1. #1501
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Vrijwillig wel ha ha
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  2. #1502
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Hoe lager de bruidsschat, hoe beter de vrouw en hoe makkelijker de walima, hoe meer barakah het bevat. De bruidsschat was niet iets wat ik kon geven maar iets wat van mij gevraagd werd te geven en een vrouw die het huwelijk zo makkelijk maakt, is een geweldige vrouw.Daarnaast leef ik in rust en tevredenheid in een schone mooie krot van 130 vierkante meter met grote huiskamer waarin je kan joggen met balkon, 3 grote slaapkamers, een grote mooie douche en een keuken waarvan je een 2de huiskamer kunt maken in een rustige buurt met 2 rustige respectvolle onderburen. Een geweldige heerlijke krot walhamdoelilaah dus leef jij maar arrogant als een narcist in jouw krotje van 60 vierkante meter en je ziekteuitkering. Al zou jij leven in een villa van 900 vierkante meter als "koningin", jouw achlaq is lager dan die van een losgeslagen aap en hier kom je nergens mee.Alle eigenschappen van een narcist stralen van je af en jij noemt andere narcisten. Ga eerst je hart poetsen en je tong rechtstrijken alvorens je spreekt over huishouden. Het schoonmaken van je hart is teveel werk voor jou, vandaar dat je fel bezwaar hebt op het gehoorzamen van je man en het huishouden, meskiena heeft haar handen vol aan haar hart. Nu begrijp ik je wel, moge Allaah het reinigen van je hart en het strijken van je tong gemakkelijker maken want zolang dit niet verbeterd wordt, zul je niet trouwen en indien je trouwd, zal het huwelijk spoedig aan een einde komen want een vrouw met een lange tong, haar dagen met haar man zijn kort. Tenzij het een shmetta van een man is die zich laat vertrappen door zijn vrouw en vernederen.Moge Allaah jou genezen opper narcist, je bent erg ziek en het wordt enkel erger.
    Citaat Geplaatst door Da3wahLilah Bekijk reactie
    Je bent echt een haadragende man. Doe wat aan je beginnnende psychische stoornis man. Want je loopt hier als een losgeslagen persoontje met dingen te smijten uit het diepste van je zwarte hart.
    Heel eng eigenlijk.

    Jij smijt continu met de rechten van de man met 4 vrouwen en nu loop je te klagen over de recht van de vrouw dat ze niet verplicht is het huishouden te doen??
    Wel de lusten maar niet de lasten. Wederom een kenmerk van een narcistische persoonlijkheid.

    Bovendien heb ik absoluut geen advies van jou nodig hoe ik mijn leven of een huwelijk moet leiden. Nee dank je. Ik pas!
    .

    Oe moe me noe?


  3. #1503
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Hoe lager de bruidsschat, hoe beter de vrouw en hoe makkelijker de walima, hoe meer barakah het bevat. De bruidsschat was niet iets wat ik kon geven maar iets wat van mij gevraagd werd te geven en een vrouw die het huwelijk zo makkelijk maakt, is een geweldige vrouw.Daarnaast leef ik in rust en tevredenheid in een schone mooie krot van 130 vierkante meter met grote huiskamer waarin je kan joggen met balkon, 3 grote slaapkamers, een grote mooie douche en een keuken waarvan je een 2de huiskamer kunt maken in een rustige buurt met 2 rustige respectvolle onderburen. Een geweldige heerlijke krot walhamdoelilaah dus leef jij maar arrogant als een narcist in jouw krotje van 60 vierkante meter en je ziekteuitkering. Al zou jij leven in een villa van 900 vierkante meter als "koningin", jouw achlaq is lager dan die van een losgeslagen aap en hier kom je nergens mee.Alle eigenschappen van een narcist stralen van je af en jij noemt andere narcisten. Ga eerst je hart poetsen en je tong rechtstrijken alvorens je spreekt over huishouden. Het schoonmaken van je hart is teveel werk voor jou, vandaar dat je fel bezwaar hebt op het gehoorzamen van je man en het huishouden, meskiena heeft haar handen vol aan haar hart. Nu begrijp ik je wel, moge Allaah het reinigen van je hart en het strijken van je tong gemakkelijker maken want zolang dit niet verbeterd wordt, zul je niet trouwen en indien je trouwd, zal het huwelijk spoedig aan een einde komen want een vrouw met een lange tong, haar dagen met haar man zijn kort. Tenzij het een shmetta van een man is die zich laat vertrappen door zijn vrouw en vernederen.Moge Allaah jou genezen opper narcist, je bent erg ziek en het wordt enkel erger.
    Citaat Geplaatst door Da3wahLilah Bekijk reactie
    Kom je er nu pas achter? Allah heeft de vrouwen 1400 jaar geleden al bevrijdt. Allah heeft de vrouwen hun vrijheden en rechten gegeven. Degene die vrouwen onderdrukken en hun rechten ontnemen zijn de mannen
    Zij voegen zaken toe in de islam en buiten de vrouwen uit. Onder de mom van "gehoorzamen van de man".

