij elkaar .


    Swassa zijn de groostre groep berbers en zij hebben niks gemeen met rwaffa . en trouwen de meeste rwaffa zien hun als arabieren terwijl ze niet weten dat zij juist de echte berbers zijn . ze hebben een veel langere geschiedenis .


    jij bent typisch een Riffie zonder kennis die nooit verder is gekomen dan de derde berg in alhoceima en met volle trots de strand <playa>van 100 meter toont keer op keer .


    Ga peukjes rapen mafkees.

  14. #164
    Verbannen

    Reacties
    4.154
    23-01-2012

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    marokko bestaat uit arabieren en een handje vol berbers en andere zijn zware mix .


    Riffijnen 95% ? hahaha grapjas . Riffijnen zijn de kleinste groep berbers van marokko . omdat jullie vol geprots zitten bij elkaar in nederland en belgie denk je dat je groot bent. je stel geen reet voor in marokko bro . waar ik vandaan kome heb je meer mensen dan heel de Rif bij elkaar .


    Swassa zijn de groostre groep berbers en zij hebben niks gemeen met rwaffa . en trouwen de meeste rwaffa zien hun als arabieren terwijl ze niet weten dat zij juist de echte berbers zijn . ze hebben een veel langere geschiedenis .


    jij bent typisch een Riffie zonder kennis die nooit verder is gekomen dan de derde berg in alhoceima en met volle trots de strand <playa>van 100 meter toont keer op keer .
    Nee nee, Marokko bestaan voor 80% uit Duitsers en de rest is zware mix.

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    892
    24-04-2013

    Citaat Geplaatst door Helios Bekijk reactie
    Nee nee, Marokko bestaan voor 80% uit Duitsers en de rest is zware mix.
    Als het voor 80% uit Duitsers bestond dan was het land een stuk rijker geweest. Dan hadden alle zwarte Afrikanen in Marokko willen wonen.