1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Dat is wat de turken jou wijsmaken turkse wijven werken voor russen armenen en koerden daar die de toerismesector in turkije runnen.
    heb je daar bewijs van

  2. #107

  3. #108
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    https://www.dailysabah.com/war-on-te...on-against-pkk Flirten met de rawafid vinden de turken ook helemaal niet erg je hoeft geen enkel moeite te doen om de hypocrisie van de turken te ontmaskeren .Samen met de rawafid en russen amerikkanen samenwerken in syrie en irak helpen om libie te destabileren omdan de turkse zakenlui in de arabische landen te sturen om de land leeg te zuigen . In irak zijn het bijna allemaal turkse bedrijven die opereren het spelletje is zo doorzichtig ondertussen kunnen ze iedereen voor de gek houden dat ze een nieuwe ottomaanse rijk gaan stichten die nooit zal komen .

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    https://www.dailysabah.com/war-on-te...on-against-pkk Flirten met de rawafid vinden de turken ook helemaal niet erg je hoeft geen enkel moeite te doen om de hypocrisie van de turken te ontmaskeren .Samen met de rawafid en russen amerikkanen samenwerken in syrie en irak helpen om libie te destabileren omdan de turkse zakenlui in de arabische landen te sturen om de land leeg te zuigen . In irak zijn het bijna allemaal turkse bedrijven die opereren het spelletje is zo doorzichtig ondertussen kunnen ze iedereen voor de gek houden dat ze een nieuwe ottomaanse rijk gaan stichten die nooit zal komen .
    Klopt...en wat doen de Al Yahu..ik bedoel Al Saud honden dan...zij geven ook geld en wapens aan het irakese rawafid regime...en doen zij iets tegen Assad?

    Waarom praat je dan

  5. #110
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Twoface erdogan in action.

  6. #111
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015


  7. #112

  8. #113
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Hypocrisie nr 2
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  9. #114
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Israel gesticht door marokkanen

    Marokko gesticht door fransen

    En nu de kleinkinderen proberen te praten terwijl zijn land 2e thailand wordt genoemd

    Vervloekte volk

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  11. #116
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Hondje van putin kijk hoe braaf erdogan is .

  12. #117
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Israel gesticht door marokkanen

    Marokko gesticht door fransen

    En nu de kleinkinderen proberen te praten terwijl zijn land 2e thailand wordt genoemd

    Vervloekte volk
    Ik wens alleen dit comment te citeren hier.

    Ik ga er niets eens op in.

    Echt misselijk makend.

  13. #118
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Ik wens alleen dit comment te citeren hier.

    Ik ga er niets eens op in.

    Echt misselijk makend.
    Citeer dit elke dag totdat deze taghuts het beseffen dat ze voetzolen van de blanken zijn

  14. #119
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Citeer dit elke dag totdat deze taghuts het beseffen dat ze voetzolen van de blanken zijn
    Een groot gedeelte van de Israeliers hebben een Turkse achtergrond ik hoop dat je dat wel weet.

    De grootste groep in Israel de akhnenazi joden hebben zelfs een gedeeltelijke Turkse achtergrond (khazaren).

    Oh ja wie is deze man trouwens?

  15. #120
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Citeer dit elke dag totdat deze taghuts het beseffen dat ze voetzolen van de blanken zijn
    Prima, doe er nog maar een schepje bovenop .

    Wil je misschien nog eens oproepen tot een volkerenmoord?
    Een genocide erbij ergens?