1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    35
    01-07-2016

    Bruidjes 2017

    Salaam dames.

    Ik zal inshallah in april 2017 gaan trouwen.
    Laten we elkaar in deze topic helpen welke diensten top/flop zijn en wat de bijbehorende prijzen zijn.
    Laten we ook elkaar tips geven wat we niet moeten vergeten

  2. #2
    Onderwijsjuriste

    Reacties
    2.540
    03-06-2008

    Heeyy!

    Ik ben ook een 2017-bruidje in sha Allah en ook voor de maand april .

    Wanneer is jouw grote dag in sha Allah en wat heb jij al qua diensten?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    35
    01-07-2016

    Citaat Geplaatst door Lilly- Bekijk reactie
    Heeyy!

    Ik ben ook een 2017-bruidje in sha Allah en ook voor de maand april .

    Wanneer is jouw grote dag in sha Allah en wat heb jij al qua diensten?
    Inshallah, Allah y khamal beghair.
    Ik heb de zaal al gereserveerd en we zijn nu aan het kijken naar een catering. Wat heb jij dan al?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #4
    Onderwijsjuriste

    Reacties
    2.540
    03-06-2008

    Citaat Geplaatst door hanane9 Bekijk reactie
    Inshallah, Allah y khamal beghair.
    Ik heb de zaal al gereserveerd en we zijn nu aan het kijken naar een catering. Wat heb jij dan al?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Allah ie barek fiek, shoukran! . Dat geldt ook voor jullie!!

    Wij hebben de zaal al definitief, catering en mijn ziana ook definitief. We zijn nu aan het kijken naar een anasheedgroep.

    Wanneer trouw jij in sha Allah?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    35
    01-07-2016

    Citaat Geplaatst door Lilly- Bekijk reactie
    Allah ie barek fiek, shoukran! . Dat geldt ook voor jullie!!

    Wij hebben de zaal al definitief, catering en mijn ziana ook definitief. We zijn nu aan het kijken naar een anasheedgroep.

    Wanneer trouw jij in sha Allah?
    Amien! In welke zaal trouw je en welke catering en ziana heb je? Ik trouw 29-4 en jij? Ik ben aan het rondkijken voor een ziana maar dat is een hel gezien ik maar 1 jurk wil en een wauw jurk wil! [emoji85]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    28
    08-10-2015

    aanrader anasheedgroep: Firqat nachat !

  7. #7
    Onderwijsjuriste

    Reacties
    2.540
    03-06-2008

    Citaat Geplaatst door Siham-at Bekijk reactie
    aanrader anasheedgroep: Firqat nachat !
    Dankje!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    35
    01-07-2016

    Up ladies wie kan mij helpen? Ik ben nog op zoek naar bijna alle diensten


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #9
    Onderwijsjuriste

    Reacties
    2.540
    03-06-2008

    Hanane9, contacteer morena fotografie ik heb haar ook genomen, is een hele lieve dame en super goed werk levert ze.

    Wat betreft muziek hebben wij voor dj saida gekozen

    Waar heb je nog meer hulp bij nodig?

  10. #10
    Onderwijsjuriste

    Reacties
    2.540
    03-06-2008

    Citaat Geplaatst door hanane9 Bekijk reactie
    Amien! In welke zaal trouw je en welke catering en ziana heb je? Ik trouw 29-4 en jij? Ik ben aan het rondkijken voor een ziana maar dat is een hel gezien ik maar 1 jurk wil en een wauw jurk wil! [emoji85]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    We hebben uiteindelijk toch niet voor een anasheed gekozen, maar dj..

    Ik trouw in sha allah twee weken voor jou op 14 april 2017 . Waar trouwen jullie en welke catering hebben jullie? Zijn andere diensten ook al rond bij jullie?
    Ik trouw in de zaal yakhlaf en heb hun catering genomen en ziana heb ik voor el manifique gekozen. Fotograaf/videograaf hebben we sinds vandaag gelukkig ook al definitief en dakka hebben we al een groep op het oog, nog alleen even afspraak maken etc. Volgens mij ben ik dan al best ver hihi
    Wat betreft ziana heb ik maar met twee ziana's afspraak gemaakt en daaruit een beslissing genomen. Ik wilde het niet al te moeilijk maken voor mezelf er is namelijk zoveeeeeel keuze. Die andere negeffa waar ik afspraak mee had, was ziana chaima uit zeist

    Jij trouwt op een zaterdag toch? als ik nu aan de bruiloft denk en alles wat daarna gebeurd, mijn leven samen met die van hem begin ik echt serieus zenuwachtig te worden. ik ben er nooit echt bij stil gaan staan , zelfs bij onze verloving niet

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    35
    01-07-2016

    Citaat Geplaatst door Lilly- Bekijk reactie
    Hanane9, contacteer morena fotografie ik heb haar ook genomen, is een hele lieve dame en super goed werk levert ze.

    Wat betreft muziek hebben wij voor dj saida gekozen

    Waar heb je nog meer hulp bij nodig?

    Hoeveel is dj Saida?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    35
    01-07-2016

    Citaat Geplaatst door Lilly- Bekijk reactie
    We hebben uiteindelijk toch niet voor een anasheed gekozen, maar dj..

