1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    835
    01-04-2012

    Mama's November 2016

    Wie is zwanger en uitgerekend in November 2016.

    Ik ben moeder van 2 lieve prinsesjes. Ben weer onverwacht zwanger maar hamdoulilah ik ben zelf 6 november 2016 uitgerekend.


    6 november 2016 ** AliyahBedankjes**
    8 november 2016 ** Thefa2child**
    9 november 2016 ** Moslima81**
    18 november 2016 ** Al-Amaanah**
    25 november 2016 ** El-7nina**

    Midden november 2016 ** MissViva** ** Laiama**

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    3.098
    06-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ben 25 november inshaAllaah uitgerekend van mijn eerste kindje. [emoji4]
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    835
    01-04-2012

    Hartelijk gefeliciteerd meid. Wens je een goeie zwangerschap toe en dat je zo snel mogelijk een gezonde kleine wondertje krijgt. Incha'allah. Heb je het zwaar. Hoe voelt je. Gr

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.258
    17-06-2008

    Gefeliciteerd !

    Ik ben half november uitgerekend van mijn 3e kindje.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    835
    01-04-2012

    Citaat Geplaatst door MissViva Bekijk reactie
    Gefeliciteerd !

    Ik ben half november uitgerekend van mijn 3e kindje.
    Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap wens je een goede zwangerschap toe en incha'allah krijg je een gezond wondertje..

    Hoeveel weken ben je nu..

    Heb je al 20 weken echo gehad.

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    3.098
    06-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Aliyahbedankjes Bekijk reactie
    Hartelijk gefeliciteerd meid. Wens je een goeie zwangerschap toe en dat je zo snel mogelijk een gezonde kleine wondertje krijgt. Incha'allah. Heb je het zwaar. Hoe voelt je. Gr
    BaarakAllaahu fiki.
    Ik voel me eigenlijk heel fit en energiek en voel me totaal niet zwanger. [emoji23]

    En jij? Heb je al iets gekocht?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    835
    01-04-2012

    Citaat Geplaatst door El_7nina Bekijk reactie
    BaarakAllaahu fiki.
    Ik voel me eigenlijk heel fit en energiek en voel me totaal niet zwanger. [emoji23]

    En jij? Heb je al iets gekocht?

    niet echt is mijn 3de zwangerschap heb nog allemaal nieuwe spullen moet alleen babykleding halen en nieuwe kruik omdat ze mijn hebben gesloopt tijdens kraamzorg verder heb alles alleen koop 1 extra hoes voor voedingkussen en wieg laken. weet jij het al wat het wordt. gr

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.258
    17-06-2008

    Ik ben 24 weken alweer. Echo ook al gehad. Qua spullen heb ik nog niks gekocht. Ik heb nog veel spullen nog. Dus ik moet eerst even kijken wat ik nog heb en wat ik nog moet kopen . Ik heb niet echt een overzicht. Ik heb ook veel weggegeven dus kruik etc moet ik sowieso nog halen . Verder ben ik best moe nie verwacht eigenlijk want bij de vorige zwangerschap had ik rond deze weken genoeg energie. Maar ik heb nog 2 kleintjes thuis dus echt rusten zit er niet in.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    835
    01-04-2012

    wollahillah missViva ik ben ook laatste veel moe. en ook 2 kleintjes thuis. ik begin nu mij zorgen te maken vorige week bij vk geweest de test van 12 weken kwam rhesus negatief uit. terwijl positief moet komen vanwege mijn bloedgroep. ze zijn bang dat ik antistoffen maak. ik moet 11 maart weer terug en dan pas kan ik nog x test doen.of nog negatief is

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    29
    20-07-2015

    Ik ben 25 en heb een dochter van 6 jaar en een zoon van 4 en een dochter van 2 en in november verwacht ik incha Allah mijn zoontje!

  11. #11
    Oum Rowayda

    Reacties
    774
    12-06-2008

    18 november uitgerekend van mijn tweede kind in sha Allah. Inmiddels 24 weken 3 dagen zwanger, heb de meeste grote spullen al in huis, kleertjes ook.

    الهي كيف ادعوك و انا عاص * و كيف لا اد عوك و انت كريم


    Wasielah Wordpress.

  12. #12
    gelukkig getrouwd

    Reacties
    481
    07-04-2005

    Ik ben 8 november uitgerekend van mijn 3de kind..in shaa allah! Heb een dochter van bijna 6 en een zoon van bijna 3.6 jaar.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Ik ben 9 november uitgerekend van mijn tweede kindje in shaa allah. Ik voelde mij de afgellopen maanden niet zwanger. Maar sinds deze week heb ik harde buiken en kan ik niet meer zoveel op een dag. even omschakelen dat ik toch echt zwanger ben. En buikje is wel gegroeid deze weken. Ben nu 26 wkn alhamdoulilaah.

    Moge allah jullie zwangerschap vergemakkelijken, ameen.

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    3.098
    06-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik voelde me dus fit en energiek. Nu 24 weken en niks meer van over subhanAllaah [emoji17] zoals Moslima81 ook constant harde buiken (waarschijnlijk door blaasontsteking) en erg lage bloeddruk, dus vaak moe.

    @Aliyahbedankjes ik ben ook rhesus negatief, terwijl mijn bloedgroep ab-postief is. Ik heb 2x bloed geprikt en nu gaan ze samen met de glucosetest weer de antistoffen controleren maar dan op een andere manier ofzo. (Kreeg al een koffertje mee met het buisje erin)
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    835
    01-04-2012

    Citaat Geplaatst door Laiama Bekijk reactie
    Ik ben 25 en heb een dochter van 6 jaar en een zoon van 4 en een dochter van 2 en in november verwacht ik incha Allah mijn zoontje!
    gefeliciteerd lieverd. moge allah je zwangerschap gemakkelijke en gezond kindje op wereld brengen incha'allah