1. #1126
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Damesssss safi jullie hebben jullie bibi7 eruit geperst en nu hoeven jullie niet meer te reageren he

    Wie heeft dit ook: heb er zo een hekel aan om weg te gaan met de kleine tis een heel gedoe maxi cosi s zwaar kinderwagen check tas check heeft ze gegeten en een schone luier oke dan heb ik nu precies 2 uur om weg te gaan voor de volgende voeding. Oh nee ik moet nog bidden! Even snel aankleden en dan gaat er inmiddels zo weer een half uur voorbij. Wlah heb hier zo een hekel aan dat ik mezelf isoleer. Echt geen zin om elke keer op deze manier de deur uit te gaan en raak nu in een sleur pff.
    Hoe oud is je baby nu? Ik had dat ook dat je echt pas na een voeding kon gaan etc. Maar nu is ze 6 maand en kan gwn een uur na de voeding nog weg. Ze kunnen steeds langer zonder eten en begint dan niet te schreeuwen haha. Ik ging altijd wel gwn weg. Bleef daardoor niet thuis maar het was wel plannen altijd..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  2. #1127
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Damesssss safi jullie hebben jullie bibi7 eruit geperst en nu hoeven jullie niet meer te reageren he

    Wie heeft dit ook: heb er zo een hekel aan om weg te gaan met de kleine tis een heel gedoe maxi cosi s zwaar kinderwagen check tas check heeft ze gegeten en een schone luier oke dan heb ik nu precies 2 uur om weg te gaan voor de volgende voeding. Oh nee ik moet nog bidden! Even snel aankleden en dan gaat er inmiddels zo weer een half uur voorbij. Wlah heb hier zo een hekel aan dat ik mezelf isoleer. Echt geen zin om elke keer op deze manier de deur uit te gaan en raak nu in een sleur pff.


    mischien een tip laat t los
    zorg dat je luiertas altijd vol is met extra setje kleren luiers doekjes en wat je nodig het weet je dat je vandaag weg gaat doe je je mini meten wassen opfrissen aankleden sochtends en jezelf alsje dan weg wil doe je alleen voeden je hoofdoek op en vertrekken

    ik heb er nu zelfs 2 tbarkallah en als me man ineens spontaan zegt zullen we weggaan sta ik in 10 minuten beneden
    denk dat je eve je draai nog moet vinden komt wel
    weet niet of je ook kv geeft anders kan je altijd buiten voeden of afkolven en buiten een flesje geven






    hier is mini 7 weekjes hamdolilah en slaapt snachts lkkr door ze is erg tevreden en huilt alleen voor haar flesje
    t bevalt ons goed zo 2 kids alhamdolilaah. ze slaapt wel nog bij ons in de kamer in haar wiegje haar zus ging met 8 weken naar der kamer
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  3. #1128
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @hidaya.. je gaat je draai erin wel vinden en hoe ouder ze wordt hoe makkelijker... ik snap volledig hoe je je voelt... met wat het slapen betreft.. dat heeft mn oudste nu nog steeds. Nergens willen slapen behalve in haar bed.. of in het campingbedje bij mn ouders want dat ia ze gewend als ik moet werken. Ik he geprobeerd of het af te leren. Maar helaas het is me niet gelukt.. inshaAllah lukt het jou wel..

  4. #1129
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    In de luiertas ztten bij mij altijd setje kleding, luiers billendoekjes reserve speen.. die laat ik altijd erin.. hoef dan alleen de voeding en gekookt water in de termoskan en fles in erin te doen..

  5. #1130
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    mischien een tip laat t los
    zorg dat je luiertas altijd vol is met extra setje kleren luiers doekjes en wat je nodig het weet je dat je vandaag weg gaat doe je je mini meten wassen opfrissen aankleden sochtends en jezelf alsje dan weg wil doe je alleen voeden je hoofdoek op en vertrekken

    ik heb er nu zelfs 2 tbarkallah en als me man ineens spontaan zegt zullen we weggaan sta ik in 10 minuten beneden
    denk dat je eve je draai nog moet vinden komt wel
    weet niet of je ook kv geeft anders kan je altijd buiten voeden of afkolven en buiten een flesje geven






    hier is mini 7 weekjes hamdolilah en slaapt snachts lkkr door ze is erg tevreden en huilt alleen voor haar flesje
    t bevalt ons goed zo 2 kids alhamdolilaah. ze slaapt wel nog bij ons in de kamer in haar wiegje haar zus ging met 8 weken naar der kamer
    Haha tbarkellah binnen 10 minuten!! Klopt ik moet hierin nog mn draai vinden want vind het nog wel moeizaam gaan. Luiertas heb ik altijd wel vol met haar spulletjes en kleertjes. Het is ook subhanallah soms als ik weg wil dan gaat ze heel moeilijk drinken alsof ze aanvoelt dat ik haast heb haha. Gheir komt goed!!

    Echt heerlijk dat het zo goed gaat met je kleine Allahouma bareek! Geniet ervan hoor!!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #1131
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    @hidaya.. je gaat je draai erin wel vinden en hoe ouder ze wordt hoe makkelijker... ik snap volledig hoe je je voelt... met wat het slapen betreft.. dat heeft mn oudste nu nog steeds. Nergens willen slapen behalve in haar bed.. of in het campingbedje bij mn ouders want dat ia ze gewend als ik moet werken. Ik he geprobeerd of het af te leren. Maar helaas het is me niet gelukt.. inshaAllah lukt het jou wel..
    Ja echt superirritant. Ze sliep eerst overal maar die stomme cb zei dat we haar een goede slaapritme moesten aanleren en zodra we merkten dat ze slaap had in haar bedje leggen. Nou dat deden we en nu slaapt ze nergens anders meer. Voor thuis is het heel fijn hoor en juist makkelijk zo maar wel drama als ik ergens anders ben.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #1132
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Och het cb kan veel zeggen.. gewoon naar je moeder gevoel luisteren schat. Ik doe niet altijd wat hun zeggen hoor.

    Wie van jullie is of gaat binnenkort beginnd het hapjes? Ik ben eral mee begonnen.. ze is nu 4 maandjes...

  8. #1133
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Jaa heb nu wel geleerd idd dat ik niet ga luisteren.

    Haha schattig!! Hoe reageerde je meisje?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #1134
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    @ hidaya hard gezegd maar fuck it wat cb doet of denkt je moeder gevoel is het ebste ik doe gwn wat ik denk dat goed is voor mn kind en niet wat hun denken
    probeer het af te leren als t lukt is ook fijn voor jou
    mn oudste slaapt overal ze hoeft maar in een hoeje te liggen met een dekentje en ze is weg over mini kan ik nog niks zeggen die slaapt 24 uur
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  10. #1135
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Precies hubby.. die kunnen de pot op hhhh. Mn mini hoe jij haar ook noemt hahaha die slaapt hamdolilah ook door sinds dat ze 5 weken is.. volgens het cb moest ik haar na 6 uur wakker maken.. ik ze als ze honger heeft dan wordt ze wel vanzelf wakker ik ga haar niet wakker maken..

    Ja bij de hapjes trok ze in het begin vieze gezichten en kreeg af en toe van die rillingen hhhh.. heel schattig om te zien.. maar het gaat steeds beter ben er nu een week mee bezig... ben met fruit begonnen. Volgens cb mag het pas rond 6 maanddn..

  11. #1136
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Precies hubby.. die kunnen de pot op hhhh. Mn mini hoe jij haar ook noemt hahaha die slaapt hamdolilah ook door sinds dat ze 5 weken is.. volgens het cb moest ik haar na 6 uur wakker maken.. ik ze als ze honger heeft dan wordt ze wel vanzelf wakker ik ga haar niet wakker maken..

    Ja bij de hapjes trok ze in het begin vieze gezichten en kreeg af en toe van die rillingen hhhh.. heel schattig om te zien.. maar het gaat steeds beter ben er nu een week mee bezig... ben met fruit begonnen. Volgens cb mag het pas rond 6 maanddn..
    Daar zijn de meningen ook over verdeeld. De ene zegt 4 maanden de ander 6 maanden..wegens allergieën is het beter om met 4 maanden te beginnen om zo er sneller achter te komen. 6 maanden is beter voor de darmpjes. Ik was zelf ook rond de 4 maand begonnen en geef borstvoeding maar ze had echt last van haar darmpjes dus gestopt. Toen met 5.5 maanden weer en ze eet alles! Tot nu toe nog niets niet gegeten..alhamdoulilah. gwn kijken wat je zelf prettig vind. Hier keek ze ons echt het eten uit de mond en wou ook echt eten leek het dus daarom al geprobeerd met 4 maand maar was dus geen succes haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  12. #1137
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Aah hhh.. het is de eerste week voor mn meisje. Het gaat opzich goed.. ze begint het lekker te vinden.. hamdo heeft ze er geen last van tot nu toe.. bij mn oudste was ik ook met 4 maanden begonnen..

  13. #1138
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Haha ik heb haar een keertje geprakte aardappel. Ze trok zooo een vies gezicht en moest kokhalzen haha. Ben nog niet echt begonnen met hapjes maar ga ik wel doen na de vakantie.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #1139
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Jammer dat deze topic uitgestorven is.. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met de dames en hun kids gaat.. Hoe doet jullie kleintje het. Is alweer een paar maandjes ouder.. die van mij is allahoma barik alweer 8 maandjes en het gaat hamd super.. ze doet het volgens het boekje..

  15. #1140
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Heeeeyyy er is weer leven!!!! Haha leuk om te horen greeneyess.. tijd gaat hard he! Mijn meisje is 7 maandjes en echt ondeugend en grappig. Met haar gaat het ook goed hamdolilaah. Hoe ziet jullie eetschema eruit?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)