    Ik trouw in sha allah twee weken voor jou op 14 april 2017 . Waar trouwen jullie en welke catering hebben jullie? Zijn andere diensten ook al rond bij jullie?
    Ik trouw in de zaal yakhlaf en heb hun catering genomen en ziana heb ik voor el manifique gekozen. Fotograaf/videograaf hebben we sinds vandaag gelukkig ook al definitief en dakka hebben we al een groep op het oog, nog alleen even afspraak maken etc. Volgens mij ben ik dan al best ver hihi
    Wat betreft ziana heb ik maar met twee ziana's afspraak gemaakt en daaruit een beslissing genomen. Ik wilde het niet al te moeilijk maken voor mezelf er is namelijk zoveeeeeel keuze. Die andere negeffa waar ik afspraak mee had, was ziana chaima uit zeist

    Jij trouwt op een zaterdag toch? als ik nu aan de bruiloft denk en alles wat daarna gebeurd, mijn leven samen met die van hem begin ik echt serieus zenuwachtig te worden. ik ben er nooit echt bij stil gaan staan , zelfs bij onze verloving niet
    Welke dj heb jij?
    Wij trouwen in het witte huis en hebben Malaki als catering. Qua fotograaf hebben wij el warda en de rest moeten we nog regelen.
    Welke diensten heb jij genomen?
    Komt goed inshallah, ik ben daar nog totaal niet mee bezig nu [emoji29].




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    35
    01-07-2016

    Citaat Geplaatst door lifestyle88 Bekijk reactie
    voor negaffa kunnen jullie mij bellen of appen 0646620474
    ik heb al een samen gestelde packet vanaf 250 euro.

    Wie zegt dat trouwen duur is??

    0646620474

    Heb je ook een website?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #14
    Onderwijsjuriste

    Reacties
    2.540
    03-06-2008

    Citaat Geplaatst door hanane9 Bekijk reactie
    Welke dj heb jij?
    Wij trouwen in het witte huis en hebben Malaki als catering. Qua fotograaf hebben wij el warda en de rest moeten we nog regelen.
    Welke diensten heb jij genomen?
    Komt goed inshallah, ik ben daar nog totaal niet mee bezig nu [emoji29].




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Wij hebben dj saida, voor ons was ze 600 euro, ze draait bij veel familiefeesten van ons

    Ik wilde ook in het witte huis doen eerst, maar uiteindelijk ook afgeweken.

    En sub han allah ik wilde eerst ook el warda doen maar doe bij iemand anders die goedkoper is (1000 euro voor slideshow foto's/ highlights/luxe foto album van 60 pag./video, alles gemonteerd/bewerkt tot 2 uur en onbeperkt foto's schieten). Ook door iemand laten doen die bij veel familieleden heeft gewerkt, mooie prijsje gemaakt.

    Wij moeten nog alleen bruidstaart hebben, dakka en bruidsauto.
    Qua dakka zijn we nog niet helemaal over uit, we twijfelen namelijk tussen afrah of salahe dinne, bruidstaart heb ik al wel eentje op het oog, maar nog niet vastgelegd en bruidsauto weten we nog niet. Voor de rest ja qua mijn eigen henna heb ik mijn henaja al vast, zij doet ook kaarsenzet, mijn ziana waar ik hele pakket neem dus decoriatie, bruidsbank lebsa kapsel/make up. en henna bedankjes heb ik 3 weken geleden gekocht . alleen nog een fotograaf voor mijn hennadag, maar ben aan het twijfelen om dat te doen. Neem jij wel een fotograaf voor die dag?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    35
    01-07-2016

    Citaat Geplaatst door Lilly- Bekijk reactie
    Wij hebben dj saida, voor ons was ze 600 euro, ze draait bij veel familiefeesten van ons

    Ik wilde ook in het witte huis doen eerst, maar uiteindelijk ook afgeweken.

    En sub han allah ik wilde eerst ook el warda doen maar doe bij iemand anders die goedkoper is (1000 euro voor slideshow foto's/ highlights/luxe foto album van 60 pag./video, alles gemonteerd/bewerkt tot 2 uur en onbeperkt foto's schieten). Ook door iemand laten doen die bij veel familieleden heeft gewerkt, mooie prijsje gemaakt.

    Wij moeten nog alleen bruidstaart hebben, dakka en bruidsauto.
    Qua dakka zijn we nog niet helemaal over uit, we twijfelen namelijk tussen afrah of salahe dinne, bruidstaart heb ik al wel eentje op het oog, maar nog niet vastgelegd en bruidsauto weten we nog niet. Voor de rest ja qua mijn eigen henna heb ik mijn henaja al vast, zij doet ook kaarsenzet, mijn ziana waar ik hele pakket neem dus decoriatie, bruidsbank lebsa kapsel/make up. en henna bedankjes heb ik 3 weken geleden gekocht . alleen nog een fotograaf voor mijn hennadag, maar ben aan het twijfelen om dat te doen. Neem jij wel een fotograaf voor die dag?

    Mooi prijsje heeft ze gemaakt voor jullie! Weet je wat ze normaal kost? Welke fotograaf heb jij dan genomen? Klinkt wel goed hoor wat je krijgt voor die prijs. Je bent echt alles goed aan het regelen. Waarom zo ver van te voren al? Ik moet alles nog regelen maar heb meer zoiets van komt wel. Qua henna etc weet ik niet wat ik ga doen. Ben er zelf totaal geen fan van dus qua indeling etc en wat wel/niet moet ik nog kijken.
    Welke hennaya heb jij dan?



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk