1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Zoehri Bekijk reactie
    Alleen mijn vaste klanten weten dat jij bent nog nieuw je weet nog niets.
    Ik weet dat ik je ergens op de zwarte markt in Beverwijk met je kraampje vol nep parfum kan tegen komen.

  2. #32
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door anno-nu Bekijk reactie
    Heb jij niks te doen ofzo. Ga een leven zoeken en laat die man met rust.

    Ts heb je ook make up van sephora?
    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Ik weet dat ik je ergens op de zwarte markt in Beverwijk met je kraampje vol nep parfum kan tegen komen.
    Ja beverwijk heb ik ook een paar klanten die mijn parfums kopen. Ik zelf heb geen winkel ik heb gewoon een bedrijf van parfums binnen en buitenland..
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    116
    02-08-2010

    Wat een misgunning!!! Laat die man zijn ding doen. Als jij (eriffi) het niet vertrouwd dan kan je verder gaan met andere topics bekijken.

    TS: succes!

  4. #34
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Dankjewel
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door MrSnibbi Bekijk reactie
    Wat een misgunning!!! Laat die man zijn ding doen. Als jij (eriffi) het niet vertrouwd dan kan je verder gaan met andere topics bekijken.

    TS: succes!
    Jij gunt het wel om anderen te laten naaien, das jouw zaak. Laat mij mn ding doen.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    116
    02-08-2010

    Waarom ga jij van het slechte uit? Voor hetzelfde geld is hij een eerlijke handelaar en verpest je zijn inkomen via deze weg door meteen met vooroordelen te praten!
    Indien hij inderdaad mensen oplicht dan zal dat meteen voor diegene duidelijk zijn en zijn er ook juridische stappen voor hun om te volgen.

    Waar het op neer komt is niet met vooroordelen aankomen zetten zonder het zelf eerst ervaren te hebben!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door MrSnibbi Bekijk reactie
    Waarom ga jij van het slechte uit? Voor hetzelfde geld is hij een eerlijke handelaar en verpest je zijn inkomen via deze weg door meteen met vooroordelen te praten!
    Indien hij inderdaad mensen oplicht dan zal dat meteen voor diegene duidelijk zijn en zijn er ook juridische stappen voor hun om te volgen.

    Waar het op neer komt is niet met vooroordelen aankomen zetten zonder het zelf eerst ervaren te hebben!
    Probeer dat maar ffe, laat me het weten als het opgelost is

  8. #38
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Tjip Tjop Alles gaat zo snel op...
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  9. #39
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.084
    07-01-2015

    Als het te goed lijkt om waar te zijn, is het vaak te goed om waar te zijn. Trap er aub niet in mensen!

  11. #41
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Waarom aub mongool !!
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  12. #42
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    3robi
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.084
    07-01-2015

    Nou nou denk een beetje om je taalgebruik. Ik waarschuw de mensen van dit forum enkel om er niet zomaar in te trappen, goed na te denken of dit wel kan kloppen, originele parfums tegen deze prijzen. Naar mijn idee kan dit niet (legaal) en verzoek ik mensen er dus niet in te tuinen.

    Nogmaals, als iets te goed lijkt om waar te zijn, dan is het vast te goed om waar te zijn. Er zijn op de parfummarkt zoveel fakers...