1. #31
    bijna afgekicked

    Reacties
    4.580
    25-06-2004

    Citaat Geplaatst door Sardina
    en als het om de 1 of andere manier toch fout gaat? dat komt toch best vaak voor, dat in de 'verlovingsperiode' de hele boel toch afgelast wordt om 1 of andere reden.

    dan ben je wel ontmaagd
    Fout kan het altijd gaan...Allah Yefed...

    maar ja daar ga je niet van uit natuurlijk

    Je bent ontmaagd maar binnen het huwelijk...

    Ik heb ook wel begrip voor jouw gedachtengang hoor...je wacht al 19 jaar dus waarom niet nog een maand erbij...

    Maar ik heb de maling eraan wat iemand anders van me denkt..zolang ik maar weet dat ik geen overtreding bega dan vind ik het goed...en dat het mag..

  2. #32
    bijna afgekicked

    Reacties
    4.580
    25-06-2004

    Citaat Geplaatst door ceuta
    Preciessssss ...Kan je nu echt niet wachten??Ik ken er genoeg die hebben acte getekend en die gaan dan alsnog scheiden,daar zit je dan met een gat tussen je benen hahahahahahah ..Nee ff zonder gein ik zou nooit doen...Waarom zou je je kan je man als ie zo graag wilt toch wel anders bevredigen hihihihi...Denk er goed over na hoor,ik vind als je doet voor de feest,dan is die feest pure geld verspilling en niet verdien vind ik!!
    ehm sorry...maar dit snap ik effe niet... leg even uit....?

    Dan is er toch geen verschil...sex is sex...aanraking is aanraking....dus dan maar gewoon meteen de hele mikmak...?

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    4.104
    22-02-2005

    go ceuta go ceuta
    zo is het maar net meid!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. #34
    bijna afgekicked

    Reacties
    4.580
    25-06-2004

    Citaat Geplaatst door zwangermeisje
    laat ik het dan anders formuleren je bent in de ogen van Allah swt getrouwd en ook in de ogen van je man wanneer je man met je naar bed wil en jij weigerd vervloeken de engelen je heel de nacht....


    dit zijn niet mijn woorden maar de prachtige worden van de profeet sws


    Weet je wat het probleem is...? Dat men tegenwoordig zo`n lange tijd er tussen heeft zitten...

    Sommigen wel een jaar of zelfs nog langer...

    Ik wil dat dus echt niet..gewoon meteen als het kan...trouwen en dan een etentje geven voor de dichts bijzijnde familie en vriendinnen Inshallah...daarna kun je gewoon met je man mee naar huis...perfect toch...

  5. #35
    .:GelukkigGetrouwd:.

    Reacties
    3.998
    18-08-2002

    Citaat Geplaatst door lilmizz


    Weet je wat het probleem is...? Dat men tegenwoordig zo`n lange tijd er tussen heeft zitten...

    Sommigen wel een jaar of zelfs nog langer...

    Ik wil dat dus echt niet..gewoon meteen als het kan...trouwen en dan een etentje geven voor de dichts bijzijnde familie en vriendinnen Inshallah...daarna kun je gewoon met je man mee naar huis...perfect toch...
    Binnen tien maanden zijn we verloofd, hebben we zewzija getekend en hebben we ons bruiloft gevierd. Ik vind dat er echt maximaal een jaar moet zitten tussen de verloving en het trouwfeest.

    Maar dame ik zou gewoon wachten tot de huwelijksnacht en er dan een speciale nacht van maken!


    .:UcA:.