    De man is de boosdoener en niet islam.

    .

    Oe moe me noe?


  4. #1504
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Hoe lager de bruidsschat, hoe beter de vrouw en hoe makkelijker de walima, hoe meer barakah het bevat. De bruidsschat was niet iets wat ik kon geven maar iets wat van mij gevraagd werd te geven en een vrouw die het huwelijk zo makkelijk maakt, is een geweldige vrouw.Daarnaast leef ik in rust en tevredenheid in een schone mooie krot van 130 vierkante meter met grote huiskamer waarin je kan joggen met balkon, 3 grote slaapkamers, een grote mooie douche en een keuken waarvan je een 2de huiskamer kunt maken in een rustige buurt met 2 rustige respectvolle onderburen. Een geweldige heerlijke krot walhamdoelilaah dus leef jij maar arrogant als een narcist in jouw krotje van 60 vierkante meter en je ziekteuitkering. Al zou jij leven in een villa van 900 vierkante meter als "koningin", jouw achlaq is lager dan die van een losgeslagen aap en hier kom je nergens mee.Alle eigenschappen van een narcist stralen van je af en jij noemt andere narcisten. Ga eerst je hart poetsen en je tong rechtstrijken alvorens je spreekt over huishouden. Het schoonmaken van je hart is teveel werk voor jou, vandaar dat je fel bezwaar hebt op het gehoorzamen van je man en het huishouden, meskiena heeft haar handen vol aan haar hart. Nu begrijp ik je wel, moge Allaah het reinigen van je hart en het strijken van je tong gemakkelijker maken want zolang dit niet verbeterd wordt, zul je niet trouwen en indien je trouwd, zal het huwelijk spoedig aan een einde komen want een vrouw met een lange tong, haar dagen met haar man zijn kort. Tenzij het een shmetta van een man is die zich laat vertrappen door zijn vrouw en vernederen.Moge Allaah jou genezen opper narcist, je bent erg ziek en het wordt enkel erger.
    Citaat Geplaatst door Da3wahLilah Bekijk reactie
    Ik luister niet naar je sekteleden. Ik vroeg om daliel uit de Qoraan en Sunnah waarin de man zijn vrouw tot iets mag verplichten wat door Allah en Zijn Boodschapper niet verplicht is.

    Bovendien is gehoorzaamheid aan de man niet gelijk aan iets verplichten.
    De man heeft bron nodig vanuit de Qoraan wa Sunnah om het te verplixhten anders verplicht hij het vanuit zijn hawaa.
    .

    Oe moe me noe?


  5. #1505
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Citaat Geplaatst door Da3wahLilah Bekijk reactie
    Bovendien smijten jullie altijd met wij mogen met 4 vrouwen trouwen en maken jullie vrouw bang. En nu zijn jullie op je teentjes getrapt als de recht van de vrouw wordt weergegeven dat ze niet verplicht is het huishouden doen?
    Iwa nu weten jullie hoe het voelt als jullie met je rechten gaan smijten in onze gezichten.

    Ik steek geen poot uit. Omdat het niet hoeft. En degene wilde zwijnen noemen en vette varkens omdat ze de Shariah volgen is een vloek op Allah zijn wetten en degene gaan zelf de consequenties van ondervinden met hun woorden.

    Iets met 2 maten?

    Oe moe me noe?


  6. #1506
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Iets van: niet willen accepteren dat de vrouw haar man in alles moet gehoorzamen behalve in zonden. En alles zoeken om hieronder uit te komen.

    Durani dient men niet serieus te nemen. Deze persoon graaft naar meningsverschillen waarin hij zelfs verboden zaken zoals anale gemeenschap met je vrouw halal verklaart.

    Moge Allah ons allen verstand geven.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”